Die American flag schoen ding heb ik!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Deze vind ik wel vet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die zijn ubervet man. Als ze die in hoge hadden...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:15 schreef Mindstate het volgende:
Geen Stars, wel Converse; jack purcell patchwork:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha vond ze ook wel vetquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zijn ubervet man. Als ze die in hoge hadden....
Even ebay doorspitten naar maatje 45.
Dat klopt ja, ik heb het andersomquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:38 schreef Mindstate het volgende:
[..]
haha vond ze ook wel vet, heb ze zelf niet in hoge gezien maar heb deze juist gekocht omdat ze laag waren. Staat onder een kortere broek namelijk wat toffer vind ik en had al redelijk hoge nike dunks.
Ramonesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
same here Joonjoon, vandaar dat ik (voor eigenlijk teveel geld) de all stars ramones laat overkomen![]()
[ afbeelding ]
Totaal $97 (incl. $36 verzendkosten, maar als je het omrekend naar euro's valt het wel mee)quote:
ehmm.. all stars zijn unisexquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef Joonjoon het volgende:
ow men die zijn ook sexy!
ik heb maat 42 en trouwens altijd manne allstars aan haha , ach dat verschil zie je toch niet
en ze blijven heerlijk zitten (A)
nja, dan praten ze poep, want er zijn geen verschillende mannen en vrouwen chucks.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:27 schreef Joonjoon het volgende:
okey ze staan bij de mannen dan, hier in ieder geval wel.. ze zeggen hier dat de vrouwen maat tot 41 gaat
nja mij boeit het niet
ze zitten lekker
zien er nog steeds leuk uit
ik hou ze
Ehm, wil jij zeggen dat maat 42 geen vrouwenmaat is, en dat je grote voeten hebt? Op beide vragen is het antwoord nee.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:30 schreef Joonjoon het volgende:
ow men die zijn ook sexy!
ik heb maat 42 en trouwens altijd manne allstars aan haha , ach dat verschil zie je toch niet
en ze blijven heerlijk zitten (A)
Dat is wel degelijk zo...de standaard vrouwenmaten lopen van 36-42. Zij heeft dus een gangbare maat maar wel de bovenste waardoor het lastig kan zijn op leuke vrouwenschoenen te vinden. Je hebt natuurlijk nog altijd vrouwen die het nog slechter treffen maar ook daar komen steeds meer keuzes voorquote:Op zondag 22 juni 2008 15:17 schreef Marissje het volgende:
Ehm, wil jij zeggen dat maat 42 geen vrouwenmaat is, en dat je grote voeten hebt? Op beide vragen is het antwoord nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |