Wat zullen de consequenties europees gezien zijn denk je ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of ze woensdag dan wel op komen draven. Als ze dat niet doen zijn we er mee genaaid
Hier wil ik niet eens over nadenken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat zullen de consequenties europees gezien zijn denk je ?
Ik ben niet thuis in de regeltjes van de UEFA maar ik meen me te herinneren dat zoiets een 0-3 nederlaag oplevert. En de UEFA zal voor een clubje als PSV echt niet zomaar een uitzondering gaan maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat zullen de consequenties europees gezien zijn denk je ?
Kunnen ze niet gewoon het leger inzetten bij PSV - Tottenham of zit heel ons leger in Uruzgan?? Vroeger deden ze dit ook in die Oostbloklanden. Stonden er 5000 soldaten rond het veldquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Als PSV eruit gaat door politiestakingen word ik echt helemaaaaal gek
Zou me daar niet druk om maken, zo dom zijn ze bij de politie niet. Hoe klote die stakingen ook zijn, dit is wel over te spelen natuurlijk, UEFA Cup niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de regeltjes van de UEFA maar ik meen me te herinneren dat zoiets een 0-3 nederlaag oplevert. En de UEFA zal voor een clubje als PSV echt niet zomaar een uitzondering gaan maken.
Dan gaat het vast en zeker om geld. Nederland vind ons niet belangrijk genoeg om dit te doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon het leger inzetten bij PSV - Tottenham of zit heel ons leger in Uruzgan?? Vroeger deden ze dit ook in die Oostbloklanden. Stonden er 5000 soldaten rond het veld.
vroeger ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon het leger inzetten bij PSV - Tottenham of zit heel ons leger in Uruzgan?? Vroeger deden ze dit ook in die Oostbloklanden. Stonden er 5000 soldaten rond het veld.
Ze zijn volgens mij al op meer dingen teruggekomen dus het is even afwachtenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef ruud.nl het volgende:
De politie had toch al te kennen gegeven dat er ivm het belang van de wedstrijd niet gestaakt wordt als we tegen de Spurs moeten, of zijn ze daar op terug gekomen?
Gomesquote:Gomes over Brazilië: 'Je moet connecties hebben'
08/03/2008 14:30
Gomes mag dan onomstreden zijn in de Eredivisie, voor de Braziliaanse ploeg komt de doelman van PSV al anderhalf jaar niet meer in actie. De keeper denkt er het zijne van.
Op 10 oktober 2006 stond Gomes voor het laatst in het doel van de Seleção. Het was zijn negende optreden namens de Braziliaanse nationale ploeg. De nieuwe bondscoach Dunga heeft hem nadien niet meer opgeroepen. Collega's als Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale) krijgen de voorkeur.
In de Volkskrant denkt Gomes er het zijne van. 'Dat ik niet altijd bij de nationale ploeg zit, heeft volgens mij niets te maken met de club waarbij ik speel. De nationale ploeg is ook een beetje een politiek spel. Je moet de juiste mensen kennen.'
'Ik ben bij het nationale elftal gekomen als keeper van PSV. Om erbij te blijven moet je misschien bepaalde connecties hebben. Ik heb ze niet en hoef ze niet. Ik doe niet aan politieke spelletjes.'
Zou kunnen. Hij viel mij in ieder geval in positieve zin op tijdens het WK in Duitsland.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Shust . (tenminste als je die keeper van Shakhtar bedoeld)...
Daar keepte Shovkovskiy toch gewoon?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hij viel mij in ieder geval in positieve zin op tijdens het WK in Duitsland.
Die keepte niet alles. Er was in ieder geval één wedstrijd waarin een jonge keeper op doel stond als ik me niet vergis. Hij was er ook bij tijdens het WK - 20 in Nederland.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Daar keepte Shovkovskiy toch gewoon?
Plus dat hij stabiliteit voor z'n gezin belangrijker vindt dan ergens anders nog meer geld verdienen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij blijft Gomes voor altijd bij PSV, waarom zou hij weggaan? Verdient genoeg, houdt van eindhoven en hoeft geen plek bij de selectie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |