abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 12:21:22 #201
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57240712
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of ze woensdag dan wel op komen draven. Als ze dat niet doen zijn we er mee genaaid
Wat zullen de consequenties europees gezien zijn denk je ?
pi_57240724
Staat het volledige schema van de UEFA Cup eigenlijk al vast of wordt er weer opnieuw geloot na deze ronde. Mochten we Tottenham eruit schoppen, wie zouden we dan evt kunnen treffen?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:23:06 #203
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_57240745
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hier wil ik niet eens over nadenken.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_57240887
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis in de regeltjes van de UEFA maar ik meen me te herinneren dat zoiets een 0-3 nederlaag oplevert. En de UEFA zal voor een clubje als PSV echt niet zomaar een uitzondering gaan maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:33:26 #205
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57240946
Dan weet ik zeker dat er geweld tegen ze word gebruikt. En ik doe mee.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_57241144
Als PSV eruit gaat door politiestakingen word ik echt helemaaaaal gek
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:49:46 #207
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57241231
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Als PSV eruit gaat door politiestakingen word ik echt helemaaaaal gek
Kunnen ze niet gewoon het leger inzetten bij PSV - Tottenham of zit heel ons leger in Uruzgan?? Vroeger deden ze dit ook in die Oostbloklanden. Stonden er 5000 soldaten rond het veld .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_57241241
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben niet thuis in de regeltjes van de UEFA maar ik meen me te herinneren dat zoiets een 0-3 nederlaag oplevert. En de UEFA zal voor een clubje als PSV echt niet zomaar een uitzondering gaan maken.
Zou me daar niet druk om maken, zo dom zijn ze bij de politie niet. Hoe klote die stakingen ook zijn, dit is wel over te spelen natuurlijk, UEFA Cup niet.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 8 maart 2008 @ 12:53:13 #209
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_57241288
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:49 schreef PirE het volgende:

[..]

Kunnen ze niet gewoon het leger inzetten bij PSV - Tottenham of zit heel ons leger in Uruzgan?? Vroeger deden ze dit ook in die Oostbloklanden. Stonden er 5000 soldaten rond het veld .
Dan gaat het vast en zeker om geld. Nederland vind ons niet belangrijk genoeg om dit te doen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_57241587
De kazerne in Oirschot is vlakbij
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:47:06 #211
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_57242506
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:49 schreef PirE het volgende:

[..]

vroeger ?
toen ik paar maanden terug bij Moskou uit was, stonden er ook nog 100en van die ex-kgb'ers langs t veld en de vakken, om het maar niet te hebben over de haag van militairen waarlangs we weg moesten na de wedstrijd

ik baal er wel weer van dat die wedstrijd is afgelast (voorlopig iig.., geding zal niks uithalen denk ik), hele weekend naar zn mallemoer
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_57242566
De politie had toch al te kennen gegeven dat er ivm het belang van de wedstrijd niet gestaakt wordt als we tegen de Spurs moeten, of zijn ze daar op terug gekomen?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:53:08 #213
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57242659
Nu als eerste uit naar Roda...

Ajax thuis tegen WII...
pi_57243076
Idd echt kolere zooi allemaal, denk dat beide partijen hier niet blij mee zijn alhoewel psv nu beetje rust kan krijgen. Verder kut politie, je wacht gvd weken op deze wedstrijd en daar zijn ze weer ..
pi_57243114
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef ruud.nl het volgende:
De politie had toch al te kennen gegeven dat er ivm het belang van de wedstrijd niet gestaakt wordt als we tegen de Spurs moeten, of zijn ze daar op terug gekomen?
Ze zijn volgens mij al op meer dingen teruggekomen dus het is even afwachten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 8 maart 2008 @ 15:22:43 #216
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57244061
quote:
Gomes over Brazilië: 'Je moet connecties hebben'
08/03/2008 14:30

Gomes mag dan onomstreden zijn in de Eredivisie, voor de Braziliaanse ploeg komt de doelman van PSV al anderhalf jaar niet meer in actie. De keeper denkt er het zijne van.

Op 10 oktober 2006 stond Gomes voor het laatst in het doel van de Seleção. Het was zijn negende optreden namens de Braziliaanse nationale ploeg. De nieuwe bondscoach Dunga heeft hem nadien niet meer opgeroepen. Collega's als Doni (AS Roma), Helton (FC Porto) en Julio César (Internazionale) krijgen de voorkeur.

In de Volkskrant denkt Gomes er het zijne van. 'Dat ik niet altijd bij de nationale ploeg zit, heeft volgens mij niets te maken met de club waarbij ik speel. De nationale ploeg is ook een beetje een politiek spel. Je moet de juiste mensen kennen.'

'Ik ben bij het nationale elftal gekomen als keeper van PSV. Om erbij te blijven moet je misschien bepaalde connecties hebben. Ik heb ze niet en hoef ze niet. Ik doe niet aan politieke spelletjes.'
Gomes Held.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_57244898
Wat een held is Gomes . Die man heeft het charisma om nog een keer voorzitter (of in ieder geval ambassadeur) van de Braziliaanse voetbalbond te worden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57244919
Echt he De perfecte persoonlijkheid!
pi_57244921
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Shust . (tenminste als je die keeper van Shakhtar bedoeld)...
Zou kunnen. Hij viel mij in ieder geval in positieve zin op tijdens het WK in Duitsland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57244986
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zou kunnen. Hij viel mij in ieder geval in positieve zin op tijdens het WK in Duitsland.
Daar keepte Shovkovskiy toch gewoon?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:23:11 #221
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57245007
Volgens mij blijft Gomes voor altijd bij PSV, waarom zou hij weggaan? Verdient genoeg, houdt van eindhoven en hoeft geen plek bij de selectie!
pi_57245009
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Daar keepte Shovkovskiy toch gewoon?
Die keepte niet alles. Er was in ieder geval één wedstrijd waarin een jonge keeper op doel stond als ik me niet vergis. Hij was er ook bij tijdens het WK - 20 in Nederland.

Ze hebben trouwens twee jonge talenten, die allebei niet zouden misstaan in een topcompetitie. Die zijn dan ook 2e en 3e keeper na die Shovkovskiy.
pi_57245101
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij blijft Gomes voor altijd bij PSV, waarom zou hij weggaan? Verdient genoeg, houdt van eindhoven en hoeft geen plek bij de selectie!
Plus dat hij stabiliteit voor z'n gezin belangrijker vindt dan ergens anders nog meer geld verdienen.
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:39:35 #224
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57245290
toch hoop ik voor hem dat hij de erkenning ooit nog krijgt die hij verdient, top persoon en wereldkeeper!
pi_57245566
Kom op zeg die Dunga selecteert echt op basis van vriend gehalte. Bij Milan stuntelt die keeper iedere keer in top wedstrijden en die van Porto is bij verre niet zo goed als die uit Eindhoven. Gomes pakt in zijn eentje 3 titels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')