Jep, alleen kunnen de clubs er niets aan doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:37 schreef VoreG het volgende:
Het is toch ook competitievervalsing?
Perez werd ook gewoon opgesteld tijdens Ajax - PSV, terwijl die aanvankelijk niet mee had kunnen doen aan Ajax-kant omdat ie toen nog bij PSV onder contract stond. En een reeks met Ajax, Feyenoord en AZ zou ik ook geen voordeel willen noemen t.o.v. de oorspronkelijke situatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:37 schreef VoreG het volgende:
Het is toch ook competitievervalsing?
quote:Misschien moeten we maar eens een Klassieker Cup maken, of AmRo Cup in het leven roepen, voor de jaarlijkse winnaar van het tweekamp. Een haalbare prijs erbij, die PSV niet kan halen; dat kunnen we wel gebruiken.
Je moet het niet overdrijven. Een voetbalwedstrijd is een groot evenement. Bij grote evenementen is altijd politiebegeleiding.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:53 schreef ASSpirine het volgende:
weet je wat het ergste is, we zijn al zo ver gekomen dat een wedstrijd niet eens gespeeld kan worden zonder politiebegeleiding...
Laat ze maar particuliere beveilingers inhuren ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven. Een voetbalwedstrijd is een groot evenement. Bij grote evenementen is altijd politiebegeleiding.
Die vervolgens de politie moeten bellen, omdat ze niks mogen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat ze maar particuliere beveilingers inhuren ofzo.
jep. probleem opgelost.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die vervolgens de politie moeten bellen, omdat ze niks mogen?
Het grootste belang is gewoon fysieke aanwezigheid, preventief werking enzo. Mocht het echt uit de hand lopen kan je altijd nog de politie bellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die vervolgens de politie moeten bellen, omdat ze niks mogen?
Precies. En de rekening, die sturen we naar de Mathildelaan nummertje 4.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het grootste belang is gewoon fysieke aanwezigheid, preventief werking enzo. Mocht het echt uit de hand lopen kan je altijd nog de politie bellen.
dat was dus ook mijn 1e gedachte.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:53 schreef ASSpirine het volgende:
weet je wat het ergste is, we zijn al zo ver gekomen dat een wedstrijd niet eens gespeeld kan worden zonder politiebegeleiding...
Waar?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:55 schreef ErikT het volgende:
Er is ook nog goed nieuws. De PSV Supporter van vandaag is leuk.
Vooral het 'ingezonden' stukje achterin. Een Ajacied die aan een Feyenoorder schrijft. Ik geloof dat dit een terugkerend stukje is. Volgende keer dus de Feyenoorder. Maar deze Ajacied schrijft echt een leuk stukje.
[..]
O en de foto op pagina 29 is ook geweldig. Direct na de 0-2 van Bakkal. Perez op die foto
Ik zeg, scan!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:55 schreef ErikT het volgende:
O en de foto op pagina 29 is ook geweldig. Direct na de 0-2 van Bakkal. Perez op die foto
Ik heb geen scanner. Ik dacht dat er hier wel meer mensen lid zijn van de Supporters Vereniging? Misschien heeft iemand anders een scanner.quote:
Je kan ook een foto maken met je digitale cameraquote:Op zondag 9 maart 2008 09:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb geen scanner. Ik dacht dat er hier wel meer mensen lid zijn van de Supporters Vereniging? Misschien heeft iemand anders een scanner.
Ik heb geen digitale camera. Ik ben nog steeds van de fotorolletjes.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je kan ook een foto maken met je digitale camera
En deze plaatsen
Dit heb ik ook gelezen. Als dat zo is hebben ze me mooi tuk: ik beschouw Ajax thuis als dé thuiswedstrijd van het jaar. Een wedstrijd die je in je achterhoofd hebt als je een seizoenskaart koopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef WooZ het volgende:
in het ED hebben ze het erover om de 19e in te halen. Dat er KNVB beker voetbal maakt niet uit, daarin zijn beide nml al uitgeschakeld.
Er wordt bij 4 wedstrijden gestaakt dit weekend.
Stuur je je post ook nog steeds met een postduif?quote:Op zondag 9 maart 2008 09:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale camera. Ik ben nog steeds van de fotorolletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |