Stiekem missen we ze tochquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:02 schreef Tommeke het volgende:
Ducrot zou nu zeggen dat Barredo zit te roepen om z'n moeder...
En Hushovd zou zo hard afdalen: 'alsof je een emmer leeggooit'
Nu ben ik er niet meer zo zeker van, al is het nog zeker mogelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:07 schreef TheArt het volgende:
Hushovd gaat winnen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:15 schreef Bruce117 het volgende:
"Niets beter dan een lang maar traag voorspel"
Steegmans hoeft niet onder te doen voor Boonen alleen is het bij Gertje maar de vraag wat het geeft bij koersen 220 km + en als er druk bij komt kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:47 schreef Leatherface het volgende:
Steekt Steegmans zo langzamerhand niet Boonen naar de kroon, of is dat voorbarig oordelen op basis van een paar koersen?
Nu nog wel ja, kan me nog herinneren dat het vorig jaar bij de Giro elke keer uitliep (en terechtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:39 schreef wimderon het volgende:
Steegmans wederom![]()
En de buren-fans halen opgelucht adem, alweer op tijd
Morgen iig. geen Steegmans en Hushovd in de top 5 (hoop ik dan maar, pakt nogal slecht uit in mijn pure klimmersploeg bij diverse prono's). En ze komen dus langs de plaats waar Kivilev viel..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef Ereinion het volgende:
[ afbeelding ]
Ze me niet verbazen dat we morgen een behoorlijk slagveld krijgen als het dit weer blijft, zeker met de laatste twee zware etappes in de benen.
Erg slecht ja, het werd niet eens duidelijk wie er op kop reden, dat dat dus kwam door die snelle afdaling van Hushovd (lijkt me, heb het niet live gezien, maar zag Steegmans al snel achter Hushovd bij die afdaling).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:58 schreef Cootz het volgende:
Beetje matige samenvatting net, als het (zoals ik hier lees) een mooie finale was. Het enige wat ik zag was dat ze met z'n allen gingen liggen, dat het baggerweer was, en dat Steegmans als eerste over de streep fietste, terwijl ze allemaal niet de indruk wekten aan het sprinten te zijn.
Dat was Barredo, die werd door Hushovd gelost in de afdaling. Onderaan had HUshovd 15 seconden voor op het peloton.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg slecht ja, het werd niet eens duidelijk wie er op kop reden, dat dat dus kwam door die snelle afdaling van Hushovd (lijkt me, heb het niet live gezien, maar zag Steegmans al snel achter Hushovd bij die afdaling).
Mooi moment, precies vier jaar na zijn overlijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Morgen iig. geen Steegmans en Hushovd in de top 5 (hoop ik dan maar, pakt nogal slecht uit in mijn pure klimmersploeg bij diverse prono's). En ze komen dus langs de plaats waar Kivilev viel..
Chavanel pakt waarschijnlijk het geel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:15 schreef thettes het volgende:
Kroon er nog in? Die gaat het geel aantrekken dan
edit:
het lijkt me trouwens stug gezien de klim, maar stond in het ijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |