punt blijft wat gaat er dan gebeuren met de andere disciplines die bij de UCI zijn aangesloten? vrouwenwielrennen, cyclocross, baanwielrennen, mountainbiken etc. Die worden dan ook de dupe van dit gekrakeel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar 1 peloton zal zijn, wie gaat er nu voor de UCI kiezen? De grote ploegen kiezen voor de Tour, waar de overgebleven Pro-Tour wedstrijden ook moeten overstappen als ze bekende renners aan de start willen.
Kleinere UCI-wedstrijden willen ook wel hun 50% grote ploegen, dus die gaan ook niet bij de UCI blijven om 100% B en C ploegen aan de start te krijgen, waarna ook die ploegen zullen volgen en de UCI niets overhoudt.
Eigenlijk hebben die geen probleem. Er is geen enkele veldrijder, cyclocrosser of mtb'er aangesloten bij een van de PT teams. Voor een deel van de baanwielrenners is dat probleem er wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
punt blijft wat gaat er dan gebeuren met de andere disciplines die bij de UCI zijn aangesloten? vrouwenwielrennen, cyclocross, baanwielrennen, mountainbiken etc. Die worden dan ook de dupe van dit gekrakeel.
En Franzoike danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben die geen probleem. Er is geen enkele veldrijder, cyclocrosser of mtb'er aangesloten bij een van de PT teams. Voor een deel van de baanwielrenners is dat probleem er wel natuurlijk.
Bij het veldrijden toch wel. Rabo heeft er een paar, dan Ag2r en wat andere buitenlandse ploegen ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben die geen probleem. Er is geen enkele veldrijder, cyclocrosser of mtb'er aangesloten bij een van de PT teams. Voor een deel van de baanwielrenners is dat probleem er wel natuurlijk.
Tsja, ik weet niet hoe het dan werkt met Continentale ploegen. Want de veldrijders bij Rabo komen allen uit voor het Continentale team, en niet voor de ProTour-ploeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Bij het veldrijden toch wel. Rabo heeft er een paar, dan Ag2r en wat andere buitenlandse ploegen ook.
Vorm nog? Toen was hij helemaal nog niet in vorm. Parijs-Nice is zijn eerste richtpunt. Hier zal hij pas echt in vorm zijn. Californië was op basisconditie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:43 schreef Gitanki het volgende:
Hopelijk heeft Gesink z'n (klim)vorm van Californië nog.
Nou ja, Ardennenhellingen. Er waren toch echt twee echte klimmen bij hoor. Dat waren echt geen Ardennenhellingen. Daarnaast, ik zie echt niet in wie Gesink er gaat afrijden hier. Misschien één ontketende renner (wie dat dan ook mag zijn dit keer), maar meer zullen het er niet zijn. Gesink kan alles wat maar bergop is aan. Steilere stukken houdt hij erg van, maar lange lopende colls kan hij ook perfect aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alleen zat de rest daar natuurlijk ook nog op basisconditie en zit er hier toch echt gebergte in de koers, wat in Californië toch ook maar meer veredelde ardennenhellingen waren.
Ik ben benieuwd naar hoe hij die "driekwart Ventoux" gaat overleven in elk geval. Er zitten toch best een aantal aardige 'echte' klimmers in dit peloton (Garate, Evans, Pereiro, Cunego, Popovich, Schleck, Marchante, Cobo, ...) Natuurlijk ook afwachten wat hun vorm op dit moment al is ...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, Ardennenhellingen. Er waren toch echt twee echte klimmen bij hoor. Dat waren echt geen Ardennenhellingen. Daarnaast, ik zie echt niet in wie Gesink er gaat afrijden hier. Misschien één ontketende renner (wie dat dan ook mag zijn dit keer), maar meer zullen het er niet zijn. Gesink kan alles wat maar bergop is aan. Steilere stukken houdt hij erg van, maar lange lopende colls kan hij ook perfect aan.
quote:Eurosport asked McQuaid about the UCI's plans if teams are excluded from the ProTour. "We'd start on a new system with the teams, organisers and cyclists who wish to respect the regulations of the UCI. What is at stake is the authority and the autonomy of the UCI."
Geeft wel weer aan hoe de UCI aan het zwabberen is, en dat ze inzien dat hun eigen positie zwak is.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:05 schreef Bartoli het volgende:
ow ja de UCI gaat niemand schorsen (als ik het goed begrijp) gezien deze quote van McQuake vandaag:
[..]
Lekker en tevens TVPquote:Op zondag 9 maart 2008 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf 13.35 al de proloog op Sporza.
Zou wel eens tijd worden dat hij weer wat presteert. Maar misschien benadert hij nu hij bij CSC zit weer zijn oude vorm?quote:Op zondag 9 maart 2008 11:55 schreef TimoBasso het volgende:
Ik zet mijn geld vandaag op Bradley McGee
Ik hoop hetquote:Op zondag 9 maart 2008 13:14 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou wel eens tijd worden dat hij weer wat presteert. Maar misschien benadert hij nu hij bij CSC zit weer zijn oude vorm?
jep:quote:Op zondag 9 maart 2008 13:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ferrar op z'n bek gegaan? 3 minuten verlies
quote:13:43 - Farrar crashed
The rain claimed its first victim in American Tyler Farrar (TSL), who crashed and finished in 8:41.
Staat wel mooi op z'n palmares naast een etappe in de befaamde Bidasoa Itzuliaquote:
High Road rijdt al sinds California met witte shirtsquote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Is inderdaad maar weinig aandacht aan besteed. Maar wat maakt het uit, T-Mobile betaald toch wel
ze hebben eerst zwarte shirst gehad maar tijdens ploegpresentatie (dat was 2 dagen voor begin in California) waren de shirts al wit. Wellicht gaan ze nog veranderen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar hebben ze eerst dan geen zwarte shirts gehad (tijdens ploegpresentatie)?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |