Ach kan altijd proberen. Op Marktplaats krijg je veel onzin biedingen. Misschien dat er hier iemand is die interesse heeft of iemand kent met interesse.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Dit is echt een super bak!
Ik denk alleen dat de verkoop hier op fok niet gaat lukken.
Opknappen is zooooo 2007quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De opknap cabrio staat in de schuur.
Volgens de liefhebbers aan de juiste kant. Voor alle andere aan de 'foute' kant. Stuur zit dus rechts!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:48 schreef MaGNeT het volgende:
Misschien handig om te vermelden aan welke kant het stuur zit
Emigratie naar Spanje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:53 schreef dahei het volgende:
Dit soort auto's worden alleen "gebruikt" door liefhebbers. Waarom doet deze liefhebber deze weg?
Ontheffing? Hm daar moet ik achterna gaanquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:55 schreef hiolpi het volgende:
ontheffingen aanwezig voor kentekenplaten? zo ja dan stuur ik linkje even door naar iemand(voor zover ik weet zijn die nodig met die jij hebt
)
Zal eens er even naar kijken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Sloper het volgende:
Ik wil je een PM sturen, maar je inbox is niet beschikbaar ofzo???
Auto is van mijn neef. Hij is vorige maand naar Spanje verhuisd vanwege een vrouw. En nee geen internetrelatie haha.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
dat snap ik nooitwaarom doen ze dat stuur niet in alle landen aan dezelfde kant?
nja nog 2 jaartjes en 12100 euro en ik zou m zo van je overkopensupermooie auto, suc6 met de verkoop =)
(p.s spanje? internet relatie?grapje. lijkt me alleen niet echt n superland om te wonen, behalve de siesta's en de fiesta's (en de costa's
))
Had mijn PM niet aanstaan. Heb het nu wel ingeschakeld.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Sloper het volgende:
Ik wil je een PM sturen, maar je inbox is niet beschikbaar ofzo???
Ik zie een simpele oplossing. Pak die Skyline en rij ermee naar Spanjequote:Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef tevebe het volgende:
[..]
Auto is van mijn neef. Hij is vorige maand naar Spanje verhuisd vanwege een vrouw. En nee geen internetrelatie haha.
Ik ben zelf nooit in Spanje geweest, maar zou er wel eens willen feesten
Dat heb ik ook vaak als ik een leuke auto zie. Dan kijk ik naar mijn bankrekening en ineens ben ik niet zo opgewonden meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie een simpele oplossing. Pak die Skyline en rij ermee naar Spanje
Ontopic: ziet er netjes uit, helaas een eurootje of 10.000 te duur voor mij.
Ach ik kan wel zeggen dat je met normaal rijden een heel redelijk verbruik kan halen, maar ik weet alleen niet hoequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef Dapa het volgende:
super stoere auto gebruik zal ook flink zijn maar damn
kan me voorstellen dat het klote is dat het stuur rechts zit
zou zoiets helaas nooit kunnen betalen moet het echtvan diesels hebben qua km's
Frisia anders?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:32 schreef Elegy het volgende:
Als ik volgende week de staatsloterij win (met een bedrag waar ik deze van kan betalen) dan zou ik 'm meteen kopen!![]()
Neh, ik koop alleen maar met eigen geldquote:
Geen sok ergens liggen met flink wat geld erin?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Neh, ik koop alleen maar met eigen geld
Ik draag alleen maar visnetpantiesquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Geen sok ergens liggen met flink wat geld erin?
Hopen op de loterij dan maarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik draag alleen maar visnetpantiesdaar blijft geen geld in zitten
Rond de 5,5 sec is haalbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef Daury het volgende:
Misschien een beetje offtopic, en een kick heb je niet nodig, maar hoe snel zit dit monster op de 100 ? Gigantische vette bak.
gelukkig heb ik nog geen rijbewijs anders had ik dat ook best vaakquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:21 schreef tevebe het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak als ik een leuke auto zie. Dan kijk ik naar mijn bankrekening en ineens ben ik niet zo opgewonden meer
Hij woont midden in de stad. Dat maakt parkeren lastig. Misschien is het ook moeilijk om zo'n auto te importeren in Spanje, maar dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog geen rijbewijs anders had ik dat ook best vaakwaarom neemt ie eigenlijk zijn auto niet mee?
en vrouwen hé the bane of all evilgrarpje
Mijn neef heeft de auto daar gekocht. Nu heeft hij aan DreamCar gevraagd of hij ook de auto weer via hun kan verkopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dreamcarcompany.com/0026.htm
Importeer je die auto's zelf ?
quote:
1 Nissan is genoeg..quote:Op zondag 9 maart 2008 00:06 schreef tevebe het volgende:
[..]
Kun je je vader deze Nissan niet aansmeren? Ohja geen inruil mogelijk
wehe ik denk niet dat ie hem daar lang zal houdenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:57 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hij woont midden in de stad. Dat maakt parkeren lastig. Misschien is het ook moeilijk om zo'n auto te importeren in Spanje, maar dat weet ik niet.
En tja vrouwen.. You can't live with 'em and without 'em
Zo'n auto valt teveel op tussen de Seatsquote:Op maandag 10 maart 2008 10:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
wehe ik denk niet dat ie hem daar lang zal houdenzal wel best snel gestolen worden...
Misschien volgende maand meer geluk als die er dan nog staatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:23 schreef Elegy het volgende:
Helaas, ik had geen prijs op mijn staatslot
*hoopt op de Jackpot en dat er alleen maar trage beslissers onder de Skyline liefhebbers zijn*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Misschien volgende maand meer geluk als die er dan nog staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |