Ah okéquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb wel een natuurlijk teruggetrokken haarlijn aan de zijkanten van mn pony (ja lekker duidelijk ja) Van die happen die mannen op hun 40ste krijgen, heb ik al in lichte mate vanaf mn geboorte
Maargoed, heeft mn vaders kant allemaal, dus erfelijk
Die snap ik niet. Geer probeerde juist uit alle macht zijn kaalheid tegen te gaan door er plastic in te planten. Maar het is natuurlijk altijd kicken zo'n "kijk TS eens verkapt een .... zijn"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:57 schreef Mitchell-K het volgende:
verkapt kijk-mij-een-gerard-joling-wannabe-zijn-topic............
Niks mis met je?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:58 schreef Staralfur het volgende:
Mijn haar valt héél erg uit. Maar ik heb nu pillen dus, komt goed!
Het komt waarschijnlijk doordat ik bijna veganistisch eet. Dus er is niks mis met me of zo =)
Wtf?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef Flatus het volgende:
ik ben 24 en er groeit echt geen haar op mijn hoofd. alleen maar aan de zijkanten. Komt doordat ik in al die jaren head and shoulders heb gebruikt.
Hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf?
Groeit er alleen haar langs je hoofd naar je schouders bedoel je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:05 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Haha
Joh dat weet ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sinds wanneer gaat je haar uitvallen van head and shoulders
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nou,, als je elke dag wast is het slecht voor je haarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh dat weet ik ook welMaar sinds wanneer gaat je haar uitvallen van head and shoulders
True, maar dat heb je met elke shampooquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Nou,, als je elke dag wast is het slecht voor je haar
Hij heeft het een paar jaar gebruikt ,, dan was je je haren wel lang hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dat heb je met elke shampoo
Misschien smeerde hij het in zn haar, dat zn haaruitval daardoor komt.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik ken een gast die rukte een jaar lang elke dag, en heeft nu helemaal geen haar meerGeen hoofdhaar, geen baardhaar, geen schaamhaar. Echt, één advies aan alle puberjochies hier: niet elke dag rukken. Dat sperma moet je binnenhouden zodat je later een volle haardos hebt.
Kan best. Hij was toen al een paar maanden blind.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Misschien smeerde hij het in zn haar, dat zn haaruitval daardoor komt.
Idd, dat zijn de eerste verschijnselenquote:Op zondag 9 maart 2008 21:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Kan best. Hij was toen al een paar maanden blind.
Ja maar als je ook maar 1 kale oom hebt kan dat het einde voor je haartjes betekennen. Mijn vader's vader had ook een volle kop haar maar toch begon hij rond begin 20 dunner haar te krijgen en is nu kaalquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:01 schreef oshiro het volgende:
Ik heb nog altijd een flinke haarbos en aan m'n familie te zijn zal dat voorlopig wel zo blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |