quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we komen al in de buurt van het mooiste shirt aller tijden.
quote:Leo van Wijk opvolger Maarten Fontein
Leo van Wijk wordt de nieuwe Algemeen Directeur van Ajax. De afgelopen weken hebben er in het geheim uitvoerige gesprekken plaatsgevonden tussen Van Wijk, Ajax en Aegon. Van Wijk zal waarschijnlijk per 1 juli a.s. in dienst treden bij de club waar hij met Johan Cruijff in de jeugd en het tweede elftal heeft samengespeeld. De twee groeiden samen op in Betondorp en zijn altijd vrienden gebleven.
Van Wijk was jarenlang voorzitter van de Raad van Bestuur van AirFrance/KLM en accepteerde onlangs een positie bij het NOC*NSF.
De naam van Van Wijk deed al langer de rondte in en om de ArenA, aan alle onzekerheid lijkt nu dus een einde te zijn gekomen.
mwah.. net arsenal.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts..
Le Coq Sportif. (M'n eerste Ajaxshirt. Hence de sentimentele waarde)
Ik geloof er ook vrij weinig van, maar het leek mij het melden wel waard.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zo belangrijk vind ik die shirts ook weer niet. Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt! En daarbij, sinds wanneer nemen we die DS-weblos (weer) serieus?
Je weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt!
Er zijn grenzen..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zo belangrijk vind ik die shirts ook weer niet. Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt! En daarbij, sinds wanneer nemen we die DS-weblog (weer) serieus?
Hoogstwsl gaat het niet eens door.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef Longmen het volgende:
Hm die lampjes speelde gisteen alleraardigst, dat wordt een hete zondag.
Ja ook mijn idee. Ik ben nog erg voorzichtig met het woord kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoogstwsl gaat het niet eens door.
In eerste instantie dacht ik "komen die lijers weer goed weg", maar na gister komt Ajax wsl goed weg. Psv speelde echt sterk..
Ik vind hem gruwelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn, maar dat het initiatief vanuit Aegon komt lijkt me heel onwaarschijnlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:06 schreef Wooldoor het volgende:
Damn die uitshirts met het oude logo lijken erg op dat van Juventus uit 97.
Behalve dat van Wijk wat met KLM enzo heeft gedaan, heeft hij ook nog iets in de voetbalwereld gedaan?
quote:in dienst treden bij de club waar hij met Johan Cruijff in de jeugd en het tweede elftal heeft samengespeeld.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:16 schreef Wooldoor het volgende:
Ok het is echt tijd om te douchen en koffie te drinken, ik ben nog niet wakker
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid.
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt!
Alsof er iets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:49 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Hoewel de pliesie wel heeft belooft om in te grijpen bij ongeregeldheden.... maargoed daar schiet je dus ook geen reet mee op...
Hij heeft gewoon echt het laatste woord, maargoed geen politie is geen wedstrijd. Dus uiteindelijk word het toch bepaald door de pliesie.
wordt hier echt hopeloos van. nooit geblesseerd bij Groningen en heeft nu al vele weken een hamstringblessurequote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Lindgren nog geblesseerd voor zondag.
Bron AD
Onze medische staf doet wonderenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wordt hier echt hopeloos van. nooit geblesseerd bij Groningen en heeft nu al vele weken een hamstringblessure
Ze hebben een zware europese wedstrijd gespeeld en hebben nog volop kansen om door te gaan dus zullen zondag ook op moeten passen met blessures. Als de wedstrijd uit wordt gesteld zal de wedstrijd pas veel later gespeeld worden en psv is dan al dichterbij het kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom in het voordeel van PSV? Omdat ze na de wedstrijd van gisteren in een slechte flow zitten?
Wat een mietjequote:Vergoossen: ‘Gelijkspel is goed resultaat’
Geschreven op vrijdag, 7 maart om 15:28
PSV zal niet koste wat kost de aanval gaan zoeken tegen Ajax. De Eindhovenaren kunnen immers buigen op een voorsprong van zes punten op de ranglijst, en het is aankomende zondag dan ook aan de bezoekers uit Amsterdam om te laten zien hoeveel men er aan gelegen is de titelstrijd nog spannend te maken.
Op de vraag of PSV voor een gelijkspel gaat in de topper van aankomende zondag, was Vergoossen duidelijk door te stellen dat het ‘geen slecht resultaat’ zou zijn. “Maar zo beginnen we niet aan de wedstrijd,” voegde hij daar vlug aan toe.
Of Danny Koevermans, donderdag nog basisspeler in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Tottenham Hotspur, de clash tussen de nummers één en twee van de eredivisie kan meemaken, is nog niet zeker. “Danny is donderdag met pijn aan de lies aan de uitwedstrijd bij Tottenham Hotspur begonnen. Die blessure is er niet beter op geworden. We bekijken zaterdag hoe het gaat en nemen dan een beslissing.”
Naar verwachting zal PSV dezelfde tactiek hanteren als in de eerdere confrontatie met Ajax dit seizoen, in de Amsterdam Arena (0-2 winst). “Toen hebben we het heel goed gedaan. Ik zie weinig reden om die strijdwijze te veranderen,” aldus de interim-coach.
quote:Over de politieacties is Koster niet te spreken: "Mocht dat gebeuren en de wedstrijd wordt daardoor niet gespeeld dan vind ik het competitievervalsing. Want je kan beter zes punten achterstaan met nog zeven wedstrijden te spelen, dan zes punten met nog vier wedstrijden te spelen." link
Die blessure heeft hij al zijn hele leven.. alleen komt het met vlagen opzetten.. in het begin bij Groningen ook last van gehad.. en nu dus weer..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wordt hier echt hopeloos van. nooit geblesseerd bij Groningen en heeft nu al vele weken een hamstringblessure
quote:Johan Cruijff geeft Ajax-opdracht terug
EREDIVISIE
AMSTERDAM (ANP) - Johan Cruijff heeft geen trek meer in een functie als hervormer van het technische beleid bij Ajax. De legendarische nummer 14 liet vrijdag in een persverklaring weten dat hij zijn recente opdracht van de ledenraad teruggeeft.
Volgens Cruijff is tussen hem en de nieuwe technische staf onder leiding van Marco van Basten, die komende zomer aantreedt in de ArenA, verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moet worden uitgevoerd.
je zit er weer bovenopquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:55 schreef SCH het volgende:
Geen Cruijff
Als dit waar is, is het echt een laffe hond. Durf je praatjes toch eens een keer waar te maken El Salvador!quote:
Dan verwacht ik eerder met Van Basten, als hij het niet met Johan eens is zegt hij hem dat ook recht in z'n gezicht volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Raar he. Ruzie met Van Basten? Of Van Geel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |