Waar wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Moet opletten dat ik overdag niet teveel internet. Dat mag hier eigenlijk niet
Heb je een vaste kapster?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:47 schreef Houniet het volgende:
Lekker bakkie zo !
Straks weer naar me kapsterHopelijk is ze er!
Hier!quote:
Mwa, ook dank word je soms nog geacht niet voor eigen vermaak te internettenquote:
Truequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:59 schreef DaMart het volgende:
Mwa, ook dank word je soms nog geacht niet voor eigen vrmaak te internetten.
Nee, ben geen vrouwquote:
Ik wel, en ik heb ook geen vaste kapster. Waarom zeg je dan 'mijn' kapster?quote:
Zelfs dat word ik geacht niet te doen tot een uur of 4 vanmiddagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True. Ik ga me vanmiddag maar eens nuttig maken in huis. Met schoonmaken enzo.
Ach so.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Ja oké daar heb je gelijk in. Alleen iedereen hier weet dat ik een oogje heb op me kapster. Dus vandaar dat ik haar "me" kapster noem, dan weet iedereen waar ik het over heb
.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wij hebben een nieuw Senseo apparaat![]()
Zo'n next generation ding met blauw ledlicht![]()
Het ding maakt een stuk minder herrie, die ouwe zette ook een stel laffe bakken aan het eind
Doe er dan een spatie bijquote:
Da's voor plebs.quote:
quote:
Schandalig laat trouwens.quote:
Vandaar ook dezequote:
PI
Een goede morgen Mart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:33 schreef DaMart het volgende:
Zo, het weekend staat weer bijna voor de deur. Nog een dagje werken en dan mag ik er weer 2 uitslapen! Op zich is dat dan wel weer een verbeterpunt ten opzichte van vorige week. Zelfs in mijn vakantie moest ik op zaterdag toen om 4 uur op voor de terugreis... al de extra nachtrust van één hele week meteen weer weg. Maar goed, het is nog geen zaterdag, maar die extra nachtrust heb ik wel al gepakt, maar echt wakkerder voel ik me er niet door. Als een ware slaapwandelaar wens ik jullie dan ook een goedemorgen.
Weinig gepost gisterquote:
Ik ga je inhalenquote:
Stoffe Jongensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:27 schreef OA het volgende:
OAdin gaat vanavond met haar ouders naar Bert Visscher...
Wanneer mogen we koffie komen drinken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wij hebben een nieuw Senseo apparaat![]()
Zo'n next generation ding met blauw ledlicht![]()
Het ding maakt een stuk minder herrie, die ouwe zette ook een stel laffe bakken aan het eind
Awwww. Zal ik het voor je opeten?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zwaar op het werk.Alweer gebak vandaag
Whehequote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Ja oké daar heb je gelijk in. Alleen iedereen hier weet dat ik een oogje heb op me kapster. Dus vandaar dat ik haar "me" kapster noem, dan weet iedereen waar ik het over heb
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |