Hoe krijg je het verzonnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef Nomrc2 het volgende:
brian weet hoe hij huub verbaal over de zeik kan krijgen
maar vermijd dit in het belang van de show
huub weet dit ook dus die ontloopt brian niet zomaar
Alleen al het feit "MOET" is toch gewoon van de zotte. Wie is Huub dan wel. Je kan volgens mij geen excuses verlangen van iemand, als jezelf geen haar beter bent.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor Mike zijn excuses moet maken?
weet je nog laatste boete voor huub ?quote:
Dat is op zich al heel bijzonder..quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:43 schreef 2live het volgende:
Mike; ik heb het standpunt ingenomen dat ik mijn standpunt niet terugneem.
Dit was zo'n beetje het enige van een gesprek van 20 minuten wat ik kon volgen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel bijzonder..![]()
ik versta geen zak van die vent...
Huub wil volgens mij excuses voor Eric, omdat Mikey achter Erics rug om zei: Eric naar huis, kan hij weer lekker achter het CS gaan staan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Alleen al het feit "MOET" is toch gewoon van de zotte. Wie is Huub dan wel. Je kan volgens mij geen excuses verlangen van iemand, als jezelf geen haar beter bent.
Laat Huub eerst maar eens bij zichzelf te rade gaan en dan excuses van een ander eisen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:52 schreef cobain94 het volgende:
Mike gaat waarschijnlijk vrijdag weg, maar wil het niet delen met jaap van hoe en wat..
Nee, vrijdag zou die volgens hem twee mede-vuilnismannen meenemen om Claire te bangenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:52 schreef cobain94 het volgende:
Mike gaat waarschijnlijk vrijdag weg, maar wil het niet delen met jaap van hoe en wat..
Dat zei hij inderdaad. Ze wacht op de operatie. Maandag begint de nieuwe hoofd huishouding. Jaap is benieuwd of het Ricardo wordt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:56 schreef schatje het volgende:
Palma komt niet meer terug? Dat schijnt Jaap net gezegd te hebben.
Maar Jaap speldt Mikey wel vaker iets op de mouw.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat zei hij inderdaad. Ze wacht op de operatie. Maandag begint de nieuwe hoofd huishouding. Jaap is benieuwd of het Ricardo wordt.
euuuh jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub wil volgens mij excuses voor Eric, omdat Mikey achter Erics rug om zei: Eric naar huis, kan hij weer lekker achter het CS gaan staan.
Is het echt heel gek dat Huub pissig wordt als Mikey zo over zijn vriend praat?
Klopt, maar heb het eerder op de dag ook al ergens in de COS gelezen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jaap speldt Mikey wel vaker iets op de mouw.
Gek? Ronduit bizar om dat uit de mond van die blaaskaak te horenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub wil volgens mij excuses voor Eric, omdat Mikey achter Erics rug om zei: Eric naar huis, kan hij weer lekker achter het CS gaan staan.
Is het echt heel gek dat Huub pissig wordt als Mikey zo over zijn vriend praat?
Jaap moet die zwerver gewoon eens in zijn sop gaar laten koken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar Jaap speldt Mikey wel vaker iets op de mouw.
En dat is relevant op welke manier?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
euuuh ja
omdat hij zelf bv het hoeren verleden van tas ook achter haar rug naar buiten heeft gebracht
Off-t: Ha Mokumquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is op zich al heel bijzonder..![]()
ik versta geen zak van die vent...
Dat is dus niet waar.Zeiden die hoeren toen zelf op de streams.En Huub vertelde dat meteen aan Natasia zonder zender.Beter opletten als je met iets wilt komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
euuuh ja
omdat hij zelf bv het hoeren verleden van tas ook achter haar rug naar buiten heeft gebracht
He ruudquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Off-t: Ha Mokum![]()
![]()
On-t: ik weet zo gauw niks zinnigs te posten over de streams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |