Brian zei dat hij Sambrosa (of Sabrosa) gebruikt, maar ik kan dat nergens vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:19 schreef ericahysterica het volgende:
jaap biedt valdispert aan voor mike om beter te slapen ipv alchol drinken om beter te slapen
Ik hen deze site gevonden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:21 schreef Disana het volgende:
Brian zei dat hij Sambrosa (of Sabrosa) gebruikt, maar ik kan dat nergens vinden.
Als hij zich nu ook eens tegen die schijnheilige Brian gaat verzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef coldstar het volgende:
Het is toch wel een mooi gebaar van Huub, iemand tot orde roepen die te veel alcohol drinkt. Dat kan je makkelijk doen als jezelf helemaal niet drinkt en jezelf zo netjjes gedraagd als je alcohol op hebt.
Hoe meer Huub zich zo opstelt tegen Mike, hoe meer hij zich tegen Huub zal verzetten. Verder blijft Huub er op staan dat Mike zijn excuus moet aan bieden tegenover hem. Mike doet dit niet en terecht in mijn ogen. Laat Huub eerst maar eens bij zichzelf te rade gaan alvorens altijd maar commentaar op een ander te hebben.
Oh gut, een kruidendrankje. Ik had gehoopt op iets meer ingrijpends.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind deze site .![]()
http://www.easysleepplaza.com/
huub voornamelijk uit zelfbeschermingquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
en Brian gaat zijn volgende spion inzetten.Kut Huub en Kut Jaap waarom geven ze Brian nou nooit eens tegengas.
Duikcursus.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef STAP01 het volgende:
Zei Flippie nou dat hij weggaat morgen?
Zie mijn edit, ik geloof er nl niks van. Gewoon een middeltje waar hij de naam van moet noemen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Oh gut, een kruidendrankje. Ik had gehoopt op iets meer ingrijpends.
Zou kunnen.Maar andersom kan toch ook en waarom meteen slaan,verbaal kan ook en als Jaap erbij is ,gebeurt er weinig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub voornamelijk uit zelfbescherming
nog een keer b een dreun voor z'n geven zal wel een exit op staan
Vast niet, tenzijn barney naar Huub toe zou trekken. Dan moet die vertrekken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:28 schreef STAP01 het volgende:
Zei Flippie nou dat hij weggaat morgen?
ik noemde het al projectiequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef coldstar het volgende:
Het is toch wel een mooi gebaar van Huub, iemand tot orde roepen die te veel alcohol drinkt. Dat kan je makkelijk doen als jezelf helemaal niet drinkt en jezelf zo netjjes gedraagd als je alcohol op hebt.
Hoe meer Huub zich zo opstelt tegen Mike, hoe meer hij zich tegen Huub zal verzetten. Verder blijft Huub er op staan dat Mike zijn excuus moet aan bieden tegenover hem. Mike doet dit niet en terecht in mijn ogen. Laat Huub eerst maar eens bij zichzelf te rade gaan alvorens altijd maar commentaar op een ander te hebben.
Volgens mij riep hij ook maar wat, ja. Dat van die pammetjes is nooit bewezen, maar het is duidelijk dat zijn 'kalmte' niet zonder meer gehandhaafd wordt. Ik vind mijn Risperdal (antipsycoticum) theorie zo gek nog niet, ook dat slik je bij voorkeur voor het slapen gaan omdat je er duf van kunt worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie mijn edit, ik geloof er nl niks van. Gewoon een middeltje waar hij de naam van moet noemen.
Een tijdje terug zei hij tegen Amanda dat hij zijn pil te laat had ingenomen en daarom nog zo duf was 's ochtends, daar moet je iets anders voor slikken dan een kruidendrankje.
Waarom, ga jij je ook verzetten tegen mensen die jou bij staan. Of je het nou wel of niet gemeend vind, daar mag je over dicusseren, ze laten hem niet stikken. Ook poberen ze niet alllelei ver beneden peil verwensingen te uitte tegen Mike.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Als hij zich nu ook eens tegen die schijnheilige Brian gaat verzetten.
Weet je ook waarvoor Mike zijn excuses moet maken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:24 schreef coldstar het volgende:
brian weet hoe hij huub verbaal over de zeik kan krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou kunnen.Maar andersom kan toch ook en waarom meteen slaan,verbaal kan ook en als Jaap erbij is ,gebeurt er weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |