Dus ... jij gelooft wél dat de winnaar van te voren bekend is?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:12 schreef John316 het volgende:
Het feit dat JdM een favoriet uitspreekt plijt er lijkt me juist voor dat het echt niet van te voren bekend is, waar ik ook niks van geloof
Zie je de vonken over en weer vliegen? Zijn allesverzengende liefde voor Nicole Kampersnol gaat Huub de kop kosten, wat Amanda, Brian en ik je brommen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
B: Het is goed dat we even hier zitten, dat geeft Huub de kans dat wat tijd met Nicole te spenderen.
Nou, dat lukt prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:48 schreef Leandra het volgende:
Thnx Deisyy![]()
[..]
Maar dat komt door dat witte hoedje...![]()
Hij doet aan method acting, zet een wit hoedje op en tadaaa hij is de keurslager der keurslagers
Weer een paaldansblessure?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Cursus EHBO voor Aman, ze heeft pijn..
Yep, ze zegt dat de paal te stroef was door de Sambuca.quote:
sssssstil houdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een wond op haar hand, haar hele hand doet pijn maar ze mag niet piepen van Brian.
Wat is er vannacht weer onder die dekens gebeurd?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:44 schreef Borga het volgende:
Amanda is een zwakzinnige
eerder gedraggestoord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:44 schreef Borga het volgende:
Daarom past ze zo goed bij die andere zwakzinnige!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:44 schreef Borga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |