Ik gok op lukraak geplaatste matten die zo scheef zitten als de toren van Pisa.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Guuskeee het volgende:
hoe kan het eigenlijk dat dellie dr haar links 40 cm korter is als rechts?
Amanda is eigenlijk extreem-rechts?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Guuskeee het volgende:
hoe kan het eigenlijk dat dellie dr haar links 40 cm korter is als rechts?
dat zal het wel zijn ja... of misschien zit dr pruik een kwartslag gedraaidquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gok op lukraak geplaatste matten die zo scheef zitten als de toren van Pisa.
Verder lezen kan hier.quote:Ik wilde daar meteen iets mee doen, dus vertelde ik Brian dat hij meer aandacht aan Claire moest besteden. Zo hebben ze laatst samen een appeltaart gebakken! Huub kan het niet uitstaan als Claire met zijn rivaal omgaat, dus hebben we twee vliegen in één klap. Laatst ging Brian samen met Claire appeltaart bakken en binnenkort werken we het verder uit…”
Kijk, daar heb ik iets aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Copycat het volgende:
Ze hebben twee keer een appeltaart gebakken. Eentje met twee vliegen en de tweede wordt binnenkort verder afgebakken.
Of zo.
Zinsopbouw is voor zeikerds, toch?
quote:“Ik weet niet wat Claire bij ons doet. Ze begrijpt niet waar ze inzit, waar ze in terecht is gekomen. Ze vindt alles ‘leuk’. Ik wil haar laten merken dat het hier geen Luilekkerland is waar je een beetje je ding kunt doen en plezier kunt maken.
fout !!!quote:Nadat Brian en Amanda Eric naar huis hebben gestuurd gooit de Febo een nieuwe troefkaart voor hen in de jacuzzi, Nicole.]
Wij hebben thuis ook een boilerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
fout !!!
deze simpeltons worden er speciaal voor huub in gezet
kan hij vrij makkelijk z'n agressie op botvieren zonder door te flippen
stel je voor dat ze een welbespraakt, slim, pro huub persoon er in zouden zetten
dat kan z'n ego niet aan en daar heeft hij binnen een week zo'n ruzie mee dat hij echt niet meer te handhaven is
dus ...........
wees de febo dankbaar voor deze slimme oplossing
fout !!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
fout !!!
deze simpeltons worden er speciaal voor huub in gezet
kan hij vrij makkelijk z'n agressie op botvieren zonder door te flippen
stel je voor dat ze een welbespraakt, slim, pro huub persoon er in zouden zetten
dat kan z'n ego niet aan en daar heeft hij binnen een week zo'n ruzie mee dat hij echt niet meer te handhaven is
dus ...........
wees de febo dankbaar voor deze slimme oplossing
Maar dat komt door dat witte hoedje...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Die prijs klopt wel ongeveer.
Alleen denkt Brian nu meteen dat hij een Keurslagert is.
Net zoals hij, na wat sinterklaasrijmelarij met Engelse woordjes er doorheen, een gevoelige young rebel poëet is.![]()
Die pruik is de mogelijkheid die de Febo Amanda geeft zichzelf keer op keer voor schut te zetten, en daar is ze enorm goed inquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef mootie het volgende:
Okay.... wat is er met die pruik aan de hand......
De onnozelheid straalt er toch vanaf of wat?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:48 schreef Leandra het volgende:
Thnx Deisyy![]()
Maar dat komt door dat witte hoedje...![]()
Hij doet aan method acting, zet een wit hoedje op en tadaaa hij is de keurslager der keurslagers
Yep... ik ben de Febo er dan ook keer op keer dankbaar voor dat ze ook Brian de kans geven zich zo voor schut te zettenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
De onnozelheid straalt er toch vanaf of wat?![]()
[ afbeelding ]
Verstand van lekker vlees.... dan snap je toch die keus voor del nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
De onnozelheid straalt er toch vanaf of wat?![]()
[ afbeelding ]
Ik postte het gisteren al dat ik het inmiddels met je eens ben, de FEBO doet zijn uiterste best die 2 volledig voor gek te zetten. Blijf ik zitten met de vraag waarom JdM Brian als winnaar ziet of is dat een rookgordijn?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:02 schreef Leandra het volgende:
Yep... ik ben de Febo er dan ook keer op keer dankbaar voor dat ze ook Brian de kans geven zich zo voor schut te zetten
En dat gaat 'ie zeker al die Quotes en Miljonairsblaadjes uitdelen diequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef mootie het volgende:
Yep..... als Brian wint gaat hij meteen naar Afrika, mensen voedsel en educatie bieden. Zelf timmeren enzo......
Yeah right....
Alsof de mensen in Afrika het al niet moeilijk genoeg hebben zonder die self proclaimed missionaris.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef mootie het volgende:
Yep..... als Brian wint gaat hij meteen naar Afrika, mensen voedsel en educatie bieden. Zelf timmeren enzo......
Yeah right....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |