Ze knikte best heftigquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stel je er niet te veel van voor
Hoezo? Wat is het dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
Het is net of er een harige octopus op Amanda's hoofd zit.
Wat is de reden dan voor veel geld kan het ook niet zijn, hij doet niet mee aan het spel/quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:17 schreef Py het volgende:
En anders zegt Miky gewoon 'het was om tv te maken, in het echt ben ik niet zo, dan heb ik geen belang om dat te zeggen'
Van de week lag er nog een drol in de wc volgen Brian en Amanda. Ze was vergeten door te trekken. Ze lagen helemaal in een deuk die 2 ....quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:37 schreef Py het volgende:
[..]
Ze knikte best heftig![]()
Heeft ze ook al obstipatie (of zit het niet in de familie?)
Mag je vinden van mij. Van mij mag iedereen denken en posten wat hij / zij zelf vind. Het zal mij een worst wezen, hoe wie dan ook, buiten de villa is. Het zijn geen familie, vrienden, kenissen van mij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Er zitten daar anders mensen waarvan ik toch hoop dat ze buiten de villa anders zijn, en dan bedoel ik Huub niet.
Kun je echt niets bedenken?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat is de reden dan voor veel geld kan het ook niet zijn, hij doet niet mee aan het spel/
Haar broer heeft tijdens de hele BB niet kunnen schijtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Van de week lag er nog een drol in de wc volgen Brian en Amanda. Ze was vergeten door te trekken. Ze lagen helemaal in een deuk die 2 ....
Obstipatie is het waarschijnlijk niet.
Doet me denken aan die kolder toen Lieke er nog in zat: "Schijten vrouwen ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:45 schreef Py het volgende:
[..]
Haar broer heeft tijdens de hele BB niet kunnen schijten
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kolder toen Lieke er nog in zat: "Schijten vrouwen ook![]()
"
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kolder toen Lieke er nog in zat: "Schijten vrouwen ook![]()
"
Das mooi! Dan kan Mike dus nu weg! Kan hij mooi NU bij Cono bo mama intrekken! Zal ze leuk vinden!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef Disana het volgende:
Brian zei vanavond dat Mikey anders wel bij hem kon gaan wonen (aldus Huub, Brian zei het iets anders). Huub gelooft daar niets van en snapt niet dat iemand dat met droge ogen kan zeggen.
geloof niet dat de dames dit onstream hebben gemeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar.Zeiden die hoeren toen zelf op de streams.En Huub vertelde dat meteen aan Natasia zonder zender.Beter opletten als je met iets wilt komen.
Ach, was het maar zo mooi. De lul zei alleen maar dat hij wel zou zorgen dat Mikey niet weer op straat komt te staan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Das mooi! Dan kan Mike dus nu weg! Kan hij mooi NU bij Cono bo mama intrekken! Zal ze leuk vinden!
Ome Sjon bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, was het maar zo mooi. De lul zei alleen maar dat hij wel zou zorgen dat Mikey niet weer op straat komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |