Sarcasme vriend....omdat er allerlei sjakies of schapies (wat jij wilt) zeggen dat ik smetvrees heb, probeer ik ze attaqueren door aan te geven dat iets eet van de Mac waarvan het al jarenlang bekend is dat het verre van schoon is.....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
meen je dit nou serieus?
ik denk niet dat je wilt weten wat er daar zoal nog gebeurd
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef Vector_SLD het volgende:
Smetvreesflikker
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef Biefstuk het volgende:
Dus jij doucht het liefst elke keer nadat je iets heb aangeraakt?
Smetvrees?
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef PeZu het volgende:
maar 2x per dag douchen/wassen![]()
ik doe minimaal 3x per dag douchen en daarbij ook wel 10x handen wassen , vaak neemik mijn gezicht dan ook ff mee..
vieze TS maar 2x per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
Probeer het eens voorzichtig met een keer per maand en dan langzaam opbouwen naar eens per half jaarquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een viespeuk die ts.
Ik ging altijd minstens 10 keer, maar van mijn therapeut mag ik nu nog maar 8 keerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:15 schreef DroogDok het volgende:
TS heeft smetvrees![]()
Dus? Weleens van wc papier gehoord?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:18 schreef iuvenis het volgende:
Die Ts'er is echt zo'n type die bang is als je hem in zijn gezicht slaat...
Ik was me overigens 1 keer per dag, sue me...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus eigelijk is je klacht gewoon dat je dom bent_!
Tot dan reageerde ik serieus en toen ik ben langzaam sarcastischer gaan reageren.....dus aub niet beginnen over fatsoenlijk reageren...quote:
We kunnen een hele filosophische discussie hebben over wat 'normaal' is....normaal is wat je gewend bent...het is sinds de OP wat ik normaal vind....daarom zeg 'ik snap dat niet'......daarna geef ik een vluchtige beschrijving van handelingen die bijna alle mensen op een dag doen en aan de hand daarvan lijkt het mij logischer dat je 's avonds nog een keer doucht....meer heb ik niet willen zeggen volgens mij ook niet gezegd...de insunuatie is geheel voor eigen rekening....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar je insunininunieert ook heel wat met dat 'ik snap dat niet'
Ook al staat het er niet letterlijk, ergens geef je toch wel aan dat mensen die een ander waspatroon dan jou hebben, raar bezig zijn, dus niet normaal.
Het is niet eens zo geweldig goed voor je om 2x per dag te douchen. Ik douche meestal om de dag, soms een paar dagen op een rij.
Tjonge tjonge....je breekt mijn hart...als je me wilt beledigen, verzin dan iets goeds....niet van dat pauperniveau....verder wilde ik aangeven dat je bijdragen inhoudelijk zeer sterk waren...zelden zo'n hoog niveau gezien..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
TS is homo, als hij uit de kast komt hoop ik dat hij zijn geaardheid kan acsepteren, ... al eerder meegemaakt.
als je hebt gedouched, ga je 's nachts toch weer liggen transpireren in bed? Je bed is dus niet zo schoon als je denkt..quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:
Dus als 2 keer per dag doucht, heb je gelijk smetvrees....
En nee niet elke dag schoon beddengoed....ik heb wel meer dingen te doen...
Ik houd van een schoon bed en dat houd ik graag schoon....dus ik ga niet met mijn schoenen (waarmee je buiten loopt) niet op bed en ik ga pas in mijn bed liggen wanneer ik weer lekker fris ben....
Ga jullie na een actieve dag gewoon in je bed liggen dan?
En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
opgelostquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:44 schreef RickoKun het volgende:als je gewoon van tevoren gaat fappen dan heb je alvast voor-getranspireerd en komt er dus minder zweet als je eenmaal gaat slapen!
van mij mag het. TS kan zelf niet normaal en fatsoenlijk antwoord geven op mijn reactie'squote:
Op welke reacties doel jij?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van mij mag het. TS kan zelf niet normaal en fatsoenlijk antwoord geven op mijn reactie's
en daarbij. volgens mij vergeet je een beetje dat je in KLB zit en niet in LIFquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou ik zou wel eens willen weten welke van die punten je dan echt meent![]()
Oh daar heb ik overheen gelezen omdat ik bepaalde geestelijk beperkten van repliek moest dienen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daarbij. volgens mij vergeet je een beetje dat je in KLB zit en niet in LIF
En gelukkig heb jij een Warcraft 3 avatarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:20 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt jouw avatar als een professor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |