Ligt eraan..welk tijdstip wanneer de sex plaatsvindt....stel de kans bestaat voordat we gaan slapen nog ff van bil gaan dan hebben we al gedoucht....dan blijf we gewoon lekker liggen na de sex en daarna slapen....quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:15 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Pulu, wat ik me nou afvraag:
wat doe je als je in bed seks hebt gehad met je vriendin?
- meteen douchen?
- meteen bed verschonen
- een handdoek eronder?
- een condoom om er voor te zorgen dat er geen druppels of kwakjes in je beddengoed komen?
- totale onthouding?
En indien je geen vriendin hebt momenteel: wat zou je doen???
Tell me, ik ben razend nieuwsgierig!
Als jei und deine freundin hartewormpie gut hatte geleesd dan hatten jullie geziet dat ik dat allang had aangegeeft, maar ja waarom goed lezen maar lekker iemand anders quoten en nogmaalst te skorenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, dat zijn echt broeinesten, daar is een beetje zweet echt helemaal niks bij.
'S ochtends moet je juist douchen, ik kan niet niet douchen voordat ik naar buiten ga.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef kyraaa het volgende:
Mensen die het presteren om sochtends te douchen voordat ze de deur uitgaan![]()
Ik douch altijd savondsSochtends ben ik veeels te brak en te slaperig... Ik douch alleen sochtends als ik minder dan 4 uur geslapen heb en dan alleen omdat het lekker warm is. Als ik opsta moet ik zeker een kleine anderhalf uur bijkomen van mn nacht. Heb al moeite met mezelf aankleden... S'ochtends geen gezeur aan je hoofd
![]()
Voortaan ff eerst goed het topic doorlezen dan had je kunnen waarnemen dat ik dat al had gezegd...en jij bent de volgende pauper die smetvrees schreeuwt alleen maar omdat ik 1x meer douche per dag dan de meeste sjakies hier...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vergeet niet alle bacteriën op je toetsenbord en muisOf ga je daar na je handen wassen? Smetvrees
Verbeter je mij of noem je mij een pauper?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:52 schreef Knevelt het volgende:
pauper
Idd, als ik mijn haar elke dag zou wassen, wordt het baggervet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef ioko het volgende:
[..]
Mmm, in dat geval snap ik niet dat je elke dag (of vaker) zou douchen. Zolang je niet stinkt vindt ik dat in de winter nergens voor nodig. In de zomer is een ander verhaal.
eh..quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Pulu het volgende:
[..]
Verbeter je mij of noem je mij een pauper?
Ik vroeg me het gewoon af...want blijkbaar ontging jou de Willem-Van-Hanegem humor....een veel voorkomend verschijnsel bij oude rotterdamse volksmensen, die plakken te pas en te onpas T's achter woorden.....slipperT, ik ga(a)T enz. enz. enz. schapenlulT.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:57 schreef Knevelt het volgende:
[..]
eh.....ehhh ik verbeterde je alleen maar heur, anders ga je me in elkaar slaantjes doen en dan boem boem
en dan blauwe oogjes enzo, dat wil ik heul niet, natuurlijk.
PreciesT......quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:07 schreef Knevelt het volgende:
Ja, net als gozerT en kanjerD
quote:
doet me denken aan Jim Jeffriesquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Was je ook je handen voordat je gebruik maakt van de wc?
TS woont al sinds 17e op zichzelf...TS is al zelfvoorzienend sinds zijn 17e...en we zijn nu alweer 10 jaar verder...dus met geld heeft het niks te makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef zweefbij het volgende:
Vraagje. TS woont nog thuis. Want het lijkt me toch een aardige waterrekening en gas rekening ( neem aan dat je met warm water wast ) als je na elke scheet gaat douche.
Op z'n minst. En HIV. En Ebola. En knokkelkoorts.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Klacht: TS is zo bang om vies te zijn dat hij zijn primaire immuunsysteem sloopt en daardoor hepatitis A, B en C oploopt
Ff denken hoor....moet ik serieus reageren of zal ik impulsief reageren....of nog beter zal ik doen alsof ik tegen verstandelijk beperkt persoon heb....wat zullen we doen...alledrie een beetje of zal ik doorspekt met sarcasme reageren....quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:35 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Oke TS, ervan uitgaande dat je serieus bent, wat je uit je posts zo te lezen ook bent
Als je zo vaak doucht, en je gebruikt iedere keer weer zeep, dan sloop je je huid langzaam, inclusief alle bacterien die jouw lichaam beschermen. Betekent dus dat andere bacterien en schimmels meer kans hebben om zich te vestigen op jouw lichaam
Je wast ook je handen 10x per dag? Ook met zeep neem ik aan? Anders heb je er namelijk sowieso weinig aan!
Geloof mij nou maar, ik heb in een verpleegtehuis gewerkt en daar was je je handen ook zo'n 20 keer per dag; je sloopt je handen. Ik ben er nu 5 weken weg en ik heb nog steeds sneeen in mijn vingers zitten omdat mijn huid naar de tering is gegaan.
Oke, is goed te voorkomen door het in te smeren met spul, maar toch
Daarbij sloop je alle lieve bacterien op je handen ook nog eens 10x sneller dan op de rest van je lichaam, en wat gebruik je nou om al die bacterie-geinfesteerde voorwerpen mee te pakken? Juist ja, die handen waar jij alle bescherming vanaf hebt gesloopt
Klacht: TS is zo bang om vies te zijn dat hij zijn primaire immuunsysteem sloopt en daardoor hepatitis A, B en C oploopt
ik was 10x per dag mijn handenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ff denken hoor....moet ik serieus reageren of zal ik impulsief reageren....of nog beter zal ik doen alsof ik tegen verstandelijk beperkt persoon heb....wat zullen we doen...alledrie een beetje of zal ik doorspekt met sarcasme reageren....
Laat ik maar begin met MONGOOLTJE.....waar heb ik gezegd dat ik 10 keer dag mijn handen? Waar heb ik gezegd dat ik constant mijn handen aan het wassen ben?
Mongooltje waar heb ik gezegd dat ik constant urenlang en te heet aan het douchen ben? Mongooltje waar staat ik constant alle uithoeken van mijn lichaam met zeep aan het insmeren ben
KLACHT:HetUltiemeKonijntje kan niet lezen....het enige wat ik heb gezegd is dat ik 2 keer per dag douche.....
KLACHT:Mongooltjes die niet kunnen lezen en niet de moeite nemen om een heel topic doorlezen en daardoor allang hadden kunnen lezen dat ik geen handen weiger...ook niet constant mijn handen aan het wassen ben...en dat ik mijn handen voornamelijk was voordat ik ga eten...........
KLACHT: mongooltjes die gelijk SMETVREES (en andere idioten die dat na-papegaaien) beginnen te schreeuwen omdat 1 persoon 1 keer per dag meer doucht dan zij.....
open anders daar even een nieuw topic overquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef Pulu het volgende:
KLACHT:HetUltiemeKonijntje kan niet lezen....het enige wat ik heb gezegd is dat ik 2 keer per dag douche.....
KLACHT:Mongooltjes die niet kunnen lezen en niet de moeite nemen om een heel topic doorlezen en daardoor allang hadden kunnen lezen dat ik geen handen weiger...ook niet constant mijn handen aan het wassen ben...en dat ik mijn handen voornamelijk was voordat ik ga eten...........
KLACHT: mongooltjes die gelijk SMETVREES (en andere idioten die dat na-papegaaien) beginnen te schreeuwen omdat 1 persoon 1 keer per dag meer doucht dan zij.....
maar dat moet ook wel met dat (b)anale werk van jequote:
los van opgroeiende kinderen waar staat het dat het ongezond is? Stomme Cahirquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
Elke ochtend voor school douchen is vaak genoeg, vaker is ongezond. Stomme TS
http://www.uneto-vni.nl/Applications/getObject.asp?FromDB=1&Obj=40009918.pdfquote:De effecten van lang douchen
De Nederlander doucht gemiddeld vijf keer per week gedurende bijna acht minuten.
Niet zo zeer met de frequentie van het douchen als wel de lengte ervan, heeft de
huid in bepaalde mate last. Met elke douchebeurt wordt het hydrolipidelaagje van
de huid aangetast, een natuurlijk filmpje bestaande uit talg en zweet dat de huid
beschermt tegen uitdroging en ‘ongewenste indringers’ als vuil en bacteriën. We
merken het verlies van de beschermende werking door het droog worden van de
huid en gevoelige irritaties. Korter douchen met water van de juiste temperatuur is
de remedie. Voor douchen, gezien de functie van verfrissen, geldt een ideale temperatuur
van circa 37,5 tot 38 °C. Kouder of warmer droogt de huid onnodig uit.
Trek er 20 dagen vanaf dat ik te dronken ben om te douchenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
open anders daar even een nieuw topic over![]()
ojah trouwens 1x per dag meer is wel 365, in een schrikkeljaar 366 (om TS even voor te zijn), keer per jaar meer.
Solly meneel geestelijk bepelkt ik niet segguh...jullie vies en ikke schoon...ik weet bepelkt in hoofd doet pijn in leet om goed nadenkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef FFnog het volgende:
Straks gaat ie ook nog vertellen dat we twee keer per week een schone onderbroek moeten aantrekken omdat het anders "vies" is...
Hier in Groningen gebruiken wij toiletpapier. Probeer eens, het helpt ècht.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:
- Je gaat naar de wc...doet je behoefte
(...)
- gedurende de dag ga je meerdere keren naar de toilet
In Drenthe ook... We lopen voor de verandering eens voor op de rest van het landquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hier in Groningen gebruiken wij toiletpapier. Probeer eens, het helpt ècht.
Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmeldingquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef Nobu het volgende:
Klacht: Pulu heeft last van smetvrees en heeft dat zelf niet door
hahaha wat grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Pulu het volgende:
[..]
Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmelding
hahah niet glappig meneel nummel dlie bepelkt....ik nelgens zeggen ik niet gebluiken wc papielt....en ik niet segguh meeldele kelen pel dag schijten...ik weet als bepelkt moeilijk lezen...toiletgaan kant pissuh of schijt zijn...meestal gemiddeld gezond pelsoon 1x pel dag schijtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hier in Groningen gebruiken wij toiletpapier. Probeer eens, het helpt ècht.
viezerikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:10 schreef Pulu het volgende:
[..]
Trek er 20 dagen vanaf dat ik te dronken ben om te douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Zo zeg, wat ben jij een toffe kerel dat je zo kan schrijven. Heb je dat helemaal zelf gedaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Pulu het volgende:
[..]
Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmelding
PuLu echt serieus pleeg zelfmoord ofzo, dan zijn we ook van je domme gezeik af... niemand is het hier met je eens snappu vous? Dan kan je wel heel dom gaan zitten praten maar dat helpt je standpunt nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef Pulu het volgende:
[..]
hahah niet glappig meneel nummel dlie bepelkt....ik nelgens zeggen ik niet gebluiken wc papielt....en ik niet segguh meeldele kelen pel dag schijten...ik weet als bepelkt moeilijk lezen...toiletgaan kant pissuh of schijt zijn...meestal gemiddeld gezond pelsoon 1x pel dag schijt
Kijk het is leuk dat je een mod bent en zo....maar sjakies kunnen hier niet lezen en als ik weerwoord geef...als ik aan het lullen ben in klaagbak....waar af en toe gewoon seksistische en racistische en fascistische bagger langskomt zie ik ook geen mods klagen over gelul....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:16 schreef Floripas het volgende:
Hou eens op met dat kinderachtige gel*l.
Ga douchen, miezerig mannetje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Pulu het volgende:
[..]
ik heet helemaal geen sjakiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kijk het is leuk dat je een mod bent en zo....maar sjakies kunnen hier niet lezen en als ik weerwoord geef...als ik aan het lullen ben in klaagbak....waar af en toe gewoon seksistische en racistische en fascistische bagger langskomt zie ik ook geen mods klagen over gelul....
Niemand is het met mij eens.....en daarom moet ik zelfmoord plegen? Sterk argumentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
PuLu echt serieus pleeg zelfmoord ofzo, dan zijn we ook van je domme gezeik af... niemand is het hier met je eens snappu vous? Dan kan je wel heel dom gaan zitten praten maar dat helpt je standpunt niet
Als de schoen past....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heet helemaal geen sjakie
voor jou is het meneer Ruler
krijg je een trap onder je achterste?quote:
Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiënische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:26 schreef Pulu het volgende:
[..]
Niemand is het met mij eens.....en daarom moet ik zelfmoord plegen? Sterk argument![]()
Ik weet niet dat je de moeite neemt om heel het topic te lezen anders had je wel gezien dat enkelen waren die het ook doen...maar los daarvan...dit is klaagbak en geen GC...geen Lifestyle...geen POL....geen N&A
En ik ging bewust dom praten omdat ik mezelf 35 keer aan herhalen ben....wat doe je met idioten die niet kunnen lezen die benader je ook als een idioot....ik heb niemand proberen te overtuigen dat ze op mijn levensstijl moeten overnemen...
meen je dit nou serieus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef Pulu het volgende:
[..]
Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiënische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...
Maar verder goed argument...goede stellingname en overtuigend gebracht...
Zullen we stuk voor stuk alle reacties nalopen en mijn eerste reacties nalezen.....de inkt was niet droog of mensen moeten het gelijk belachelijk maken......ik reageer in eerste instantie serieus en viel niet aan...en op een gegeven moment ging ik sarcastisch reageren en vervolgens reageerden alleen mensen de OP lezen en dan de laatste post en dan gaan reageren.....dus laten we aub niet beginnen fatsoenlijk reageren...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]jij wil/kunt zelf niet fatsoenlijk reageren waarom open je in godsnaam een topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |