Nee ik bespaar op wcpapier zodat ik 2 keer per dag kan douchenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
Over dat toilet bezoek hé, heb je geen wc papier?
nou ik zou wel eens willen weten welke van die punten je dan echt meentquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:03 schreef Pulu het volgende:
[..]
Aangezien je lacht, geeft dat aan dat je de humor ervan begrijpt dus neem de rest ook met een korreltje zout...
Die laatste van die paupers voegde ik eraan toe om enige variatie in mijn keuzetopics aan te brengen...
quote:En hoi zeggen is ook voor paupers dus dat moet je onder ff het kopje humor gooien
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef Argento het volgende:
het is niet goed voor je huid om iedere dag onder de douche te gaan staan. Laat staan meerdere malen per dag.
Helaas pindakaas!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou ik zou wel eens willen weten welke van die punten je dan echt meent![]()
[..]
je bent zelf een pauper. en je maakt je nogal flink belachelijk hier
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:
Dus als 2 keer per dag doucht, heb je gelijk smetvrees....
En nee niet elke dag schoon beddengoed....ik heb wel meer dingen te doen...
Ik houd van een schoon bed en dat houd ik graag schoon....dus ik ga niet met mijn schoenen (waarmee je buiten loopt) niet op bed en ik ga pas in mijn bed liggen wanneer ik weer lekker fris ben....
Ga jullie na een actieve dag gewoon in je bed liggen dan?
En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
Waar dan nog meer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
[/b]
Dat taalgebruik van jou
Daarbij weet ik dat nooit vantevoren en doen we het niet altijd in bed!
Je bedoelt "overdreven".quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Pulu het volgende:
[..]
Leuk hè...buitenproportioneel reageren....
Aangezien mijn handen overdag actiever zijn dan mijn pik, probeer ik het wel...maar lukt niet altijd....daarentegen douche ik 2 keer dag dus dan maak ik mijn lul 2 keer schoon...dat compenseert het dat wel weer hèquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Was je ook je handen voordat je gebruik maakt van de wc?
Waarom open je dan een KLB-topic?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik erger me niet aan mensen....niet snappen staat niet gelijk aan ergeren....
Viezerik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:31 schreef Pulu het volgende:
Aangezien mijn handen overdag actiever zijn dan mijn pik, probeer ik het wel...maar lukt niet altijd....daarentegen douche ik 2 keer dag dus dan maak ik mijn lul 2 keer schoon...dat compenseert het dat wel weer hè
Ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:32 schreef Pulu het volgende:
[..]
Je hebt niks toe te voegen dus gaat mijn taalgebruik analyseren?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:28 schreef Pulu het volgende:
Trouwens voor de mensen die het willen weten.....aangezien ik vandaag niet meer de deur uitga, heb ik me alvast voor de 2e keer vandaag gedouchet.....lekker fris weer
Daarnaast heb ik een heerlijk menu gehaald bij het 'hygiënische' McDonalds...
dan zal jij wel een ballie zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:24 schreef Pulu het volgende:
[..]
Helaas pindakaas!
Ik kan helaas geen pauper zijn broeder....de kenmerken van een pauper en van mij komen totaal niet overeen...
Het feit dat jij vindt dat ik me hier belachelijk maak, geeft aan dat jij fok of de meningen hier iets serieuzer neemt dan ik
quote:nou ik zou wel eens willen weten welke van die punten je dan echt meent![]()
Ik ben elite maar geen balliequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan zal jij wel een ballie zijn
maar geef me eens antwoord![]()
[..]
en de andere van het rijtje? waren die nou wel of niet serieus?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:00 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik ben elite maar geen ballie![]()
Welke van die topics ik serieus bedoelde? Want dit topic was gewoon serieus...alleen omdat sommige sjakies niet de communicatieve vaardigheden hebben om inhoudelijk te reageren en met hun op de persoongespeelde pauperaanvallen, werd ik enigzins sarcastisch...
Idd, dat zijn echt broeinesten, daar is een beetje zweet echt helemaal niks bij.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Vergeet niet alle bacteriën op je toetsenbord en muisOf ga je daar na je handen wassen? Smetvrees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |