quote:Op zondag 30 maart 2008 10:06 schreef Brighteyes het volgende:
Reinhilde, zo vreemd is dat niet hoor.
Er zijn echt heel veel mensen met een 'als ik ooit een kind krijg, dan gaat het zus-en-zo heten'-lijstje hoor!
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:13 schreef Principessa het volgende:
[..]
Mijn lijstje is nu zo'n 3 meter lang
Ik heb (ook al eerder verteld geloof ikquote:Op zondag 30 maart 2008 12:50 schreef Reinhilde het volgende:
Ik had vroeger idd een favoriet die ik nu iets minder vind, ik zou die naam nu niet meer als eerste naam geven, maar misschien wel als 2e etc. naam. Maar ik vind bijvoorbeeld de naam van mijn grootmoeder heel erg mooi, maar mijn lief had die naam voor hij mij kende nog nooit gehoord, dus hij moet er aan wennen. Maar ik geloof dat hij het al steeds mooier vindt
Ik had niet gedacht dat ik het zo lastig zou vinden!
Ik denk bij Nino aan een cute ventje van vijf, zonntje van een oud-collega...quote:Op zondag 30 maart 2008 19:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik vind de naam Nino wel leuk, alleen komt die er hier ooit met geen mogelijkheid doorheen ben ik bang..
Vriendlief denkt bij die naam aan storm/regen El Nino..
We hebben niet tot het laatste moment gewacht, we hadden een lijstje, maar toen ze geboren was en ik dat snoetje had gezien, wist ik dat we van voren af aan konden beginnen met namen zoeken. Tel daarbij op dat mijn vrouw vijf dagen in het ziekenhuis was (keizersnede), mijn ouders en schoonmoeder bij ons verbleven (mijn ouders wonen in Nederland, mijn schoonmoeder in Engeland, allemaal bij ons over de vloer dus; geen klacht, ik vind het heerlijk dat mijn huis vol met familie en gasten is), we hadden dus bijna geen tijd voor onszelf, voor een prive gesprek.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
@ SilkTie: daar zou ik het heel erg benauwd van krijgen, van op het laatst bedenken. Jullie hadden wel al een keuze gemaakt in mogelijke namen? Ik had tijdens de zwangerschap al heel sterk een gevoel bij de kinderen, en dit klopt nog steeds.
Nee Famke vind ik ook niet echt leuk. Maar deze manier van een naam wel ja! Net als Jesper eigenlijk Jasper is. Net ff een andere draai eraan vinden met een letter verschil bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:57 schreef LadyS het volgende:
Miffy, vind je Famke niet leuk, ipv van Femke? Famke vind ik echt heel lief klinken
Jesper ipv Jasper en Famke ipv Femke, zet je wel de trend voort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |