Nee hoor! Haha! Moet er nu echt niet aan denken! Zo is het druk genoegquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 14:48 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nee hoor! Haha! Moet er nu echt niet aan denken! Zo is het druk genoegMaar in mijn achterhoofd heb ik wel die mooie foto van Maneki's kroost
En dat ik de naam van Manlief niet mag noemen, geeft mij nog een sprankje hoop.
Ik heb een collega die haar zoontje Mec heeft genoemd.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef cattie het volgende:
Laatst op tv voor een jongen: Mauck.![]()
Vrienden van ons hebben hun zoontje Sverre genoemd. Vind ik een leuke naam, alleen met de uitspraak is hij niet makkelijk. (Toen ik tegen iemand Sverre zei, vroeg diegene: "Wat? Zwerm?")
quote:
Bij Sverre zou ik eerder aan een meisje denkenquote:Op woensdag 23 april 2008 17:57 schreef cattie het volgende:
Vrienden van ons hebben hun zoontje Sverre genoemd. Vind ik een leuke naam, alleen met de uitspraak is hij niet makkelijk. (Toen ik tegen iemand Sverre zei, vroeg diegene: "Wat? Zwerm?")
Dat is dan ook een hele mooiequote:Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik bennog steeds helemaal gelukkig met de naam die wij ons meisje gegeven hebben, het past helemaal bij haar
Ik dacht gewoon Saartjequote:Op donderdag 24 april 2008 09:37 schreef pinquit het volgende:
oeh mag ik ook weten hoe saartje heet?
Wat een ongelovelijke ruïne, die Runequote:Op donderdag 24 april 2008 15:26 schreef S_oepstengel het volgende:
Bij Rune denk ik telkens aan een ..
Zeer toepasselijk voor een meisjequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:04 schreef lunastar het volgende:
Hihi Rune betekend verborgen grot ofzoiets..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |