Nee, totaal niet. De stakingen liepen trouwens tijdens seizoen 8, maar Smallville heeft gewoon iedere uitzenddatum gehaald.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:30 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 8 alweer? Hmm, volgens mij ben ik ergens in seizoen 5 gestopt, zijn ze al uit op DVD? Seizoen 7 zal dan wel te kampen hebben gehad met de schrijvers stakingen?
Ben benieuwd ja. Heb al veel, teveel, spoilers gelezen tot episode 7x20. En het belooft echt heel veelquote:Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
Morgen weer een nieuwe ep
Leuk dat Pete er weer was
Aardige ontwikkelingen weer.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:52 schreef F1Bas het volgende:
Morgen weer een nieuwe ep
Leuk dat Pete er weer is.
Idd, waarom niet eens willen proberen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Ogala het volgende:
Wat een huilie die niet durft te vliegen zeg!
Dus is het gewoon de schuld van de makers dat ze Lex maar van alles laten doen op zo'n klein afstandje van de helden. Hij had van mij al lang op een wat onbereikbaardere zetel moeten plaatsnemen of het had veel minder duidelijk moeten zijn wie er achter zit. Maar de hoofdpersonen weten gewoon dat Lex het ene na het andere slachtoffer maakt en Clark doet er niets aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 08:01 schreef Retarded het volgende:
dan snap je het hele Superman verhaal niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |