En niet over de rest.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:42 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat hij binnenkort lekt.. Zodat we alvast kunnen voorgenieten
Ach, ik mag toch wel hopen dat hij snel lekt?quote:Op maandag 7 april 2008 20:54 schreef belsen het volgende:
Het gaat mij om deze opmerking:
[..]
En niet over de rest.
Any minute now, aangezien de promo's vandaag zijn uitgedeeld.quote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, ik mag toch wel hopen dat hij snel lekt?
Dat je het verder niet uit mag wisselen ed. weet ik ook wel, na het Arctic Monkeys debacle
*PF gaat alvast voor zijn brievenbus zitten*quote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Any minute now, aangezien de promo's vandaag zijn uitgedeeld.
Dat is juist goedquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb navraag gedaan en was dus de promo.
Maar nu wél in de Amerikaanse iTunes-store.quote:Op maandag 7 april 2008 19:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nee dus. Geen B-kanten digitaal te downloaden vandaag.
[..]
Eindelijk eens wat nummers volledig en in goede kwaliteit kunnen horen. Productie is echt heel goed.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar nu wél in de Amerikaanse iTunes-store.
Arme jongenquote:Op donderdag 10 april 2008 01:48 schreef Aisumasen het volgende:
Ze doen het écht om mij te pesten. Op de Japanse versie van het album staat 'Two Hearts in Two Weeks' als bonus-track. De Japanse CD komt al dit weekend uit. Ik hoop dat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |