Dacht al.quote:Op maandag 14 april 2008 02:34 schreef Aisumasen het volgende:
edit: Nee, ik heb me natuurlijk toch niet kunnen inhouden.![]()
But still, there is more!quote:Op zondag 13 april 2008 14:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
But there is more!Schijnt dat ze het hele album akoestisch gespeeld hebben.
Check hun site voor 'Standing Next To Me' en 'My Mistakes Were Made For You'.
Natuurlijk niet, dat weet ik ook welquote:Op maandag 14 april 2008 01:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat zegt eigenlijk, alsof Tarantino riedeltjes maakt.
Dat vond ik ookquote:Op maandag 14 april 2008 17:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb m maar besteld
Ligt het aan het feit dat ik zo bekend ben met Alex stem of hoor ik Miles verder niet eens zo veel?
Ik bedoel dat nu ik de eerste 9 nummers in zijn geheel heb, ik de overige gedeeltes van de nummers (die je nog niet kon beluisteren met de previews) niet verrassend vind.quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Aisumasen het volgende:
Je hoeft het niet met 30 sec. previews te doen natuurlijk...
Mijn favoriete nummers blijven 'Standing Next To Me', 'Calm Like You', 'The Chamber' en 'Black Plant, op dit moment.
De verleiding is toch te groot he?quote:Op maandag 14 april 2008 20:20 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, zo. Hmm, daarom had ik die previews eigenlijk willen vermijden. Maar ach, dat heb ik wel vaker gezegd.
Ik denk het niet, ook al staat er een limited edition van The Age Of The Understatement op hmv.co.uk. The Sun of Daily Star meldde dit toch?quote:Op maandag 14 april 2008 20:16 schreef Aisumasen het volgende:
Verwachten jullie dat de (ooit aangekondigde) documentaire over TLSP als DVD bij de CD zit? Ik zie het niet meer gebeuren namelijk.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:16 schreef Aisumasen het volgende:
Het gerucht gaat dat ze binnenkort optreden in de show van Jools Holland, inclusief strijkorkest.
Ik kijk hier zo erg naar uit. Als complete band inclusief strijkorkest. Morgenavond dus één song in het voorproefje van de Jools van vrijdagavond.quote:The Last Shadow Puppets shall be performing songs from the new album on Later With Jools Holland this week. One song will be broadcast live on Tues Apr 15th at 10pm on BBC2 and the full show will air on Friday Apr 18th at 11:35pm on BBC2.
Alex and Miles will be joined by James Ford on drums, John Ashton on keys, and Stephen Fretwell on bass. Members of The London Metropolitan Orchestra will also perform with the band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |