Leuk ingericht zeg!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:19 schreef ForumGek het volgende:
Zooo, ik zit er nu net een weekje in, dus hier zijn de foto's van mijn kamertje !
Info: studentenhuis in Groningen met 7 bewoners, 2 badkamers, 2 badkamers, gezamelijke grote keuken van alle gemakken voorzien (incl. vaatwasser, wasdroger, wasmachine) ! Kamer is ongeveer 14m2, schuintegenover hoofdingang van het UMCG (Ah to Go 7 dagen p/w). huur is ¤315 all in.
Vanuit de deuropening genomen:
[ afbeelding ]
Links een 2-persoons hoogslaper met groot bureau
[ afbeelding ]
Kledingkast en deur (met hondekontjes)
[ afbeelding ]
Tv-meubel anex boekenkast anex dcdrek anex rommelkast (met spookje !)
[ afbeelding ]
Konijn van huisgenote huppelt hier vrolijk rond
[ afbeelding ]
Jammer dat de AH to go zo duur is! Ik heb een Hoogvliet die 7 dagen p/w open is op 5 min fietsenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Leuke plek ook waar je woont, en die AH to go is idd een uitkomst
Die kast is vet! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:19 schreef ForumGek het volgende:
Zooo, ik zit er nu net een weekje in, dus hier zijn de foto's van mijn kamertje !
Info: studentenhuis in Groningen met 7 bewoners, 2 badkamers, 2 badkamers, gezamelijke grote keuken van alle gemakken voorzien (incl. vaatwasser, wasdroger, wasmachine) ! Kamer is ongeveer 14m2, schuintegenover hoofdingang van het UMCG (Ah to Go 7 dagen p/w). huur is ¤315 all in.
Tv-meubel anex boekenkast anex dcdrek anex rommelkast (met spookje !)
[ afbeelding ]
IKEA bijna iedereen heeft wel een versie van die kast staanquote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die kast is vet! Waar heb je die vandaan?
Goed initiatiefquote:Op woensdag 9 april 2008 19:56 schreef Borne het volgende:
zie dat topic bijna vol is, zal ik de taak op mijn nemen om een samenvatting van alles te maken voor een nieuwe OP ? overzicht van de kamers/woningen in de OP ? Dan begin ik vast met samenvoegen namelijk.
Dan krijg je zo'n tieflange OP, vind ik persoonlijk erg irritant..? Kweetniet? Doe een selectie ofzo. Of maak de foto's kleinquote:Op woensdag 9 april 2008 19:56 schreef Borne het volgende:
zie dat topic bijna vol is, zal ik de taak op mijn nemen om een samenvatting van alles te maken voor een nieuwe OP ? overzicht van de kamers/woningen in de OP ? Dan begin ik vast met samenvoegen namelijk.
Heb OP zo goed als klaar nu in txt vorm, ziet er eerlijk gezegd in preview modus niet slecht uit, onzinnige dingen zijn weggelaten gewoon een aantal leuke "impressies"quote:Op woensdag 9 april 2008 21:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n tieflange OP, vind ik persoonlijk erg irritant..? Kweetniet? Doe een selectie ofzo. Of maak de foto's klein.
Mooie kamers allemaal!
doe mijn sleutels erbij, die zijn tovquote:Op woensdag 9 april 2008 21:34 schreef Borne het volgende:
[..]
Heb OP zo goed als klaar nu in txt vorm, ziet er eerlijk gezegd in preview modus niet slecht uit, onzinnige dingen zijn weggelaten gewoon een aantal leuke "impressies"
Als er nog kamers worden toegevoegd zal ik ze erbij zetten, en over een aantal reacties Deel 9 openen
Die waren eigenlijk als onzinnig gemarkeerd maar op verzoek zal ik ze erbij zettenquote:Op woensdag 9 april 2008 21:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
doe mijn sleutels erbij, die zijn tov
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:43 schreef Borne het volgende:
[..]
Die waren eigenlijk als onzinnig gemarkeerd maar op verzoek zal ik ze erbij zetten
Ja, leuk idee ware het niet dat de meeste 'kamers' meer appartementjes zijn of studio'squote:Op woensdag 9 april 2008 23:59 schreef hierissieweer het volgende:
We kunnen ook een keer een stoort van stemming houden van de 3 mooiste kamers en die mogen dan de komende 5 topics in de OP?
Da's wel leuk, een impressie van vier totaal verschillende kamers!quote:Op donderdag 10 april 2008 01:00 schreef hierissieweer het volgende:
verkiezing:kleinste kamer Studentikooste kamer de grootste teringzooi gelikste kamer
Ik dacht dat jij in Grunn woonde?quote:Op woensdag 9 april 2008 23:09 schreef Sport_Life het volgende:
zal binnenkort ns wat posten van mijn nieuwe 'studentenhok'. 87m2, randje centrum den haag, +/- 250e incl huursubsidie . Gedeeld met 1 persoon, mn vriendin.
mijn vorige kamers waren 11 m2 voor 230 euro en 18m2 voor 320 euro, dus ja ik ga er behoorlijk op vooruit![]()
woonde jaquote:Op donderdag 10 april 2008 14:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Grunn woonde?
Wat studeerde je in Grunn dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
woonde ja. ben daar al een jaar weg..
. Mis de stad nog weleens
de studie niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |