abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57908241
Klinkt goed!

Voor op je muren: je kan eventueel canvasdoeken (van die opgespannen doeken) bij de Xenos halen en op de markt of bij een speciale stoffenwinkel een lap stof van enkele meters kopen. Knip de lappen stof op grootte, in ieder geval groter dan de afmetingen van het canvas en vouw de stof om het canvasdoek heen. Aan de achterkant niet je de stof vast (eerst vochtig maken van stof zorgt ervoor dat het eindresultaat strakker is). Vervolgens kun je de canvasdoeken aan de muur hangen. Erg leuk effect en je kan het eens in de zoveel tijd weer veranderen zonder al teveel moeite.
pi_57910993
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:53 schreef Sodium het volgende:
Klinkt goed!

Voor op je muren: je kan eventueel canvasdoeken (van die opgespannen doeken) bij de Xenos halen en op de markt of bij een speciale stoffenwinkel een lap stof van enkele meters kopen. Knip de lappen stof op grootte, in ieder geval groter dan de afmetingen van het canvas en vouw de stof om het canvasdoek heen. Aan de achterkant niet je de stof vast (eerst vochtig maken van stof zorgt ervoor dat het eindresultaat strakker is). Vervolgens kun je de canvasdoeken aan de muur hangen. Erg leuk effect en je kan het eens in de zoveel tijd weer veranderen zonder al teveel moeite.
Dat ga ik dit weekend ook doen, maar dan gewoon met verf

Ook leuk om zo een soort prikbord-achtig iets te maken.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_57911930
Edit. Weg

[ Bericht 79% gewijzigd door HunterPrior op 09-04-2008 01:21:32 ]
pi_57913058
Ik ga binnenkort intern verhuizen, en ik ben druk aan het schetsen voor mijn nieuwe kamer. Die overigens wel wat duur is.

22m2, net buiten de singels van Leiden, hele mooie straat en rustige buurt. Alles dicht bij. Eigen keukenblokje, douche en toilet deel ik met 2 anderen. 340 ex +- 400 incl.

Het keukenblokje en het bed staan vast. Het bed is namelijk een ingebouwde hoogslaper die ik graag wil houden. Onder het bed staat een kledingkast. Naast het bed staat een schouw. Voorin de kamer is er een 'erker' achtig ding met grote ramen.

Wat vinden jullie een handige/leuke/goede indeling? Ik vind Schets 1 en 3 de leukste geloof ik.

Schets 1:
Klein eet tafeltje met klapstoelen.

Schets 2:
Bank bij het raam.

Schets 3:
Bureau bij het raam.

Schets 4:
Bureau bij het raam.
pi_57913311
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:30 schreef Goover het volgende:
Ik ga binnenkort intern verhuizen, en ik ben druk aan het schetsen voor mijn nieuwe kamer. Die overigens wel wat duur is.

22m2, net buiten de singels van Leiden, hele mooie straat en rustige buurt. Alles dicht bij. Eigen keukenblokje, douche en toilet deel ik met 2 anderen. 340 ex +- 400 incl.

Het keukenblokje en het bed staan vast. Het bed is namelijk een ingebouwde hoogslaper die ik graag wil houden. Onder het bed staat een kledingkast. Naast het bed staat een schouw. Voorin de kamer is er een 'erker' achtig ding met grote ramen.

Wat vinden jullie een handige/leuke/goede indeling? Ik vind Schets 1 en 3 de leukste geloof ik.

Schets 1:
Klein eet tafeltje met klapstoelen.
[ afbeelding ]

Schets 2:
Bank bij het raam.
[ afbeelding ]

Schets 3:
Bureau bij het raam.
[ afbeelding ]

Schets 4:
Bureau bij het raam.
[ afbeelding ]
Ik vind schets 1 en 4 de leukste. Echter zou ik wel oppassen met je bed vlak naast je kookplaat. Komen toch vaak vetspetters enzo vanaf. Niet zo bevordelijk voor je beddengoed denk ik! En natuurlijk brandgevaar..
pi_57913946
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:43 schreef HunterPrior het volgende:
M'n kamer. I know, het is een zootje, maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Sorry, brakke pic van mobieltje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er leuk uit

Waar slaap je eigenlijk? Zie geen bed staan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57914034
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:12 schreef MaxC het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit

Waar slaap je eigenlijk? Zie geen bed staan
Ziet het echt leuk uit? Serieus

En ik slaap op de bank
pi_57914217
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef HunterPrior het volgende:

[..]

En ik slaap op de bank
wtf gast
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:26:17 #259
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_57914229
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:42 schreef Dash-X het volgende:

[..]

Ik vind schets 1 en 4 de leukste. Echter zou ik wel oppassen met je bed vlak naast je kookplaat. Komen toch vaak vetspetters enzo vanaf. Niet zo bevordelijk voor je beddengoed denk ik! En natuurlijk brandgevaar..
het bed is een hoogslaper

Vind persoonlijk drie wel 't leukste, maar misschien ook wel een combi tussen 3 en 4.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_57914480
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef HunterPrior het volgende:

[..]

En ik slaap op de bank
Held
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57915493
Gang/entree:

Badkamer:

Computertafel:

Eettafel:

Kast:

Keuken:

TV meubel:

Zitgedeelte:

Huur alles inclusief +- 350 ¤. Dit wel met huursubsidie.

Porcupine Tee - Normal
pi_57918825
WTF gast, zo goedkoop?:D
pi_57919619
Hier wat foto's van mij kamer, woon er pas 2 maanden dus het is nog een beetje kaal.
Zit aan de rand van het centrum van Eindhoven in een studentenhuis met 4 medebewoners. Oppervlakte is ongeveer 13m2 en betaal 225incl
badkamer, wc en keuken is allemaal gedeeld. We hebben geen gezamelijke woonkamer maar wel een gezamelijk dakterras van 30m2

dinsdag 8 april 2008 @ 21:57:55 #264
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_57920191
had nog foto's van de slaapkamer beloofd maar deze is beetje lastig op de foto vast te leggen, zal straks nog eens een poging wagen en de hal ook even meenemen.
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:43 schreef HunterPrior het volgende:
M'n kamer. I know, het is een zootje, maar ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Sorry, brakke pic van mobieltje:
Je had toch op zijn minst die papieren even van de grond/tafel bij elkaar kunnen rapen voor je de foto maakte, en de luxaflex open. misschien ook een lamp aan het plafond om het geheel te decoreren

Voor de rest lijkt het me wel een nette kamer.
pi_57922114
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:06 schreef Matje-1989 het volgende:
WTF gast, zo goedkoop?:D
Hehe ja, leve woningcorporatie IN wat dat betreft. En leve huursubsidie
Porcupine Tee - Normal
pi_57922744
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:51 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hehe ja, leve woningcorporatie IN wat dat betreft. En leve huursubsidie
Maar mag ik vragen wat je allemaal daarvoor hebt moeten doen?
Leeftijd etc?
pi_57922816
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:09 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Maar mag ik vragen wat je allemaal daarvoor hebt moeten doen?
Leeftijd etc?
Stond ruim 3 jaar ingeschreven bij de IN voordat ik in aanmerking kwam voor deze "studio" van 30m2.
Daarnaast ben ik 25, en kom dus al 2 jaar in aanmerking voor huursubsidie. Het daarnaast hebben van een eigen voordeur deed de rest .
Porcupine Tee - Normal
pi_57922898
Hmm, ja juist dat van inschrijven daar ging het inderdaad om
Had al zo'n vermoeden
pi_57925078
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:57 schreef Borne het volgende:
Je had toch op zijn minst die papieren even van de grond/tafel bij elkaar kunnen rapen voor je de foto maakte, en de luxaflex open. misschien ook een lamp aan het plafond om het geheel te decoreren

Voor de rest lijkt het me wel een nette kamer.
Die lamp is keer eraf gevallen, toen ik lag te slapen .

Trouwens, m'n kamer vind ik wel deprimerend
pi_57925270
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:30 schreef HunterPrior het volgende:

[..]

Die lamp is keer eraf gevallen, toen ik lag te slapen .

Trouwens, m'n kamer vind ik wel deprimerend
Mijn kamer begint ook alweer wat meer vorm te krijgen
Heb een tafeltje gekocht

Dus foto's binnenkort weer
  woensdag 9 april 2008 @ 11:38:11 #271
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57930730
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:38 schreef StarGazer het volgende:
Gang/entree:
[ afbeelding ]

Badkamer:
[ afbeelding ]

Computertafel:
[ afbeelding ]

Eettafel:
[ afbeelding ]

Kast:
[ afbeelding ]

Keuken:
[ afbeelding ]

TV meubel:
[ afbeelding ]

Zitgedeelte:
[ afbeelding ]

Huur alles inclusief +- 350 ¤. Dit wel met huursubsidie.

Ik zweer het: Als ik dit soort apartementen/kamers vergelijk met hetgeen ze regelmatig op tv tonen dat vraag ik me af of ze niet bewust de sloebers onder studenten uit kiezen om hun uitzending te vullen.
Dit soort kamers zijn gewoon strak en modern,tenzij de ts gewoon werkt en student af is.( of mischien rijke ouders heeft
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_57931898
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:38 schreef tgs. het volgende:

[..]

Ik zweer het: Als ik dit soort apartementen/kamers vergelijk met hetgeen ze regelmatig op tv tonen dat vraag ik me af of ze niet bewust de sloebers onder studenten uit kiezen om hun uitzending te vullen.
Dit soort kamers zijn gewoon strak en modern,tenzij de ts gewoon werkt en student af is.( of mischien rijke ouders heeft
Hehe.... nee ben nog niet student af. Afgelopen september net aan een schakelprogramma Nederlands recht begonnen aan de uni. Maar werk er wel naast en leen maximaal tegenwoordig . De geldkraan vanuit thuisthuis is al redelijk dichtgedraaid
Porcupine Tee - Normal
pi_57932160
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:29 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hehe.... nee ben nog niet student af. Afgelopen september net aan een schakelprogramma Nederlands recht begonnen aan de uni. Maar werk er wel naast en leen maximaal tegenwoordig . De geldkraan vanuit thuisthuis is al redelijk dichtgedraaid
Hoe bevalt die studie?
pi_57932378
Heb vanaf volgende week een nieuwe kamer van 18m2. Pics volgen snel
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57934253
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef Matje-1989 het volgende:

[..]

Hoe bevalt die studie?
Ja wel prima . FF wennen aangezien ik eerst HBO heb gedaan, maar het komt wel goed
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')