Omdat: kuttopic door kutnewbie zonder humor.quote:
Snij eens in je armquote:
HET IS GEEN HUMOR, DAT PROBEER IK JE AL 100000X DUIDELIJK TE MAKEN, BRATWURST!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat: kuttopic door kutnewbie zonder humor.rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als je een onderbouwing van 3 A4'tjes kan geven wil ik er wel over denken.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:43 schreef Sampsoem het volgende:
Let us save the world dude!
DOE OPEN!!!!!!!!!
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je een onderbouwing van 3 A4'tjes kan geven wil ik er wel over denken.
Open het topic, en aanschouw dat dit ten onrechte geslotenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
En 3 volgescheten A4'tjes tellen niet!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je caps staat aan geloof ikquote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!SERIEUS!! NOG NOOIT EERDER GEHOORD ENZO EN NOG NOOIT UITGEMELKT
GENIAALSTE MOD EVAH!! SERIEUS GEEN WANNABE POGING ECHT NIET
Nee, het is bagger.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef Sampsoem het volgende:
[..]
Open het topic, en aanschouw dat dit ten onrechte gesloten.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef deepart het volgende:
[..]
En 3 volgescheten A4'tjes tellen niet!
Je bent je medicijnen (weer) vergeten klungeltje.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!SERIEUS!! NOG NOOIT EERDER GEHOORD ENZO EN NOG NOOIT UITGEMELKT
GENIAAL IK KON ER ZELF NIET EENS OP KOMEN
Ja, jij had ze weer zo nodig moeten stelen omdat je je eigen kwijt wasquote:Op woensdag 9 april 2008 22:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent je medicijnen (weer) vergeten klungeltje.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Sampsoem het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!SERIEUS!! NOG NOOIT EERDER GEHOORD ENZO EN NOG NOOIT UITGEMELKT
Zou het dan eindelijk?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:51 schreef Sampsoem het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA FUCKING GOEIE GRAP MAN!SERIEUS!! NOG NOOIT EERDER GEHOORD ENZO EN NOG NOOIT UITGEMELKT
Zeg flapdrol kun je zelf niks verzinnen ??quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
p.s. je bent een mods hihi
Sorry.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, jij had ze weer zo nodig moeten stelen omdat je je eigen kwijt was
Neeeheheheheh booehoooeeequote:Op woensdag 9 april 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zeg flapdrol kun je zelf niks verzinnen ??
Blauwquote:Op woensdag 9 april 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Rimmen ftw.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blauw![]()
Waar inlikken al niet goed voor is.
Je weet Ludo goed inlikken is een kunst op zich, zou jij moeten weten...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blauw![]()
Waar inlikken al niet goed voor is.
Wij zitten in ONZ. Gebruik eens wat meer ziektes in je taalgebruik.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een flapdrol geen ziekte??quote:Op woensdag 9 april 2008 23:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Wij zitten in ONZ. Gebruik eens wat meer ziektes in je taalgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |