Maar ik hoop het natuurlijk wel jorien, als jullie zoals Woerts zegt investeren. Dan word je structureel weer TOP 3 en kan je eens in paar jaar kampioen worden.quote:
Ik beweer toch ook nergens dat het Ajax wel zou lukken? 50.000 is meer dan genoeg voor Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wanneer zit de ArenA dan eens vol, behalve Europees en Feijenoord/PSV thuis ?
Feijenoord heeft iig de potentie om meer dan dat te trekken! Nieuw stadion lokt meer toeschouwers dus een capaciteit van 70/75.000 lijkt me zeer netjes voor Feijenoord (en oranjequote:Op donderdag 8 mei 2008 09:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik beweer toch ook nergens dat het Ajax wel zou lukken? 50.000 is meer dan genoeg voor Nederlandse clubs.
Het zit vaak zat (bijna) vol, alleen komen er regelmatig een deel van de seizoenskaarthouders niet opdagen. Maar het aantal verkochte kaarten (SCC+los) is toch behoorlijk hoog altijd en dat is financieel natuurlijk wat telt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wanneer zit de ArenA dan eens vol, behalve Europees en Feijenoord/PSV thuis ?
Probleemgebied Marketing dl 1.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef DANILXL het volgende:
prijsdifferentiatie en market skimming
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:03 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Probleemgebied Marketing dl 1.
Leeflang, prof. dr. P.S.H.
Grolsch Stadion.quote:Grolsch naamgever FC Twentestadion
Grolsch wordt de nieuwe naamgever van het stadion van FC Twente. Dat bevestigen bronnen binnen de club.
De bierbrouwer volgt daarmee Arke op. Morgen wordt de nieuwe naam officieel gepresenteerd als het stadion het hoogste punt bereikt. Het is niet bekend hoeveel geld Grolsch betaalt voor de naam.
RTV Oost
makkiequote:Op donderdag 8 mei 2008 10:53 schreef denthemen het volgende:
Jaloezie? Wij krijgen 50.000 man ook maar 2 of 3 keer per jaar uitverkocht. Feyenoord had voor vorig jaar niet eens 40.000 seizoenskaarten verkocht, hoe wilt men dan de 100.000 vol krijgen?
Jij snapt em.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als daar maar niet te veel grappen en grollen over worden gemaakt.
oud nieuws, de plannen met de gemeente lopen al lang, heel mooi plan is het!quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:08 schreef jorienvdherik het volgende:
In het AD staat dat NEC zeer snel naar 20.000 wil gaan, door extra ring er op te doen
Ga eens vaker naar de Arena ...quote:
Grol is een plaats toch? En een voetbalclub want m'n neefjes spelen daarquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:37 schreef MaxPower het volgende:
Grolsch Stadion... tja. Het is nogal verrot uit te spreken eigenlijk. Grolstadion wordt het dus.
De kaartverkoop was bijna altijd uitverkocht, het nadeel is dat er gewoon zoveel seizoenkaarthouders niet gaan en dus voor de lege plekken zorgen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:53 schreef denthemen het volgende:
Jaloezie? Wij krijgen 50.000 man ook maar 2 of 3 keer per jaar uitverkocht. Feyenoord had voor vorig jaar niet eens 40.000 seizoenskaarten verkocht, hoe wilt men dan de 100.000 vol krijgen?
behoorlijk vergezocht... alles om er maar een historisch tintje aan te geven terwijl het gewoon om de euro's gaat. Maar ja je moet toch de supporters tevreden houden die liever het Epi Drost Stadion zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:24 schreef Lamzak_ het volgende:
Het stadion krijgt de naam grolsch veste.
Quote van rikketik:
Het is overigens een historische naam.
'Het komt van Veste Grolle, een vesting in de 80 jarige oorlog waar de Compagnie Grolle gelegerd zat. Ik heb het al eens eerder gepost, toen met een link erbij. Kan het effe niet meer vinden. Ik vind de naam origineel en gepast. Heerlijk zo'n oorlogsnaam,' aldus ene Jordy1983.
Volgens Wikipedia schijnt die Veste Grolle een onneembare vesting geweest te zijn, waar ook de uitdrukking 'Zo vaste as Grolle' vandaan komt.
Grol is een verbastering van Groenlo, waar inderdaad de voetbalclub Grol vandaan komt én waar Grolsch haar roots heeftquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Grol is een plaats toch? En een voetbalclub want m'n neefjes spelen daar
Maar die worden wel bij de toeschouwersaantallen opgeteld.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
De kaartverkoop was bijna altijd uitverkocht, het nadeel is dat er gewoon zoveel seizoenkaarthouders niet gaan en dus voor de lege plekken zorgen.
Idd, Grolsch is veel beter dan Arkequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:32 schreef Lamzak_ het volgende:
Tuurlijk gaat het om het geld, maar in principe is dit het beste wat je er van kunt maken met een sponsornaam erbij in
Grolsch fabriek is bij mijn neefjes in de straatquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:35 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Grol is een verbastering van Groenlo, waar inderdaad de voetbalclub Grol vandaan komt én waar Grolsch haar roots heeft
Grolsch Veste, I like it
En terecht natuurlijk want ze betalen er wel voor. Je kan een plaats niet 2x verkopen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar die worden wel bij de toeschouwersaantallen opgeteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |