Niet als de opbrengst per keer boven de 50K aan grondstoffen zit hoor.quote:
Ja oké, maar de hoeveelheid vind ik dan weer niet echt verbazingwekkend of iets.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet als de opbrengst per keer boven de 50K aan grondstoffen zit hoor.
Lekker dorp maar waarom geen cropper als hoofddorp? Lekker alle graan velden op 20 dan heb je iig niet - 8518 aan graan. Op zich heb je daar een lekker farm leger. All1 had ik het als ik jou was dus bij een cropper gedaan.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En hier moet je ongeveer naar toe. Dit is mijn hoofddorp.
[ afbeelding ]
Zoiets? Was op s7, veel te laat cropper als hoofddorp genomen (was m'n eerste server) en dus niet verder dan 15 gekomen, helaas.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker dorp maar waarom geen cropper als hoofddorp? Lekker alle graan velden op 20 dan heb je iig niet - 8518 aan graan. Op zich heb je daar een lekker farm leger. All1 had ik het als ik jou was dus bij een cropper gedaan.
Eer ik doorhad dat dat veel beter zou zijn geweest had ik mijn velden in mijn huidige hoofddorp al aardig boven de 10.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker dorp maar waarom geen cropper als hoofddorp? Lekker alle graan velden op 20 dan heb je iig niet - 8518 aan graan. Op zich heb je daar een lekker farm leger. All1 had ik het als ik jou was dus bij een cropper gedaan.
Ach welnee, ik zeg het gewoon fout Jojo, ik bedoel 15-croppersquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:33 schreef Jojogirl het volgende:
11 crops? Is dat de classic server ofzo? Want in T3 bestaan die niet.
En ik was op s7 dus ook al begonnen met een gewoon 4446 dorp als hoofddorp, maar dat heb ik vrij laat nog geswitched naar een cropper met bovenstaand resultaat. Was tijdens het eindspel wel super, lekker gaan met dat graan.
Vullie.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook een dorp gesticht, nu op mijn gemak het spel leren kennen
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook een dorp gesticht, nu op mijn gemak het spel leren kennen
Server 4... ik heb gisteren de introductiecursus afgerondquote:
en dan ook mijn opslagruimtes vergroten tegelijkertijd natuurlijk... maar ik ben over 2 dagen vogelvrij... dan word ik volgens mij leeggeroofd bij het leven of niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je kunt beter alle gs op tien zetten eerst.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dan ook mijn opslagruimtes vergroten tegelijkertijd natuurlijk... maar ik ben over 2 dagen vogelvrij... dan word ik volgens mij leeggeroofd bij het leven of niet?
dus ook schuilplaatsen bouwen. Dan kunnen ze je niet of bijna niet leeg roven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en dan ook mijn opslagruimtes vergroten tegelijkertijd natuurlijk... maar ik ben over 2 dagen vogelvrij... dan word ik volgens mij leeggeroofd bij het leven of niet?
Ik werd toen ik net weer opnieuw begon constant aangevallen. Bouwt heel lastig op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb pas 1 aanval gehad tegen me.
RealBizzkit666 heeft t makkelijk. Ik zit op de zelfde server en bescherm hem dus die kan rustig bouwenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik werd toen ik net weer opnieuw begon constant aangevallen. Bouwt heel lastig op.![]()
Gewoon zorgen dat je genoeg schuilplaatsen hebt.
Hoezo bescherm je hem? Kun je dat met mij ook doen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
RealBizzkit666 heeft t makkelijk. Ik zit op de zelfde server en bescherm hem dus die kan rustig bouwen
Nee. Daarvoor had je op s8 moeten zitten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo bescherm je hem? Kun je dat met mij ook doen?
Welke server en welke lokatie zit je?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke alliantie waar ik bij kan?
server 4 en lokatie 123/6quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Welke server en welke lokatie zit je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |