om andere mederwerker vragen of haar baasquote:
Details, details en nog eens details. Rockstar snapt de definitie van next gen gamingquote:OXM brengt enkele nieuwe GTA IV feitjes
Er lijkt geen dag voorbij te gaan zonder Grand Theft Auto IV informatie, de fans mogen ook vandaag weer uitzien naar enkele nieuwe details.
Het Official Xbox Magazine besteedde ook aandacht aan de game en daaruit leren we het volgende:
- Bij een safehouse is een gele belijning getrokken, wanneer je de auto hierbinnen parkeert zal deze opgeslagen worden en kun je ermee verder rijden als je het spel weer opstart.
- Er is veel verkeer op straat te vinden.
- Geen idee meer hoeveel geld je hebt? Ga naar een geldautomaat en kijk het even na!
- Het daten met vriendinnen werkt hetzelfde als in San Andreas, maar is wel verder uitgediept.
- Bij kraampjes op straat kun je een hotdog kopen om daarmee je health op orde te krijgen, wanneer je dit kraampje ervoor echter aangereden hebt zal de verkoper je weigeren te helpen.
- In het spel rijdt een ice-cream truck met de naam Cherry Popper, hetzelfde bedrijf dat we kennen uit Vice City.
- Om over de brug te mogen zul je tol moeten betalen, wanneer je dit niet doet kan de politie worden ingeschakeld.
- Er zitten enkele platform elementen in de game, denk aan het hangen aan een dakrand om er vervolgens op te klimmen.
Succes Soulquote:Turning Point ontwikkelaar reageert op kritieken
Ontwikkelaar Spark Unlimited maakte weliswaar de zoveelste shooter in de Tweede Wereldoorlog, toch was het verhaal fris door er een twist aan te geven.
Helaas wist zelfs deze twist de game niet te redden, het spel werd overspoed met matige scores en de ontwikkelaar is niet van plan om dit rustig aan ze voorbij te laten gaan.
Volgens CEO Craig Allen was Turning Point: Fall of Liberty geen game die is gemaakt voor de core gamers, en dat de pers tevens te kritisch naar de game heeft gekregen. Allen denkt dat de cijfers aantonen dat de reviewers teveel hebben gezocht naar een nieuwe revolutie, terwijl het nooit de bedoeling was om deze te geven. Mensen die in de game stappen met het idee dat ze een nieuwe wereld gaan zien en een leuke tijd gaan hebben zullen zeker plezier hebben aan de game.
Hoewel het erop lijkt dat Allen excuses verzint om toch nog enkele verkopen te realiseren is hij eerlijk genoeg om toe te geven dat ze van hun fouten geleerd hebben en dat ze deze in Legendary niet meer zullen maken, ondanks dat de game op dezelfde (Unreal) engine draait.
"Not everything is meant to be redefining for the industry. Legendary I think is more of that than Turning Point was, but I think they're both very strong creatively. I think they have very distinct worlds and you just need to make a creative choice on whether it's a world you want to play in."
- Er is veel verkeer op straat te vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Details, details en nog eens details. Rockstar snapt de definitie van next gen gaming
Thx gastquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wie is dat?
En ik ergerde me aan je Usericon dus ik heb hem even geupload op tinypic:
[ afbeelding ]
http://i26.tinypic.com/11tmxqu.gif
Wel veranderen hè!
ik heb zo'n zin om te spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Details, details en nog eens details. Rockstar snapt de definitie van next gen gaming
Heb ik nog even de tijd om LO uit te spelen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:37 schreef toma het volgende:
ik heb zo'n zin om te spelen![]()
Nog maar ong. 7 weken wachten
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verdomme Tequila ik klikte op je LaPo
Ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verdomme Tequila ik klikte op je LaPo
Damnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef gijsje79 het volgende:
Damnation
Codemasters heeft een nieuwe First Person Shooter aangekondigd met de titel Damnation. In deze game kruip je in de huid van ene Rourke, die de strijd aangaat met een gevaarlijke wapenhandelaar. De Amerikaanse burgeroorlog is in Damnation iets langer uitgevallen dan werkelijk is gebeurd, namelijk tot ver in de 20e eeuw. Dit heeft er in de game voor gezorgd dat de industriële revolutie eerder is begonnen, waardoor de techniek inmiddels al verder is dan wij gewend zijn. Er is dus een mix tussen het oude Amerika, het Wilde Westen en moderne techniek die zelfs die van ons te boven gaat.
Rourke beschikt over de nodige portie aan lenigheid, hetgeen hij veel nodig zal hebben. Damnation draait namelijk om het uitvoeren van acrobatische moves en het oplossen van puzzels, om je zo door de grote open levels te verplaatsen en tegelijkertijd vele vijanden neerhaalt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klinkt cool maar jammer dat het WEER een shooter isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef gijsje79 het volgende:
Damnation
Codemasters heeft een nieuwe First Person Shooter aangekondigd met de titel Damnation. In deze game kruip je in de huid van ene Rourke, die de strijd aangaat met een gevaarlijke wapenhandelaar. De Amerikaanse burgeroorlog is in Damnation iets langer uitgevallen dan werkelijk is gebeurd, namelijk tot ver in de 20e eeuw. Dit heeft er in de game voor gezorgd dat de industriële revolutie eerder is begonnen, waardoor de techniek inmiddels al verder is dan wij gewend zijn. Er is dus een mix tussen het oude Amerika, het Wilde Westen en moderne techniek die zelfs die van ons te boven gaat.
Rourke beschikt over de nodige portie aan lenigheid, hetgeen hij veel nodig zal hebben. Damnation draait namelijk om het uitvoeren van acrobatische moves en het oplossen van puzzels, om je zo door de grote open levels te verplaatsen en tegelijkertijd vele vijanden neerhaalt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het 1e screenshot was veelbelevond, daarna werd het met allemaal te onduidelijk. Te veel verschillende stijlen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef gijsje79 het volgende:
Damnation
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |