quote:Update 19:30
Rockstar heeft het hele verhaal naar de prullenbak verwezen. Volgens Rockstar heeft Neil Corbett deze uitspraak helemaal niet gedaan, en was het iemand anders die niets met Rockstar te maken heeft.
Blijkbaar is het dus een grote grap van een gefrustreerde fanboy, en zullen beide versies, tot nader bericht, even goed zijn.
hoop hetquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef Digixz het volgende:
FIPO!
[..]
Misschien dan toch grote DLC voor GTA?
Ik..quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had geen inspiratie voor een TT en mijn motto is '' Beter geen topic dan een topic met een klote TT''
Maar ik had wel het linkje naar het nieuwe topic gedaan! Wie heeft daarop geklikt?
Ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ik had wel het linkje naar het nieuwe topic gedaan! Wie heeft daarop geklikt?
Ik weet zo'n goede (matige) garp om RacerDKB te pesten:quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:23 schreef kepler het volgende:
maandag persconferentie van MS in Europa, zeer waarschijnlijk wordt dan de prijsverlaging aangekondigd. Maar stiekem hoop ik ook dat ze de videomarketplace voor heel de EU aankondigen
hihiquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet zo'n goede (matige) garp om RacerDKB te pesten:
Moet je zo van, hè, zo hem naar een winkel laten gaan
en dan zo laat je hem 350 euro betalen voor een console![]()
![]()
en dan zo dat was dinsdag![]()
en dan zo een week later moet je zo allemaal geruchten op internet zetten![]()
![]()
dat zo die console 50 euro goedkoper wordt!1!![]()
en dan die RacerDKB zo van ''mijn geld wat doe je''
en dan jij zo ''wheheh PWND!1!11!''
Naja, kijk, laptops en pc's, die prijs veranderd per dag, maar een console veranderd niet zo vaak qua prijsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef kepler het volgende:
[..]
hihi
Ik had hetzelfde met mn laptop. Ik had er eentje gekocht, en echt 2 weken later was er een actie ofzo waarbij ik voor dezelfde prijs een veeeeel betere laptop had kunnen kopenDat hoort helaas (gelukkig) bij electronica
Ik zou Bully nog maar even laten liggen. Het blijkt dat de 360 versie vol met bugs zit en steeds blijft freezen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef swasfy het volgende:
Er staat op GCshop dat Bully leverbaar is, maar mijn pre-order is nog niet verzonden!
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercardsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Wat zijn jullie gamertags, dat jullie m'n newbie-ass kunnen gaan pwnen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik nietik klikte niet op die link die eigenlijk naar gamekings leidde
Heb het al gezien, maar hij is al betaald (en zal dus ook snel verzonden worden). Als het daadwerkelijk een groot probleem is zal Rockstar toch wel met een oplossing moeten komen, kan ik ook wel op wachten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik zou Bully nog maar even laten liggen. Het blijkt dat de 360 versie vol met bugs zit en steeds blijft freezen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=249455
Thanksquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
Je kan beter deze gebruiken denk ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga die zometeen toevoegen, als de heren het goed vinden tenminste
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Lyzio het volgende:Heb je Worms? Anders heb je er niet veel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga die zometeen toevoegen, als de heren het goed vinden tenminste
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Dat stickertje wil niet veel zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef Lyzio het volgende:
Mijn spellen met een XBOX Live stickertje in de rechterbovenhoek zijn overigens:
Splinter Cell; Double Agent
PGR3
PES 6
PES 2008
Saints Row
Gears of War
Forza Motorsport 2
Rainbow Six; Vegas
Bioshock
Dead Rising
Far Cry Instincts; Predator
Call of Duty 4
The Orange Box
Viva Pinata
Eternal Sonata
Ghost Recon; AW
The Elder Scrolls IV; Oblivion
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Lyzio het volgende:ik vind het prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga die zometeen toevoegen, als de heren het goed vinden tenminste![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet zo'n goede (matige) garp om RacerDKB te pesten:
Moet je zo van, hè, zo hem naar een winkel laten gaan
en dan zo laat je hem 350 euro betalen voor een console![]()
![]()
en dan zo dat was dinsdag![]()
en dan zo een week later moet je zo allemaal geruchten op internet zetten![]()
![]()
dat zo die console 50 euro goedkoper wordt!1!![]()
en dan die RacerDKB zo van ''mijn geld wat doe je''
en dan jij zo ''wheheh PWND!1!11!''
Ja, klopt. Sommige spellen hebben toch alleen die mogelijkheid om content te kunnen downloaden voor dat desbetreffende spel? Enigste spel waar geen stickertje op zit bij mij is trouwen Assassin's Creed.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat stickertje wil niet veel zeggenPaar spellen uit je lijst hebben zowiezo geen MP mogelijkheid!
Wel een mooie lijst
Vrijdag nog een fokker-potje? Mis die 4 speler achievement nog. Als toetje Aegis Wing...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je Worms?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Lyzio het volgende:Ik vind het primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga die zometeen toevoegen, als de heren het goed vinden tenminste![]()
Heb dat spel iets 2 en een halve dag in totaal gespeeld dus ben er alweer op uit gekekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
COD 4 NU!!!
Notedquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:48 schreef Viro het volgende:
Lol mijn GT staat niet meer in de lijst...
Mijn GT is te vinden in mijn sig
Da's hetzelfde als een telefoon kopen en dan niemand je nummer geven...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef DJ_ het volgende:
niemand heeft mijn GT muhahaahaha
True story.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als een telefoon kopen en dan niemand je nummer geven...
welke gek ruilt een xbox tegen een wiiquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef toma het volgende:
Heb vandaag ook een Xbox bemachtigd
Mn Wii na lang wikken en wegen toch maar geruild tegen een Xbox.
Maar eigenlijk was dit niet zo'n moeilijke beslissing aangezien binnekort de game aller games uit komt.
[ afbeelding ]
bijnaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als een telefoon kopen en dan niemand je nummer geven...
papa of mama die niet wilt dat zoon lief zulke geweldadige games speeltquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
welke gek ruilt een xbox tegen een wii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |