quote:Update 19:30
Rockstar heeft het hele verhaal naar de prullenbak verwezen. Volgens Rockstar heeft Neil Corbett deze uitspraak helemaal niet gedaan, en was het iemand anders die niets met Rockstar te maken heeft.
Blijkbaar is het dus een grote grap van een gefrustreerde fanboy, en zullen beide versies, tot nader bericht, even goed zijn.
hoop hetquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:39 schreef Digixz het volgende:
FIPO!
[..]
Misschien dan toch grote DLC voor GTA?
Ik..quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik had geen inspiratie voor een TT en mijn motto is '' Beter geen topic dan een topic met een klote TT''
Maar ik had wel het linkje naar het nieuwe topic gedaan! Wie heeft daarop geklikt?
Ik nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Maar ik had wel het linkje naar het nieuwe topic gedaan! Wie heeft daarop geklikt?
Ik weet zo'n goede (matige) garp om RacerDKB te pesten:quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:23 schreef kepler het volgende:
maandag persconferentie van MS in Europa, zeer waarschijnlijk wordt dan de prijsverlaging aangekondigd. Maar stiekem hoop ik ook dat ze de videomarketplace voor heel de EU aankondigen
hihiquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik weet zo'n goede (matige) garp om RacerDKB te pesten:
Moet je zo van, hè, zo hem naar een winkel laten gaan
en dan zo laat je hem 350 euro betalen voor een console![]()
![]()
en dan zo dat was dinsdag![]()
en dan zo een week later moet je zo allemaal geruchten op internet zetten![]()
![]()
dat zo die console 50 euro goedkoper wordt!1!![]()
en dan die RacerDKB zo van ''mijn geld wat doe je''
en dan jij zo ''wheheh PWND!1!11!''
Naja, kijk, laptops en pc's, die prijs veranderd per dag, maar een console veranderd niet zo vaak qua prijsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:31 schreef kepler het volgende:
[..]
hihi
Ik had hetzelfde met mn laptop. Ik had er eentje gekocht, en echt 2 weken later was er een actie ofzo waarbij ik voor dezelfde prijs een veeeeel betere laptop had kunnen kopenDat hoort helaas (gelukkig) bij electronica
Ik zou Bully nog maar even laten liggen. Het blijkt dat de 360 versie vol met bugs zit en steeds blijft freezen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef swasfy het volgende:
Er staat op GCshop dat Bully leverbaar is, maar mijn pre-order is nog niet verzonden!
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercardsquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:51 schreef Lyzio het volgende:
Wat zijn jullie gamertags, dat jullie m'n newbie-ass kunnen gaan pwnen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik nietik klikte niet op die link die eigenlijk naar gamekings leidde
Heb het al gezien, maar hij is al betaald (en zal dus ook snel verzonden worden). Als het daadwerkelijk een groot probleem is zal Rockstar toch wel met een oplossing moeten komen, kan ik ook wel op wachten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik zou Bully nog maar even laten liggen. Het blijkt dat de 360 versie vol met bugs zit en steeds blijft freezen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=249455
Thanksquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Xbox_Live_Gamercards
Je kan beter deze gebruiken denk ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |