abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57182257
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gewoon in je achterhoofd houden dat wat ze ook doen om Huub dwars te zitten, hij er alleen maar sterker van wordt.
Al zou die in zijn eentje tegenover al die hersenloze kwijleballen staan, dan nog is hij het sterkst.
I know maar dat is juist wat me zo irriteert.. Zorg gewoon dat alles gelijk is voor iedereen.. dan worden A en B met gemak afgeserveerd want die 2 kunnen samen echt geen ene zak.. Zelfs normaal praten lukt ze niet..
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:52:37 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57182263
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

er z'n mensen die zelluf kunnen coden
Maar daar hoort die rat niet bij.
Met 1 werkende hersencel lukt dat niet
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57182265
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef Ning het volgende:
Amanda zei pas geleden op de streams; “als iedereen eens wist wie mijn moeder was, zouden er Kamervragen komen.” Iedereen maar dan ook iedereen word voor de gek gehouden, en daarom raden wij aan om mensen die alleen TV kijken wat meer via de streams en de site DGK te volgen.Wij begrijpen nu waarom Amanda beschermd is. Wij begrijpen nu waarom twee personen alles mogen doen alles in het voordeel van twee personen. Eén ding is zeker, en daar heeft Amanda gelijk in, als dat nieuws uitlekt komen er zeker Kamervragen en het betreft niet alleen haar moeder maar ook haar zelf. Een aantal mensen zijn keihard bezig om met keiharde bewijzen te komen die er niet om liegen. Word vervolgd.

bron nowlive
Amanda schijnt een verloren dochter van Prins Bernhard te zijn.
X
X
X
pi_57182290
het einde van zijn leven zegt brian
nee, de einddatum van het spel natuurlijk, 22 mei
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57182291
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef Frasier het volgende:

[..]

Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_57182293
quote:
Amanda zei pas geleden op de streams; “als iedereen eens wist wie mijn moeder was, zouden er Kamervragen komen.” Iedereen maar dan ook iedereen word voor de gek gehouden, en daarom raden wij aan om mensen die alleen TV kijken wat meer via de streams en de site DGK te volgen.Wij begrijpen nu waarom Amanda beschermd is. Wij begrijpen nu waarom twee personen alles mogen doen alles in het voordeel van twee personen. Eén ding is zeker, en daar heeft Amanda gelijk in, als dat nieuws uitlekt komen er zeker Kamervragen en het betreft niet alleen haar moeder maar ook haar zelf. Een aantal mensen zijn keihard bezig om met keiharde bewijzen te komen die er niet om liegen. Word vervolgd.

bron nowlive
Geld inzamelen en een privédetective erop!
pi_57182295
ik dacht dat er ergens een topic was over dat paaldansmeisje...iemand een linkje ? of gewoon een naam (hyves profiel) ? ;-)
pi_57182304
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_57182327
quote:

bron nowlive
Hopenlijk wel voor 22 mei !
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 20:54:41 #235
135305 beequeen
Lost.
pi_57182330
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:51 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

ik wil alles weten en weinig missen maar god wat zal ik blij zijn als dit shitprogramma over is....
Same here maar de boosheid wordt er niet minder om. Die slabek en rat lopen door dat hok alsof ze al gewonnen hebben. Zum kotzen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57182341
quote:

bron nowlive
linkje?
Goedemorgen :W
pi_57182351
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:53 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57182360
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:53 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:

[..]

Geld inzamelen en een privédetective erop!
CC iets voor jou
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_57182367
de holleeder conspiracy theory duikt weer op?

edit : geen kritiek, hoor, i'm a believer
pi_57182374
ik zet hem weer uit wat een smerig zaakje daar en die rat en del en nu alles straks op HUub ,ik maak me er nu al kwaad om. hoe denken julie erover ik kan zijn stem al niet meer horen getver
pi_57182387
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Gut gut gut.. wat grof zeg.. ben ik niet van je gewend..
Nee lieve schat, zulke woorden hoor je zeker niet van mij. Daar ben ik nog trots op ook....

Je kan er trots op zijn dat je het wel leuk vind om aan te horen.
pi_57182390
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Same here maar de boosheid wordt er niet minder om. Die slabek en rat lopen door dat hok alsof ze al gewonnen hebben. Zum kotzen.
Dat is ook maar bluf van die twee zwakbegaafden.
pi_57182430
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:56 schreef Oma1 het volgende:
ik zet hem weer uit wat een smerig zaakje daar en die rat en del en nu alles straks op HUub ,ik maak me er nu al kwaad om. hoe denken julie erover ik kan zijn stem al niet meer horen getver
ik heb de streams ook uit. Tot morgen... misschien....
pi_57182434
Ik zou goed gek worden als ik in die stoel van mikey zat
pi_57182442
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

"Jouw" Huupke doet dat al heel lang hoor (al van voor de tijd dat ze nog niet wisten dat de hut niet meer te winnen was): "Mijn huis, mijn villa".
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_57182453
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:56 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nee lieve schat, zulke woorden hoor je zeker niet van mij. Daar ben ik nog trots op ook....

Je kan er trots op zijn dat je het wel leuk vind om aan te horen.
Waar staat dat ik het leuk vind om te horen dan?? Ik heb nog nooit "kanker" getypt op een forum.. dus ga ff lekker die duimen ergens verstoppen waar het donker is ofzo..
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 20:59:07 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_57182460
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef avonne het volgende:
de holleeder conspiracy theory duikt weer op?
Bij mij wel iig. Hoe kan JdM zeggen dat Brian de terechte winnaar is? BS, hij schijt in zijn broek als het anders uitpakt en Sjonnie jr weer een doelwit wordt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:59:20 #248
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57182463
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:52 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

I know maar dat is juist wat me zo irriteert.. Zorg gewoon dat alles gelijk is voor iedereen.. dan worden A en B met gemak afgeserveerd want die 2 kunnen samen echt geen ene zak.. Zelfs normaal praten lukt ze niet..
Die charade kunnen ze straks na de kooi nooit meer volhouden.
En dan zal iedereen zien wat hen ware aard is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57182478
Kom op tandloze zwerver!
pi_57182479
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')