Nog een weetje:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef ghizzer het volgende:
@Zug-Chef. Thanx voor de info! Ik waardeer overigens van allen jullie hobby zeer. Treinen en stations rules!
zag het ook weer lekker chaos spoor 4 5 7 8 buiten gebruikquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef Duvel het volgende:
Hé, in Utrecht staan twee dooie VIRMs op de flyover richting Asd. Deurtjes open, panto's omlaag. Kon niet zien of ie de bovenleiding gesloopt heeft.
This post is worthless without pictures!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef Duvel het volgende:
Hé, in Utrecht staan twee dooie VIRMs op de flyover richting Asd. Deurtjes open, panto's omlaag. Kon niet zien of ie de bovenleiding gesloopt heeft.
Ze moesten de bovenleiding spanningsloos schakelen om de trein heen, en dan ben je de lager genummerde sporen kwijt helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien staan ze wel zodanig in de weg dat Amsterdam niet meer via de lager genummerde perrons te bereiken is en dat de 2800 er weer eens uitgeknikkerd is.
De NS zoekt nog heel wat conducteurs. Verder zijn waarschijnlijk onder het kopje machinisten ook de Cargo's opgenomen en machinisten die ook af en toe voor conducteur spelen op de aanbestede lijnen en zijn de stewards niet meegenomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:52 schreef densmee het volgende:
Er zijn ongeveer 3340 machinisten in Nederland en 2220 conducteurs.
![]()
http://www.spreekbeurten.info/trein.html
dit lijkt mij niet helemaal juist ?
Valt me mee; om 17:40 was de IC uit Den Haag met een vetraging van +60 vetrokken naar Nm. De IC uit Den Helder had maar +45quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef hooibaal het volgende:
Ben precies twee uur onderweg geweest van Utrecht CS naar Nijmegen. de trein uit Den Helder van 12:23 reed niet, die uit Den Haag van 12:37 kwam met +15 aan in Arnhem omdat ie in de rimboe bij Veenendaal moest wachten op een videoschouwtrein!?
Jup, ik moest die trein hebben die ochtend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat bij Winsum?
quote:Plastic in de bovenleiding Haarlem - Leiden
Tussen Haarlem en Leiden moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Door plastic in de bovenleiding rijden er tussen Haarlem en Leiden minder treinen.
geniaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen:
[..]
![]()
En die twee zijn vanaf zondag al de 8ste die door een trein gedood worden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Tijd voor de (onderhand bijna dagelijkse) Darwin Awards
http://www.nu.nl/news/147(...)geval_met_trein.html
Het is momenteel wel erg he... hopen dat er nu wel wat minder dooien gaan vallen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 06:33 schreef Wadloper het volgende:
[..]
En die twee zijn vanaf zondag al de 8ste die door een trein gedood worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |