Access denied, fluitketel, je moet er weer een account voor hebben om 't te zien....quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Lopen er een paar achter
http://themepark.nl/ubb/u(...)er/661097#Post661097
Ja idd Darkwing, mooie pannenkoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:50 schreef Charango het volgende:
Access denied, fluitketel, je moet er weer een account voor hebben om 't te zien....
Ik ben er nog steeds voor in!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
Ik hoor niks meer over rondje nachtnet?
Een handige datum zou 26 oktober zijn (invoering wintertijd), het nachtnet in Brabant zou toch minimaal 1 jaar rijden?
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
Ik hoor niks meer over rondje nachtnet?
Een handige datum zou 26 oktober zijn (invoering wintertijd),
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
Wilde met Bram een stukje in een Talentje tuffen, dan maar naar Venlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tip: neem een handdoek mee
Plaats je opmerking maar Flash zodat ik zelf niet hoef te zoeken, volgens mij heb je met de nacht van de wintertijd een uur extra is dus meer tijd voor een rondje van zat. op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
quote:
do-vr heb je ook genoeg tijd, PLUS dat je op zondagochtend veel langer moet wachten op de eerste dagtrein. En in de overgang naar Wintertijd dus NOG een uur langerquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:21 schreef bork het volgende:
volgens mij heb je met de nacht van de wintertijd een uur extra is dus meer tijd voor een rondje van zat. op zondag
Ik wilde liever de eerste ochtendtrein mijden en 's nachts weer terug zijn, hoe zit het nu met de Talentjes?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
do-vr heb je ook genoeg tijd, PLUS dat je op zondagochtend veel langer moet wachten op de eerste dagtrein. En in de overgang naar Wintertijd dus NOG een uur langerIk denk dat het een erg slecht plan is
Dat moet je ff zelf een nieuw rondje plannenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef bork het volgende:
Ik wilde liever de eerste ochtendtrein mijden en 's nachts weer terug zijn,
Primaquote:hoe zit het nu met de Talentjes?
De proef loopt drie jaar, las ik laatst nog ergens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
het nachtnet in Brabant zou toch minimaal 1 jaar rijden?
Dat is niet zo moeilijk hequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Dichterbijer het volgende:
ow trouwens: eerste klas ICRm zit heeeeerlijk \O/ beter dan Virm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |