Zolang je maar niet in het fiets/invalide/bagage rijtuig gaat zitten. Ik doe dat altijd netjes met mijn ingeklapte vouwfietsjes (die andere deuren zijn verrekte smal en de balkons te klein om daar netjes een fietsje neer te zetten). Maar die tussenschuifdeuren zijn om gek van te worden. Bijna net zo erg als blerende kinderen: open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht en dat dan een uur lang op mijn wekelijkse traject. Niet omdat er mensen doorheen gaan, gewoon omdat die deur dat kan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vind dat ICK/ICB/ICL spul wel geiniger uitzien, ziet er wat meer trein uit. Van die mensen die dan uit de ramen gaan hangen omdat ding 20 min stil staat in arnhem
.
Maar goed er is maar een trein en dat is Plan 'Toekomst'...
Het is echt triest de afgelopen dagen....quote:Aanrijding-met persoon Eindhoven-Weert
Tussen Heeze en Weert moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Heeze en Weert geen treinen.
Wat is er met de bordjes gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:53 schreef knars het volgende:
whuh, perron van Soestduinen weg? Vond ik altijd zo'n mooi overblijfsel
die wou jij graag in de tuin hebben staan?quote:
thx!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
De laatste keer dat ik er was reed er DM'90, die zie ik in Arnhem ook altijd staan. Maar het wordt dacht ik afgewisseld met Lintjes.
Meestal wel, maar soms ook DM ´90.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:08 schreef bork het volgende:
Op Arnhem zal er wel zowiezo een Lint staan richting Winterswijk mag ikaannemen?
Geen idee, maar het feit is wel dat het al ietsje langer bekend is dat het werd weggehaald:quote:
Oh, dat hou ik allemaal niet zo bij op zichquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Geen idee, maar het feit is wel dat het al ietsje langer bekend is dat het werd weggehaald:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Dichterbijer het volgende:
In maart 2008 komt het station zelf te koop te staan...iemand intresse?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb er nu ook niet echt de ruimte voor. Eerst maar eens verhuizen... hmm.....
En de hele dag treinen in je voortuinquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
gij snaptum
Alleen het zal wel een onsmakelijke hoop geld kosten ben ik bang
dat eerste zou de prijs nog best wel eens kunnen drukkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:07 schreef bork het volgende:
[..]
En de hele dag treinen in je voortuin![]()
Zal inderdaad wel een smak kosten, ligt supemooi in/bij de bossen.
Ja dat bedoel ik. Zeker omdat je zelf totaal onbereikbaar bent. Uitgezonderd een taxibusje per uur naar Soest-Zuidquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:13 schreef dennistd het volgende:
dat eerste zou de prijs nog best wel eens kunnen drukken
Het zutje daar wordt momenteel aanbesteed, over 2 weken na Pasen volgt de uitslag. Wie weet zet de nieuwe vervoerder ietwat ander materieel in...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zeker omdat je zelf totaal onbereikbaar bent. Uitgezonderd een taxibusje per uur naar Soest-Zuid
Nou, zal het 2 fryskers per uur worden. Joepie.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zutje daar wordt momenteel aanbesteed, over 2 weken na Pasen volgt de uitslag. Wie weet zet de nieuwe vervoerder ietwat ander materieel in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |