Hier andersom.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
ik ben wel gewenst kon alleen niet opschieten met het beheer, maar de users waardeerde mijn bijdrage.
Denk dat dit idd de toekomst is... denk alleen dat ze niet zo erg gestript de schredder ingaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
Plan Toekomst?
[ afbeelding ]
In de Westhaven, 2003.
Als je bedenkt dat ze dit gewend waren:quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef en_door_slecht het volgende:
1966, waren mensen toen wel te spreken over de Plan T rommel?
pm staat openquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef Eix het volgende:
Spijker4ever kan dmv mail/fok PM zich kenbaar maken aan mij dan stuur ik die link wel even door.Anders valt het hier onder spam.
En nu meer treintjes.
lees dan gaan bij nij de nekharen overeind staan.quote:heel veel trein fora`s
Ik geloof van wel. Het was snel, modern. Zo had Plan T centrale deursluiting, TL-verlichting, koersrollen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef en_door_slecht het volgende:
1966, waren mensen toen wel te spreken over de Plan T rommel?
En Plan T is volkomen FUBAR na de laatste revisie.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er een plan T bewaard gaat worden. 4 bakken stallen is altijd een probleem, en van mat'64 wordt al de Plan V 419 bewaard
Daar ben je tien jaar te laat mee.quote:
Fles z'n term "vingerverfploeg" krijgt hier een heel andere invulling.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Het lijkt OHIH hier wel
Mijn treinen topic, wat doe je
Ja okee, ik had je verkeerd begrepen. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef Duvel het volgende:
Daar ben je tien jaar te laat mee.
Whehe ik snapte d're al geen hol van. Vrijdag hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, ik had je verkeerd begrepen. Mijn excuses.
Jaarlijks 4 miljoen?? Voor zo'n boemellijntje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is het contract getekend tussen Arriva en de provincie Groningen over de reactivering van het traject Zuidbroek - Veendam. Hierbij gaat Arriva ¤12 mln in nieuw materieel investeren, de provincie 15 mln in het spoor en een jaarlijkse bijdrage van 4 mln. Het streven is om de lijn in april 2010 weer in gebruik te nemen voor het reizigersverkeer.
http://rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=72166
Nog beter is als Arriva weer eens een ritje naar de STAR maakt, dan kun je namelijk vanuit Groningen via Veendam tot Stadskanaal komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef Willy84 het volgende:
Coolkan ik weer een lijntje gaan berijden
Volgens mij niet, op die plek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Station Soestduinen is nu echt verleden tijd. Ook de perrons zijn niet compleet verwijderd.
Tevens de vraag: is het de bedoeling dat Amsterdam nog een station krijgt? Ik zie al een tijdje een paar perronwanden staan tussen Bijlmer en Amstel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |