DRA, wat jij allemaal schrijft moet gewoon een grap zijn. Niemand kan jou toch serieus nemen? Als het wel serieus is bedoeld... tjaquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben voor 36 uur per week in dienst. Als ik van 10 tot 4 werk dan werk ik dus al 30 uur per week plus nog eens de bijna 10 uur die ik per week nodig heb om op mijn werk te komen. Dus ik ga er al overheen. Mijn jongere collegas werken inderdaad wel wat meer maar die hebben nog niet zo'n staat van dienst als ik dus ik vind het terecht dat ze wat meer moeten werken.
Woon-werkverkeer is meestal voor eigen rekening.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik ben voor 36 uur per week in dienst. Als ik van 10 tot 4 werk dan werk ik dus al 30 uur per week plus nog eens de bijna 10 uur die ik per week nodig heb om op mijn werk te komen. Dus ik ga er al overheen. Mijn jongere collegas werken inderdaad wel wat meer maar die hebben nog niet zo'n staat van dienst als ik dus ik vind het terecht dat ze wat meer moeten werken.
Eindelijk is er weer eens een normale reactie. Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:45 schreef geevee het volgende:
Wat heeft TS in zijn contract staan voor werkuren? Als er een verplichte aanwezigheid is tussen bepaalde uren dan zal hij toch echt aanwezig moeten zijn op die uren.
Er is natuurlijk een mogelijke andere oplossing en die is met je huidige baas afspreken dat hij je inhuurt als ZZP er,dat kan je eigen werkuren bepalen het nadeel daarvan is als je werkgever je onvoldoende vind presteren hij het contract kan beeindigen.
Die reactie klopt ook maar deels..........quote:Op zondag 23 maart 2008 10:00 schreef DRA het volgende:
[..]
Eindelijk is er weer eens een normale reactie. Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.
psst...:quote:Op zondag 23 maart 2008 10:20 schreef klipper het volgende:
Wel is het erg jammer dat de moderators hier niet ingrijpen, want dit soort onzin topic`s horen gewoon thuis in onzin voor het leven en zeer zeker niet in werk, geldzaken & recht.
Dit soort topic`s halen de aard van dit forum sterk naar beneden waardoor de geloofwaardigheid van andere topic`s ook in het geding kan komen.
Dat je dit soort topic`s opent moet je geheel zelf weten maar wees dan wel zo eerlijk om ze dan ook in het juiste forum te plaatsen en niet te proberen om serieuze forums te bevuilen of te verzieken.
WTF!? Je moet maar liefst 36 uur werken, liefst net zo hard als je jongere collega's terwijl jij daar al jaren zit, en daar krijg je dan een miezerig hongerloontje van nog geeneens 5K voor, en dan verwachten ze ook nog eens dat je in je eigen tijd naar je werk reist? SLAVERNIJ!!quote:Op zondag 23 maart 2008 10:00 schreef DRA het volgende:
Eindelijk is er weer eens een normale reactie. Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.
Tjongejonge, nog geen 5K in de maand?? In denk dat we maar eens een collecte moeten houden voor je. Ik begrijp niet hoe je het hoofd boven water kunt houden in deze dure tijden.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:00 schreef DRA het volgende:
[..]
Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.
Meer hoeven we niet te zeggen en nu aub een heel groot slot erop.quote:
Ik zou bijna medelijden met je krijgen. 5K per maand vangen en dan ook nog verplicht aanwezig moeten zijn. hoe durven ze je dat aan te doen.....quote:Op zondag 23 maart 2008 10:00 schreef DRA het volgende:
[..]
Tja, je blijft hopen dat het een grap isquote:Op zondag 23 maart 2008 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:mensen die maar serieus blijven reageren in dit topic.
Okee, dat kan idd niet. Niet voor hetgeen waarvoor hij zich uitgeeft, op zijn leeftijd.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom op man, elke keer als er een luwte optreed gooit hij er een nieuw 'feitje' tegen aan. Nu als laatste 5K als salaris...
Bedankt voor alle tijd die je in mijn topic steekt. Minder leuk vind ik dat je reacties zo negatief zijn. Ik heb overigens helemaal niet gezegd dat ik 5k verdien. Ik verdien nog geen 5k, kan dus ook maar 3k zijn. Als je het overigens echt wil weten, het is 4298, maar dan wel bruto en zonder enige vorm van bonus systeem. Alleen nog 13de maand en inlevering van vakantiedagen maar die moet ik dan ook wel werken (ik weet inderdaad niet of dat zo slim is trouwens). Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb. Dus voordat je begint de miauwen is het handiger om je in de zaken te verdiepen.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom op man, elke keer als er een luwte optreed gooit hij er een nieuw 'feitje' tegen aan. Nu als laatste 5K als salaris...
Pseudologische leugenaarquote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef DRA het volgende:
[..]
Bedankt voor alle tijd die je in mijn topic steekt. Minder leuk vind ik dat je reacties zo negatief zijn. Ik heb overigens helemaal niet gezegd dat ik 5k verdien. Ik verdien nog geen 5k, kan dus ook maar 3k zijn. Als je het overigens echt wil weten, het is 4298, maar dan wel bruto en zonder enige vorm van bonus systeem. Alleen nog 13de maand en inlevering van vakantiedagen maar die moet ik dan ook wel werken (ik weet inderdaad niet of dat zo slim is trouwens). Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb. Dus voordat je begint de miauwen is het handiger om je in de zaken te verdiepen.
Jammer he dat niet iedereen in je troll traptquote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef DRA het volgende:
[..]
Bedankt voor alle tijd die je in mijn topic steekt. Minder leuk vind ik dat je reacties zo negatief zijn. Ik heb overigens helemaal niet gezegd dat ik 5k verdien. Ik verdien nog geen 5k, kan dus ook maar 3k zijn. Als je het overigens echt wil weten, het is 4298, maar dan wel bruto en zonder enige vorm van bonus systeem. Alleen nog 13de maand en inlevering van vakantiedagen maar die moet ik dan ook wel werken (ik weet inderdaad niet of dat zo slim is trouwens). Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb. Dus voordat je begint de miauwen is het handiger om je in de zaken te verdiepen.
Ik geloof er ook geen woord van, maar het is wel leuk om te zien hoe iemand zich steeds verder in een leugen weet te draaien zonder door te hebben dat iedereen hem uitlacht.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer he dat niet iedereen in je troll trapt
Ik heb hier tot nu toe nog niet op gereageerd. Ik vind het best als je denkt dat dit een troll is maar waarom moet je dan zonodig reageren. Je hebt toch wel wat beters te doen op je paas zondag?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer he dat niet iedereen in je troll trapt
Waarom zou ik er niet op reageren? Ik vind het altijd wel leuk om de angel uit een troll te halen.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:03 schreef DRA het volgende:
[..]
Ik heb hier tot nu toe nog niet op gereageerd. Ik vind het best als je denkt dat dit een troll is maar waarom moet je dan zonodig reageren. Je hebt toch wel wat beters te doen op je paas zondag?
In je profiel kun je vermelden wat je wilt, dus dat behoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef DRA het volgende:
Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |