abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 maart 2008 @ 09:45:19 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_57494513
Precies. Wie schrijft em?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_57522186
Wat heeft TS in zijn contract staan voor werkuren? Als er een verplichte aanwezigheid is tussen bepaalde uren dan zal hij toch echt aanwezig moeten zijn op die uren.

Er is natuurlijk een mogelijke andere oplossing en die is met je huidige baas afspreken dat hij je inhuurt als ZZP er,dat kan je eigen werkuren bepalen het nadeel daarvan is als je werkgever je onvoldoende vind presteren hij het contract kan beeindigen.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_57522497
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik ben voor 36 uur per week in dienst. Als ik van 10 tot 4 werk dan werk ik dus al 30 uur per week plus nog eens de bijna 10 uur die ik per week nodig heb om op mijn werk te komen. Dus ik ga er al overheen. Mijn jongere collegas werken inderdaad wel wat meer maar die hebben nog niet zo'n staat van dienst als ik dus ik vind het terecht dat ze wat meer moeten werken.
DRA, wat jij allemaal schrijft moet gewoon een grap zijn. Niemand kan jou toch serieus nemen? Als het wel serieus is bedoeld... tja
* fake it until you make it *
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:24:57 #179
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_57522882
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:33 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik ben voor 36 uur per week in dienst. Als ik van 10 tot 4 werk dan werk ik dus al 30 uur per week plus nog eens de bijna 10 uur die ik per week nodig heb om op mijn werk te komen. Dus ik ga er al overheen. Mijn jongere collegas werken inderdaad wel wat meer maar die hebben nog niet zo'n staat van dienst als ik dus ik vind het terecht dat ze wat meer moeten werken.
Woon-werkverkeer is meestal voor eigen rekening.
Inderdaad, dit moet een relpost zijn.
pi_57553246
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:45 schreef geevee het volgende:
Wat heeft TS in zijn contract staan voor werkuren? Als er een verplichte aanwezigheid is tussen bepaalde uren dan zal hij toch echt aanwezig moeten zijn op die uren.

Er is natuurlijk een mogelijke andere oplossing en die is met je huidige baas afspreken dat hij je inhuurt als ZZP er,dat kan je eigen werkuren bepalen het nadeel daarvan is als je werkgever je onvoldoende vind presteren hij het contract kan beeindigen.
Eindelijk is er weer eens een normale reactie. Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.
pi_57553419
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:00 schreef DRA het volgende:

[..]

Eindelijk is er weer eens een normale reactie. Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.
Die reactie klopt ook maar deels..........
Als er in je contract een aantal uren overeengekomen is dan moet je die uren gewoon aanwezig zijn.
Het enige wat anders kan zijn is dat je zelf kunt bepalen wanneer je komt en gaat als je maar aan de hoeveelheid uren komt.
Als er in je contract bijvoorbeeld 30 uur staat, en je werkt van maandag tot vrijdag iedere dag van 8:00 tot 12:00 uur, dan heb je aan het eind van de week maar 20 uur gewerkt en kom je er dus 10 tekort.
Deze kun je dan eventueel als vakantieuren wegschrijven mits je die hebt staan.
Reistijd en etenspauze zijn geen werkuren en behoeven zodanig ook niet vergoed te worden.
Er zijn natuurlijk genoeg branches waarin wel reisuren vergoed worden, maar dat is dan wel apart aangegeven.

Wel is het erg jammer dat de moderators hier niet ingrijpen, want dit soort onzin topic`s horen gewoon thuis in onzin voor het leven en zeer zeker niet in werk, geldzaken & recht.
Dit soort topic`s halen de aard van dit forum sterk naar beneden waardoor de geloofwaardigheid van andere topic`s ook in het geding kan komen.
Dat je dit soort topic`s opent moet je geheel zelf weten maar wees dan wel zo eerlijk om ze dan ook in het juiste forum te plaatsen en niet te proberen om serieuze forums te bevuilen of te verzieken.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 10:23:20 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57553443
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:20 schreef klipper het volgende:
Wel is het erg jammer dat de moderators hier niet ingrijpen, want dit soort onzin topic`s horen gewoon thuis in onzin voor het leven en zeer zeker niet in werk, geldzaken & recht.
Dit soort topic`s halen de aard van dit forum sterk naar beneden waardoor de geloofwaardigheid van andere topic`s ook in het geding kan komen.
Dat je dit soort topic`s opent moet je geheel zelf weten maar wees dan wel zo eerlijk om ze dan ook in het juiste forum te plaatsen en niet te proberen om serieuze forums te bevuilen of te verzieken.
psst...:
pi_57554424
quote:
WTF!? Je moet maar liefst 36 uur werken, liefst net zo hard als je jongere collega's terwijl jij daar al jaren zit, en daar krijg je dan een miezerig hongerloontje van nog geeneens 5K voor, en dan verwachten ze ook nog eens dat je in je eigen tijd naar je werk reist? SLAVERNIJ!!

Zul je straks zien dat je ook nog niet eens voor je 40ste met pensioen mag!
Roep de vakbond erbij inderdaad, een schande is het!!

en hou nou op met je absurde getroll... want het trieste is dat er ook ambtenaren, parasieten en profiteurs zijn die *echt* zo denken :-(
Why do people with closed minds always open their mouths?
pi_57554550
quote:

[..]

Er staat helemaal niets in mijn contract over verplichte aanwezigheid. Dat is juist mijn punt. Mijn werkgever is er ook niet altijd om 9 uur, dus waarom zou ik er eerder moeten zijn dan hij. Hij heeft een dijk van een salaris en ik moet het met nog geen 5k per maand doen. Het voordeel van deze baan leek me juist het feit dat het geen verplichte werkuren had maar nu komt hij ineens met allerlei extra eisen gewoon omdat hij weet dat hij me zo weg kan treiteren. Nogmaals ik ben al die tijd zo'n goede werknemer geweest en nu het hem niet meer bevalt doet hij er dus alles aan me weg te krijgen. Goed dat de vakbond er is om dit soort misstanden te voorkomen.
Tjongejonge, nog geen 5K in de maand?? In denk dat we maar eens een collecte moeten houden voor je. Ik begrijp niet hoe je het hoofd boven water kunt houden in deze dure tijden.

Maar ff serieus: TS, wat ben je toch een achterlijke klootviool. In je contract staat een aantal werkuren. Die uren ben je op kantoor, of je dat nou leuk vindt of niet. Je baas weet ook wel dat je maar 60-80% van je tijd productief bent. Daarom hoor je dus 40uur aanwezig te zijn, zodat er tenminste 24-32uur overblijft om iets voor het bedrijf te doen. En kom niet aanzetten met het smoesje dat jij wel 99% van de tijd produtief bent.

Voor mij ben je gewoon een parasiet die op zijn luie gat ligt waardoor veel op je collega's neerkomt. Verder ben je nog veel te jong om dit al te verdienen. Rustiger aan doen is imho pas vanaf 50jaar.
Ga dus eerst maar eens zorgen dat je aan de eisen van je baas voldoet, maar eigenlijk hoop ik dat hij je gewoon keihard op straat schopt. Kun je een tijdje van 70% van 5K leven, hoef je wel maar 2 uurtjes per week aan je sollicitaties te werken. In tijd die jezelf indeelt, van huis uit.

En dat je werkgever later toekomt op kantoor, wil niet zeggen dat hij er zich met minimale inzet vanaf maakt, zoals jij dat doet.

Niksnut
  zondag 23 maart 2008 @ 12:06:49 #185
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_57554678
quote:
Op zondag 23 maart 2008 11:57 schreef Osramp het volgende:
Niksnut
Meer hoeven we niet te zeggen en nu aub een heel groot slot erop.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 23 maart 2008 @ 12:07:31 #186
152789 karr-1
pi_57554684
quote:

[..]

Ik zou bijna medelijden met je krijgen. 5K per maand vangen en dan ook nog verplicht aanwezig moeten zijn. hoe durven ze je dat aan te doen.....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 12:09:23 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57554714
mensen die maar serieus blijven reageren in dit topic.
pi_57554720
O ja, en als iemand de werkgever van TS heeft kunnen achterhalen; Ik wil de beste man wel even bellen hoor.
Heb alle topics doorgespit, maar geen goede aanwijzing gevonden.
pi_57554752
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:09 schreef Swetsenegger het volgende:
mensen die maar serieus blijven reageren in dit topic.
Tja, je blijft hopen dat het een grap is . Ik kan me best voorstellen dat de meerderheid denkt dat dit een grap is. Maar geloof me: Dit soort mensen bestaat echt en neemt zichzelf ook nog serieus.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 12:17:16 #190
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57554846
Kom op man, elke keer als er een luwte optreed gooit hij er een nieuw 'feitje' tegen aan. Nu als laatste 5K als salaris...
pi_57554894
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom op man, elke keer als er een luwte optreed gooit hij er een nieuw 'feitje' tegen aan. Nu als laatste 5K als salaris...
Okee, dat kan idd niet. Niet voor hetgeen waarvoor hij zich uitgeeft, op zijn leeftijd.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 12:23:42 #192
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57554959
Ik heb zelden een duidelijkere troll gezien.
pi_57555211
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedankt voor alle tijd die je in mijn topic steekt. Minder leuk vind ik dat je reacties zo negatief zijn. Ik heb overigens helemaal niet gezegd dat ik 5k verdien. Ik verdien nog geen 5k, kan dus ook maar 3k zijn. Als je het overigens echt wil weten, het is 4298, maar dan wel bruto en zonder enige vorm van bonus systeem. Alleen nog 13de maand en inlevering van vakantiedagen maar die moet ik dan ook wel werken (ik weet inderdaad niet of dat zo slim is trouwens). Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb. Dus voordat je begint de miauwen is het handiger om je in de zaken te verdiepen.
pi_57555334
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:38 schreef DRA het volgende:

[..]

Bedankt voor alle tijd die je in mijn topic steekt. Minder leuk vind ik dat je reacties zo negatief zijn. Ik heb overigens helemaal niet gezegd dat ik 5k verdien. Ik verdien nog geen 5k, kan dus ook maar 3k zijn. Als je het overigens echt wil weten, het is 4298, maar dan wel bruto en zonder enige vorm van bonus systeem. Alleen nog 13de maand en inlevering van vakantiedagen maar die moet ik dan ook wel werken (ik weet inderdaad niet of dat zo slim is trouwens). Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb. Dus voordat je begint de miauwen is het handiger om je in de zaken te verdiepen.
Pseudologische leugenaar
Praat er eens met een dokter over. Beterschap.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 12:50:19 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57555439
quote:

[..]

Jammer he dat niet iedereen in je troll trapt
  zondag 23 maart 2008 @ 12:58:42 #196
152789 karr-1
pi_57555602
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik geloof er ook geen woord van, maar het is wel leuk om te zien hoe iemand zich steeds verder in een leugen weet te draaien zonder door te hebben dat iedereen hem uitlacht.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 13:02:04 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57555669
Ik denk dat hij harder lacht hoor
pi_57555689
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb hier tot nu toe nog niet op gereageerd. Ik vind het best als je denkt dat dit een troll is maar waarom moet je dan zonodig reageren. Je hebt toch wel wat beters te doen op je paas zondag?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 13:04:06 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57555707
quote:
Op zondag 23 maart 2008 13:03 schreef DRA het volgende:

[..]

Ik heb hier tot nu toe nog niet op gereageerd. Ik vind het best als je denkt dat dit een troll is maar waarom moet je dan zonodig reageren. Je hebt toch wel wat beters te doen op je paas zondag?
Waarom zou ik er niet op reageren? Ik vind het altijd wel leuk om de angel uit een troll te halen.
Jij hebt toch op paaszondag ook wel wat beters te doen dan fabeltjes vertellen op een forum in de hoop dat mensen schuimbekkend op je reageren?
pi_57557516
quote:
Bedenk je wel dat ik gestudeerd heb.
In je profiel kun je vermelden wat je wilt, dus dat behoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn.
En tussen studeren en studeren zit nog steeds een groot verschil, ook in studiekeuze.
Gezien je posting geschiedenis is het niet te verwachten dat je echt een denderende studie gevolgd hebt.
Misschien heb je een hoog IQ, je EQ zal in ieder geval een stuk lager zijn.
Een hoog IQ wil echter nog niet alles zeggen, misschien heb je wel een hoog IQ in combinatie met een autistische stoornis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')