quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en Claire moet gaan bangen met twee vuilnismannen tegelijk
god, ik zou best streams willen hebben van Huize Kubatz als de lovebirds samen gaan wonenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of ranzigheid nou op zich een reden is voor boosheid. Denk eerder dat het komt omdat met het einde in zicht, het besef doordringt dat die smerige creep bijna z'n centen mag gaan opstrijken. Hoewel, Ghandi Kubatz geeft het geld natuurlijk meteen aan de armen, om ze daarna als mentor verder te begeleiden, en ze wijze levenslessen te leren.!
Ach, dat zou ik bijna vergeten, Brian, de reïncarnatie van Tupac. Moge hij snel dezelfde weg volgen en ik hoop dat Petrus de poort keihard voor zijn gore kutschjmoel dichtgooit en hem doorverwijst naar de hel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef Gert het volgende:
Weet niet of ranzigheid nou op zich een reden is voor boosheid. Denk eerder dat het komt omdat met het einde in zicht, het besef doordringt dat die smerige creep bijna z'n centen mag gaan opstrijken. Hoewel, Ghandi Kubatz geeft het geld natuurlijk meteen aan de armen, om ze daarna als mentor verder te begeleiden, en ze wijze levenslessen te leren.!
jij noemt Gert God?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:16 schreef avonne het volgende:
[..]
god, ik zou best streams willen hebben van Huize Kubatz als de lovebirds samen gaan wonen
Wijze woorden!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat zou ik bijna vergeten, Brian, de reïncarnatie van Tupac. Moge hij snel dezelfde weg volgen en ik hoop dat Petrus de poort keihard voor zijn gore kutschjmoel dichtgooit en hem doorverwijst naar de hel.
Was ik al mee bezig.Kan die klote kop van een Brian niet meer aan zien,laat staan horen.Gaat echt niet goed.Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wijze woorden!Ik gaat ff stoom afblijzen
![]()
Afblazen gaat makkelijker skatiie. Adem in, adem uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Wijze woorden!Ik gaat ff stoom afblijzen
![]()
jeuzus..quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Dementor het volgende:
Mijn god, de febo organiseert een stemronde om eric eruit te gooien.
Wat een verrassing!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Dementor het volgende:
Mijn god, de febo organiseert een stemronde om eric eruit te gooien.
Jaaaaa VOLGENDE ENVELOP!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Komt er ook een stemronde om Mike eruit te gooien.
Hoelang zit Mike er al, ook een week die kutRoessen en nu weer Sjaak in dat hok. Het kan niet op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:33 schreef Starlie het volgende:
Hoelang zaten Dubbele lul en Selene er ook alweer in..!??? tjonge jonge..
Ik gok van nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Komt er ook een stemronde om Mike eruit te gooien.
En hun toffe vriendje Janicequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoelang zit Mike er al, ook een week die kutRoessen en nu weer Sjaak in dat hok. Het kan niet op.
unanieme volledig kansloos dus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Is het een meerderheidsstemming of een unanieme?
Zal je zien dat Huub in het weekend opeens weer mag drinken, dat vergroot immers de kans dat hij eruit gezet wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
Wat een klerestreek zeg.Huub komt nu echt alleen te staan in het weekend,want Jaap gaat ook weg.Dus heeft Huub geen steun als ze allemaal los gaan op hem.
ja dat is van belang om te weten; jaap claire of huub houden hem er wel inquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Is het een meerderheidsstemming of een unanieme?
Wat een stel klootzakken bij de Feboquote:
Unaniem natuurlijk Febo weet toch dat B en A hem eruit stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat is van belang om te weten; jaap claire of huub houden hem er wel in
Nee, ze lezen alles af van de plasma en zijn sowieso niet interessant.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Luisteren jullie ook nooit naar de B&A streams?
Nee....als ik naar die koppen kijk weet ik al genoeg...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Luisteren jullie ook nooit naar de B&A streams?
Weet je ik denk dat Huub die kutzwerver er gewoon in zou laten zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh een unanieme dus........en dan gelijk stemmen voor die kutzwerver, dat is tenslotte ook maar een gastspeler LEZEN JULLIE OOK MEE FEBO?
Nadat ik John De Mol hoorde praten over zijn favorietje in RTL-boulevard,quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef fredfik het volgende:
ik denk niet dat ik blijf kijken tot 22 mei als het zo door gaat,
,jammer huub ik gun je de hoofdprijs maar zoals de febo nu gaat doen ,win jij nooit of te nimmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |