Ja maar, Brutus zei tijdens de rondleiding tegen Huub, dat hij nog geen kant gekozen had.... en je mot niet liegen tegen mij favo's (Huub&Japie).... want dan krijg je mij tegen..quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Karel kwam al binnen met de woorden dat rat geweldig was, del een spetter, Claire te lief voor Huub, en Huub een dweil.
Wat nou onpartijdig?
Ah, nu snap ik waarom JdM heeft gezegd dat hij Brian (inclusiefAmanda) als winnaar ziet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat JdM ook sexparties thuis houdt
Voor minder komt de plasma met een verzoek of ze het over andere dingen willen hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we nou niet doen alsof er voor vrijdag een groepsverkrachting gepland is??
Weegt iedereen zelf ieder woord af op een zilveren schaal? Zit je zelf nooit met vrienden/vriendinnen te dollen over wat er zou kunnen gebeuren als....
Volgens mij heeft Danny toch echt een hersenverweking. Iemand wiens beroep het is om mensen te redden. Hij heeft ook bij de veiligheidsdienst gezeten. Normaal gesproken zou hij flapdrollen als rat in de bak moeten gooien of laten gooien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Ja maar, Brutus zei tijdens de rondleiding tegen Huub, dat hij nog geen kant gekozen had.... en je mot niet liegen tegen mij favo's (Huub&Japie).... want dan krijg je mij tegen..
zal tie bang zijn nou![]()
lalalalalalalaquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:36 schreef Desii het volgende:
Huub gaat niet naar de opticien vandaag, terwijl dat afgesproken was
Hij loopt al 10 weken met 1 lens in....
Oké, de opticien heeft zelf afgebeld.... (zegt tie net)
Anusbleking?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:38 schreef mazaru het volgende:
Del beweert dat ze ergens over aan het nadenken is!!
Ja die past ook helemaal bij dat tuig dat alles wat niet mooi is weg laat opererenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp? Hoe kan JdM met droge ogen verkondigen dat die rat de winnaar van dat hok moet worden of is Ome Sjon ook een ordinair stuk tuig?
Wij zijn gek!!! Gelukkig maar, want zo normaal als 'hun' wil ik niet zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef petraa het volgende:
Natasia was net op 538, ze heeft ballen gevangen! Ze is niet gaan rennen, maar was samen met sharon de werkster en dacht dat het grote ballen waren, voor yaro maar het waren kleine ballen. Nu heeft ze 538 zover dat ze een mooie grote bal krijgt voor yaro met handtekeningen.
Brian moet winnen, want die zit er al net als haar vanaf het begin in. Is dit lachen of is dit lachen. pffffffffffff Zij zit er toch niet meer in of ben ik nou gek.
Tja dat vind ik nou ook, maar ik volgens mij heet hij Gordon.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind die Albert maar een vreemde vogel..........
Jullie hebben het over Teun?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dat vind ik nou ook, maar ik volgens mij heet hij Gordon.
Ja, en Claire moet gaan bangen met twee vuilnismannen tegelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:47 schreef schatje het volgende:
Dus het is de bedoeling dat Huub weer een boete krijgt nu alle pijlen weer op hem zijn gericht?
NOu schatje, ik denk dat het de bedoeling is dat Huub de villa wordt uitgezet! Een boete zal niet genoeg meer zijn denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:47 schreef schatje het volgende:
Dus het is de bedoeling dat Huub weer een boete krijgt nu alle pijlen weer op hem zijn gericht?
Nog geen minuut zelfsquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Del d,r micro organismen onder de pruik hebben vast weer welig getierd in de sauna.
Nu ff een minuutje douchen.......
dat kind zal onderhand wel necrose op d'r kop hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Del d,r micro organismen onder de pruik hebben vast weer welig getierd in de sauna.
Goed getimed......percies 1 munuut of was het minder? Goor wijf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Oh, het was langer 1,5 minuutquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
30 seconden, de minuut heeft ze niet gehaald.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Als ik dit soort quotes lees hè.... wat een walgelijke zelfingenomen lul is het toch ook. Ik haat hem, zelfs zonder die griezelige vaseline-stem van 'm te horen terwijl hij het bovenstaande prevelt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef Scandalous het volgende:
Brian vertelt het toffe verhaal nog een keer, nu aan Mike, dat hij in augustus 2007 had aangegeven dat hij een zwerver in huis wilde halen, iets terugdoen voor de maatschappij, 'en nu mentor ik jou'
Streker nog, ze liep speciaal naar een bepaalde camera. Fappen maar mannen van de FEBO.quote:
De sfeer wordt grimmig hier. Volgens mij zijn we bijna allemaal boos over zoveel ranzigheid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:03 schreef Lobasca het volgende:
del; oooooooooooooow de paal is nog niet geschuurd..
mens, glij er met je rauwgeneukte doos overheen, en klaar is kees
Ja sorry hoor, maar dit vraagt er gewoon om, mijn bescheiden inziensquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De sfeer wordt grimmig hier. Volgens mij zijn we bijna allemaal boos over zoveel ranzigheid.
Komt die kut van een Suzy ook nog binnen, paaldansen dus. Het kan nog erger
dus ze moest en zou ook een bal hebben....quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef petraa het volgende:
Natasia was net op 538, ze heeft ballen gevangen! Ze is niet gaan rennen, maar was samen met sharon de werkster en dacht dat het grote ballen waren, voor yaro maar het waren kleine ballen. Nu heeft ze 538 zover dat ze een mooie grote bal krijgt voor yaro met handtekeningen.
Brian moet winnen, want die zit er al net als haar vanaf het begin in. Is dit lachen of is dit lachen. pffffffffffff Zij zit er toch niet meer in of ben ik nou gek.
Weet niet of ranzigheid nou op zich een reden is voor boosheid. Denk eerder dat het komt omdat met het einde in zicht, het besef doordringt dat die smerige creep bijna z'n centen mag gaan opstrijken. Hoewel, Ghandi Kubatz geeft het geld natuurlijk meteen aan de armen, om ze daarna als mentor verder te begeleiden, en ze wijze levenslessen te leren.!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De sfeer wordt grimmig hier. Volgens mij zijn we bijna allemaal boos over zoveel ranzigheid.
Komt die kut van een Suzy ook nog binnen, paaldansen dus. Het kan nog erger
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en Claire moet gaan bangen met twee vuilnismannen tegelijk
god, ik zou best streams willen hebben van Huize Kubatz als de lovebirds samen gaan wonenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of ranzigheid nou op zich een reden is voor boosheid. Denk eerder dat het komt omdat met het einde in zicht, het besef doordringt dat die smerige creep bijna z'n centen mag gaan opstrijken. Hoewel, Ghandi Kubatz geeft het geld natuurlijk meteen aan de armen, om ze daarna als mentor verder te begeleiden, en ze wijze levenslessen te leren.!
Ach, dat zou ik bijna vergeten, Brian, de reïncarnatie van Tupac. Moge hij snel dezelfde weg volgen en ik hoop dat Petrus de poort keihard voor zijn gore kutschjmoel dichtgooit en hem doorverwijst naar de hel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef Gert het volgende:
Weet niet of ranzigheid nou op zich een reden is voor boosheid. Denk eerder dat het komt omdat met het einde in zicht, het besef doordringt dat die smerige creep bijna z'n centen mag gaan opstrijken. Hoewel, Ghandi Kubatz geeft het geld natuurlijk meteen aan de armen, om ze daarna als mentor verder te begeleiden, en ze wijze levenslessen te leren.!
jij noemt Gert God?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:16 schreef avonne het volgende:
[..]
god, ik zou best streams willen hebben van Huize Kubatz als de lovebirds samen gaan wonen
Wijze woorden!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat zou ik bijna vergeten, Brian, de reïncarnatie van Tupac. Moge hij snel dezelfde weg volgen en ik hoop dat Petrus de poort keihard voor zijn gore kutschjmoel dichtgooit en hem doorverwijst naar de hel.
Was ik al mee bezig.Kan die klote kop van een Brian niet meer aan zien,laat staan horen.Gaat echt niet goed.Het is maar een spelletjequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wijze woorden!Ik gaat ff stoom afblijzen
![]()
Afblazen gaat makkelijker skatiie. Adem in, adem uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Wijze woorden!Ik gaat ff stoom afblijzen
![]()
jeuzus..quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Dementor het volgende:
Mijn god, de febo organiseert een stemronde om eric eruit te gooien.
Wat een verrassing!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Dementor het volgende:
Mijn god, de febo organiseert een stemronde om eric eruit te gooien.
Jaaaaa VOLGENDE ENVELOP!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Komt er ook een stemronde om Mike eruit te gooien.
Hoelang zit Mike er al, ook een week die kutRoessen en nu weer Sjaak in dat hok. Het kan niet op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:33 schreef Starlie het volgende:
Hoelang zaten Dubbele lul en Selene er ook alweer in..!??? tjonge jonge..
Ik gok van nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:34 schreef petraa het volgende:
Komt er ook een stemronde om Mike eruit te gooien.
En hun toffe vriendje Janicequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoelang zit Mike er al, ook een week die kutRoessen en nu weer Sjaak in dat hok. Het kan niet op.
unanieme volledig kansloos dus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Is het een meerderheidsstemming of een unanieme?
Zal je zien dat Huub in het weekend opeens weer mag drinken, dat vergroot immers de kans dat hij eruit gezet wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef rooie3 het volgende:
Wat een klerestreek zeg.Huub komt nu echt alleen te staan in het weekend,want Jaap gaat ook weg.Dus heeft Huub geen steun als ze allemaal los gaan op hem.
ja dat is van belang om te weten; jaap claire of huub houden hem er wel inquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Deisyy het volgende:
Is het een meerderheidsstemming of een unanieme?
Wat een stel klootzakken bij de Feboquote:
Unaniem natuurlijk Febo weet toch dat B en A hem eruit stemmen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja dat is van belang om te weten; jaap claire of huub houden hem er wel in
Nee, ze lezen alles af van de plasma en zijn sowieso niet interessant.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Luisteren jullie ook nooit naar de B&A streams?
Nee....als ik naar die koppen kijk weet ik al genoeg...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef Dementor het volgende:
Luisteren jullie ook nooit naar de B&A streams?
Weet je ik denk dat Huub die kutzwerver er gewoon in zou laten zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:40 schreef ericahysterica het volgende:
oh een unanieme dus........en dan gelijk stemmen voor die kutzwerver, dat is tenslotte ook maar een gastspeler LEZEN JULLIE OOK MEE FEBO?
Nadat ik John De Mol hoorde praten over zijn favorietje in RTL-boulevard,quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:38 schreef fredfik het volgende:
ik denk niet dat ik blijf kijken tot 22 mei als het zo door gaat,
,jammer huub ik gun je de hoofdprijs maar zoals de febo nu gaat doen ,win jij nooit of te nimmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |