FF een belangrijke quote uit de vorige COS!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:27 schreef mazaru het volgende:
Del: Goed he? Dat brian heeft gewonnen
Hans: Niet goed, niet goed, heel stout.
Dat was heel fout, hij heeft mijn hele naam te grabbel gegooid
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Reporter : "Waarom is het zo leuk in De Gouden Kooi ?"
Japio : "Je kunt hier gratis water drinken, onbeperkt. Als je glas leeg is, pak je gewoon een volgende. Kost niets. En nog een, en nog een, en nog een. Nog steeds kost dat helemaal niets"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat was het antwoord daarop van ons carrièremaakstertje?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef Kinga het volgende:
Vraagt dat ventje, maar denk je dat mensen nog op jou zitten te wachten
Dumber & Dumbest in de bocht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Kinga het volgende:
Brian.MUTE
Ventje GM: Dus je gaat het op de man spelen?
Brian: Ja, Ja...
Stilte
Brian: Wat bedoel je?
LMAO!
Toch liev van Brian dat hij die reporter daar even op wijst. Voor hetzelfde geld had ie dat niet gedaan en zat reprterboy met zijn handen in het haar in het montagehok.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:35 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Brian: Je moet wel ff knippen en snijden hoor, ik ben een beetje moeilijk.
Jaaa, dat wisten we!
Dat zou een hilarisch item kunnen worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Voor welk programma is dit ?"
Reporter : "Goede Morgen Nederland, iedere werkdag op Nederland 1"
Brian : "OK, op welke zender ?"
Reporter : "Nederland 1"
Brian : "En welke dag zenden jullie uit ?"
Wat een sukkel is het toch .....
Brian hoort alleen Brian, dat weet je toch? Ik kan die stem echt niet meer horen, mute meestal binnen 1 minuut, goor glijmiddel is het.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wanneer en welke zender word dat uitgezonden....quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:43 schreef Prosac het volgende:
Morgen maar even goedemorgen NL kijken, eens zien wat ze er van gebakken hebben.
Kijk 'm De Denker van Rodin nadoen.quote:
heeft iemand hier een filmpje van?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ben benieuwd wat ze hiervan gaan maken. Ze zijn nu samen in de MB maar niet in beeld. Eerst scriptbespreking?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef avonne het volgende:
2 dingen die ik ondertussen gehoord heb
- Jaap zei tegen de reporter dat het totale terror tegen Brian en Amanda wordt
- Huub vroeg Jaap naar de USB-stick (script?), Jaap weet niet waar die is en gaat zo zoeken
Michiel Romeyn, een van de lullo"s. Heerlijk programma.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Die kapper lijkt op die vent van Jiskefet, ben z,n naam kwijt. Michiel ofzo speelde ook in "alles is liefde" die sinterklaas.
U bent door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Michiel Romeyn, een van de lullo"s. Heerlijk programma.
foto 1 zit iemand die het geen fok kan schelenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:47 schreef beequeen het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie er een touw aan kan vastknopen, is een held!quote:14:43 Wormvorming aanhangsel...
Brian wordt op de vensterbank in de fitnessruimte geïnterviewd. Hij begint met zijn bitje in z'n mond, dat vindt hij wel grappig. Brian gaat de gekke dingen in de Villa wel missen, vertelt hij. Ook hij wil zijn tactiek niet uitspreken, maar zegt dat hij het wel al helemaal heeft uitgedokterd. "Keihard spelen, laten zien dat er nu een hele kant aan kan komen. Ik, nu we een einddatum hebben, de macht over ga nemen", geeft hij als tipje van de sluier. "Spectaculair", wordt het volgens hem. "Ik let goed op wat de anderen doen, maar er moet nog veel duidelijk worden de aankomende weken. Ik zit niet met een wormvormig aanhangsel én er komt natuurlijk nog een ontslagronde aan", meldt hij ook nog. Dat kan inderdaad nog veel veranderen...
Ships! Te laat, ik zie hem niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
@Mazaru, kom er maar in met je gifjes van Brian, hij staat weer onder 220.
[ afbeelding ]
Het zal vrijdag worden uitgezonden. Ned 1, tussen 07:00 en 09:00 (meestal een paar keer dezelfde items repeterend)quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Wanneer en welke zender word dat uitgezonden....
PoekieRoekie heeft Brian letterlijk gequote, onmogelijk om dit te begrijpen dus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:05 schreef Copycat het volgende:
Wie er een touw aan kan vastknopen, is een held!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Perry is ook nog een beetje camera-shyquote:
als het nog niet gedaan is zou het een mogelijkheid zijn...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog niet , ga je het dan verzenden naar De Wereld Draait Door?
Daar snappen ze het toch nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:17 schreef TwiNNijN het volgende:
[..]
als het nog niet gedaan is zou het een mogelijkheid zijn...
ik zat eerder te denken aan het te spammen op brianamanda.nl
wijze woorden zijn ook niet om direct begrepen te worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie er een touw aan kan vastknopen, is een held!
heb je wel gelijk in...aan de andere kant wil ik uiteraard niet met eventuele eer strijken die een ander toekomtquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar snappen ze het toch niet![]()
Het publiek van DWDD is net wat intelligenter, en het is een beduidend groter publiek
Je kan me wat, met je orakel. Oraaskal, dat is het!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:20 schreef avonne het volgende:
wijze woorden zijn ook niet om direct begrepen te worden.
"Een orakel geeft de wil weer van een of meerdere Goden, en zal uiteindelijk ook altijd uit komen, ook al werd het niet altijd correct begrepen, en trachtten velen zich eraan te onttrekken."
kijk.... van zulk nieuws leef ik helemaal op..quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef avonne het volgende:
- Huub vroeg Jaap naar de USB-stick (script?), Jaap weet niet waar die is en gaat zo zoeken
Dat vroeg ik me ook af toen Mandy binnenkwam maar geen woord dus. Zal niet mogen van het hokje, wordt Amanda boos hè? Of je hebt gelijk en laat het hokje Amanda expres voor lul kut lopen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:18 schreef Leandra het volgende:
Heeft Mandy Amanda er nou al eens op gewezen dat ze die pruik wel af en toe moet wassen... en dat ze dat mooi kan doen als hij niet op haar hoofd zit?? Kan ze gelijk haar eigen plukjes ook ff in de Schwarzkopf zetten.
geen enkele stream ging achter jaap aan toen huub voor de tweede keer zei "ga hem eens halen"quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:22 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk.... van zulk nieuws leef ik helemaal op..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:49 schreef avonne het volgende:
Was het maar zo,n feest.Jij wist dan precies wat de fokkers wilde zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
Ik zal het maar toegeven vanaf 7 maart ben ik de nieuwe gastspeler.
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
23 Jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:28 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
wat is je sterrenbeeld?
kijk je wel eens?
krijg je een kom of een aquarium?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Dementor het volgende:
Nee ik moet nog de jacuzzi in met amanda plastic fantastic.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:32 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeeeeeejjjjjjjjjj
(zo, nu ben heb je de echte gouden kooi experience ondergaan)
Party ging toch over de sterren??? Wat moeten ze dan met Mike (of kon Andries nix beters verzinnen deze week?)quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:31 schreef avonne het volgende:
Party staat alleen een artikel over Mike als vuilnisman in. Niks bijzonders.
Dan vraag ik me dus af:quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:24 schreef avonne het volgende:
geen enkele stream ging achter jaap aan toen huub voor de tweede keer zei "ga hem eens halen"
Barry, Parry, Freddy, Perry geef het een naam.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
Goedemiddag![]()
Ben bijgelezen, maar spuitgast 11, heet geen Barry?
Jawel hoor skattie, maar op de een of andere manier vindt iedereen het leuk hem een andere naam te geven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
Goedemiddag![]()
mijn heldquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:29 schreef Dementor het volgende:
Ja was het maar zo'n feest.
Dat zouden de beste dagen in de kooi worden.
Brian zo gek krijgen dat hij me een klap verkoopt![]()
Hennyquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
Goedemiddag![]()
Echt niet.....Klaas.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
De rat krijgt een goedje in zijn haar zodat het minder krult. Ik hoop toch zo dat hij geen krul haar meer overhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |