abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:20:13 #1
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57173750
Ik zag dat ik de laatste was.
Misschien waren we redelijk uitgeluld, maar dan kan TS hier in elk geval vertellen wat de uitslag van de test van zijn (ex?) vriendin is.

vorige deel

laatste post:
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:58 schreef WalterSobchak het volgende:
Wie weet hoe veel vaker ze is vreemdgegaan...!? De kans dat ze de eerste keer meteen iemand met chlamydia treft, en ook nog eens meteen besmet raakt.. Maar ze zal waarschijnlijk voorlopig d'r lesje wel hebben geleerd, en ook die gast niet meer hoeven te zien. Succes ermee.
samenvatting:
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Samenvatting: vriendin is in buitenland op stage geweest, heeft daar Chlamydia opgelopen en heeft het nu aan TS doorgegeven. Vriendin ontkent en geeft de schuld aan TS, die zeker is dat hij zelf niet is vreemd gegaan (duh).

[ Bericht 27% gewijzigd door WalterSobchak op 05-03-2008 15:06:49 ]
Are these the nazis, Walter?
pi_57173892
Als zij tenminste zo verstandig is om een test te laten doen
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:25:45 #3
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57173911
Samenvatting: vriendin is in buitenland op stage geweest, heeft daar Chlamydia opgelopen en heeft het nu aan TS doorgegeven. Vriendin ontkent en geeft de schuld aan TS, die zeker is dat hij zelf niet is vreemd gegaan (duh).
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:28:33 #4
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57173993
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zet hem gelijk in de OP
pi_57174058
Waarom nog verder gaan met deze relatie? Je weet gewoon dat jij het 1000% NIET bent, of je moet een dubbele persoonlijkheid hebben á la Jim Carrey . Daarnaast komt nog dat het niet in je lichaam kan blijven zitten zonder door te geven o.i.d. dus dat is ook geen excuus. EN daar komt weer bij dat ze tegen je liegt.

Ze heeft gewoon buiten het huis geneukt en je bent eigenlijk gewoon een mietje dat je zo over je heen laat lopen. Grow some balls! 1 + 1 = 2 of niet?

Het zal niet zo leuk zijn en erg zwaar maar hoe denk je nog een relatie te kunnen hebben als dit al is gebeurd? Vreemdgaan, liegen, jou kut laten voelen....DUMPEN DAT WIJF!

@ avatar WalterSobchak

Ve vant ze money, Lebowski.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:33:06 #6
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57174116
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:28 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Gone.... :')
pi_57174308
quote:
Ze was erg geschokt toen ik het vertelde maar kwam naar mijn idee te snel met het argument dat het al zo lang in d'r lijf kon zitten, daarbij was ze erg argwanend naar mij toe en daardoor twijfel ik nu zo erg.

Aan de ene kant heb ik d'r altijd vertrouwd maar dit is eigenlijk zo'n hard bewijs dus moet het eerst laten bezinken. Ze is er wel kapot van en zegt nog steeds dat er niks gebeurd is in onze tijd....
Tsja... die 3 jaar he.
Dat is best lang hoor.
Sterker nog: Zelfs als het van jou komt, en jij hebt het gekregen vóórdat je haar kende, dan heeft zij het nu ook.
Het enige puntje is... dan had jij het waarschijnlijk wel eerder gemerkt. En niet pas na 3 jaar.

Ik kan me best voorstellen dat ze geschrokken is. En de knee-jerk reactie is natuurlijk: Alles ontkennen wat niet bewezen kan worden.
pi_57174533
geef die hoer een schop tenzij je chlamydia ook op een andere manier kan oplopen zoals een vieze bril of van scharen met een vriendin
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_57174626
maar het is dus onmogelijk dat jij al drie jaar ongemerkt chlamydia hebt? en voor je vriendin zou dat wel mogelijk zijn? als dat zo is blijf ik bij mn laatste post uit het vorige topic:
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 13:25 schreef Byte_Me het volgende:
ze is niet alleen vreemdgegaan, ze heeft ook nog eens geen condoom gebruikt, en jou niets gezegd. de vuile hoer had je wel aids kunnen geven. ik had dr a la minute de deur uit getrapt. liever nog van het balkon getrapt, maar dat kan problemen geven.
en met onmogelijk bedoel ik een kans kleiner dan 10E-5 of zo.
pi_57174772
Is het niet zo dat bij chlamydia de symptomen bij de man niet of nauwelijks waarneem/merkbaar zijn? Kun je er dus niet al een tijdje mee rond lopen? (al lijkt drie jaar me wel sterk...)
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_57174866
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef MissGolightly het volgende:
Is het niet zo dat bij chlamydia de symptomen bij de man niet of nauwelijks waarneem/merkbaar zijn? Kun je er dus niet al een tijdje mee rond lopen? (al lijkt drie jaar me wel sterk...)
http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia

Verschijnselen bij de man
Mannen krijgen vaak één tot enkele weken, nadat ze met chlamydia zijn geïnfecteerd, afscheiding uit de plasbuis. Dat hoeft niet veel te zijn. Meestal gaat het alleen om een beetje waterige afscheiding na het opstaan (ochtenddruppel). Ook kan het plassen wat pijnlijk zijn. Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:08:27 #12
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57174942
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Zinton het volgende:

@ avatar WalterSobchak

Ve vant ze money, Lebowski.
Do you see what happens Larry, when you fuck a stranger in the ass?
pi_57174966
Yes, dat kan..
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:11:20 #14
39436 Dreammaster
Dat zei je moeder vannacht ook
pi_57174998
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:28 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Zet in je laatste post van het eerste deel ook even een link naar dit deel zodat TS eventueel dit topic kan vinden om de uitslag neer te zetten
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:19:58 #15
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57175151
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:11 schreef Dreammaster het volgende:

[..]

Zet in je laatste post van het eerste deel ook even een link naar dit deel zodat TS eventueel dit topic kan vinden om de uitslag neer te zetten
done
pi_57176166
nja, naar wat ik ervan begrijp is het mogelijk dat zij die ziekte al jaren had zonder het gemerkt te hebben. het is mogelijk.

tsja: je kan besluiten dat ze vreemdgegaan is. dat kan waar zijn of niet. indien je besluit dat ze de nulhypothese (de aanname dat ze vreemdgegaan is) correct is, en dat is onjuist maak je een fout van de tweede soort. echter, als je besluit dat de nulhypothese niet correct is, terwijl deze juist is maak je een fout van de eerste soort. sorrie, het is nu eenmaal een bekend verschijnsel binnen de theorie van statistisch toetsen.

misschien kan je beter gaan nadenken over *of* je met je vriendin verder wilt, ongeacht dit probleem. je kan er namelijk toch niet achter komen wat de waarheid is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57176725
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:09 schreef simmu het volgende:
nja, naar wat ik ervan begrijp is het mogelijk dat zij die ziekte al jaren had zonder het gemerkt te hebben. het is mogelijk.
Ja, zij kan het wel jaren hebben zonder dat ze dat weet.
Maar zij kan het niet jaren hebben zonder dat hij dat weet.
Dat is de grap.
Ze kan wel blijven hameren op dat het bij vrouwen niet zo heel duidelijk is, en dan heeft ze gelijk.
Maar bij mannen is het duidelijker en het is dermate besmettelijk dat je niet 3 jaar een relatie hebt zonder het over te geven.
Die vlieger gaat dus niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door mgerben op 05-03-2008 17:11:48 ]
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:57:22 #18
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_57177051
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Deetch het volgende:
geef die hoer een schop tenzij je chlamydia ook op een andere manier kan oplopen zoals een vieze bril of van scharen met een vriendin
Ja misschien heeft ze wel met een chlamyvriendin liggen scharen
Dan kun je er nog een trio uit slepen
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:43:56 #19
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_57179067
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
In dat geval is zo'n soa in eens minder erg?
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:34:57 #20
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_57180256
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Gezellig elkaar blijven besmetten met die zooi
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:03:36 #21
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_57180902
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:43 schreef Okkie_ het volgende:

[..]

In dat geval is zo'n soa in eens minder erg?
ja want dan is het geil
pi_57182135
Dit wordt een reeks

Het is gewoon zeer onwaarschijnlijk dat jullie drie jaar geneuqt hebben zonder dat je eerder iets hebt gemerkt. Een van jullie heeft het dus erg gezellig gehad met iemand anders. Als jij het niet bent is het een eenvoudige conclusie. Merkwaardig dat je dan geen punt achter de relatie wilt zetten....
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57188493
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dit wordt een reeks

Het is gewoon zeer onwaarschijnlijk dat jullie drie jaar geneuqt hebben zonder dat je eerder iets hebt gemerkt. Een van jullie heeft het dus erg gezellig gehad met iemand anders. Als jij het niet bent is het een eenvoudige conclusie. Merkwaardig dat je dan geen punt achter de relatie wilt zetten....
'T is niet altijd even makkelijk om een relatie van 3 jaar op zn gat te gooien. Maar soms en zeker in dit soort gevallen moet je voor jezelf kiezen. En.. zo zou ik i.i.g zijn.. laat je schoonouders maar is goed weten hoe de vork in de steel zit, heeft dat kind thuis ook nog wat uit te leggen over die relatie die na 3 jaar is geknapt.
pi_57188714
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:39 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ja, zij kan het wel jaren hebben zonder dat ze dat weet.
Maar zij kan het niet jaren hebben zonder dat hij dat weet.
Dat is de grap.
Ze kan wel blijven hameren op dat het bij vrouwen niet zo heel duidelijk is, en dan heeft ze gelijk.
Maar bij mannen is het duidelijker en het is dermate besmettelijk dat je niet 3 jaar een relatie hebt zonder het over te geven.
Die vlieger gaat dus niet op.
Lijkt me zo klaar als een klontje. En als je dan al vreemdgaat doe het dan tenminste veilig, dan breng je en je vent niet in gevaar en hij komt er op zeker niet achter
pi_57188737
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:29 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

'T is niet altijd even makkelijk om een relatie van 3 jaar op zn gat te gooien. Maar soms en zeker in dit soort gevallen moet je voor jezelf kiezen. En.. zo zou ik i.i.g zijn.. laat je schoonouders maar is goed weten hoe de vork in de steel zit, heeft dat kind thuis ook nog wat uit te leggen over die relatie die na 3 jaar is geknapt.
Wat hebben haar ouders daar nou mee te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')