samenvatting:quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:58 schreef WalterSobchak het volgende:
Wie weet hoe veel vaker ze is vreemdgegaan...!? De kans dat ze de eerste keer meteen iemand met chlamydia treft, en ook nog eens meteen besmet raakt.. Maar ze zal waarschijnlijk voorlopig d'r lesje wel hebben geleerd, en ook die gast niet meer hoeven te zien. Succes ermee.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Samenvatting: vriendin is in buitenland op stage geweest, heeft daar Chlamydia opgelopen en heeft het nu aan TS doorgegeven. Vriendin ontkent en geeft de schuld aan TS, die zeker is dat hij zelf niet is vreemd gegaan (duh).
Ik zet hem gelijk in de OPquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Samenvatting: vriendin is in buitenland op stage geweest, heeft daar Chlamydia opgelopen en heeft het nu aan TS doorgegeven. Vriendin ontkent en geeft de schuld aan TS, die zeker is dat hij zelf niet is vreemd gegaan (duh).
Tsja... die 3 jaar he.quote:Ze was erg geschokt toen ik het vertelde maar kwam naar mijn idee te snel met het argument dat het al zo lang in d'r lijf kon zitten, daarbij was ze erg argwanend naar mij toe en daardoor twijfel ik nu zo erg.
Aan de ene kant heb ik d'r altijd vertrouwd maar dit is eigenlijk zo'n hard bewijs dus moet het eerst laten bezinken. Ze is er wel kapot van en zegt nog steeds dat er niks gebeurd is in onze tijd....
en met onmogelijk bedoel ik een kans kleiner dan 10E-5 of zo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:25 schreef Byte_Me het volgende:
ze is niet alleen vreemdgegaan, ze heeft ook nog eens geen condoom gebruikt, en jou niets gezegd. de vuile hoer had je wel aids kunnen geven. ik had dr a la minute de deur uit getrapt. liever nog van het balkon getrapt, maar dat kan problemen geven.
http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydiaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:58 schreef MissGolightly het volgende:
Is het niet zo dat bij chlamydia de symptomen bij de man niet of nauwelijks waarneem/merkbaar zijn? Kun je er dus niet al een tijdje mee rond lopen? (al lijkt drie jaar me wel sterk...)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef Zinton het volgende:
@ avatar WalterSobchak
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ve vant ze money, Lebowski.
Zet in je laatste post van het eerste deel ook even een link naar dit deel zodat TS eventueel dit topic kan vinden om de uitslag neer te zettenquote:
donequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:11 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Zet in je laatste post van het eerste deel ook even een link naar dit deel zodat TS eventueel dit topic kan vinden om de uitslag neer te zetten
Ja, zij kan het wel jaren hebben zonder dat ze dat weet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:09 schreef simmu het volgende:
nja, naar wat ik ervan begrijp is het mogelijk dat zij die ziekte al jaren had zonder het gemerkt te hebben. het is mogelijk.
Ja misschien heeft ze wel met een chlamyvriendin liggen scharenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:48 schreef Deetch het volgende:
geef die hoer een schop tenzij je chlamydia ook op een andere manier kan oplopen zoals een vieze bril of van scharen met een vriendin
In dat geval is zo'n soa in eens minder erg?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Ja misschien heeft ze wel met een chlamyvriendin liggen scharen
Dan kun je er nog een trio uit slepen![]()
Gezellig elkaar blijven besmetten met die zooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:57 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ja misschien heeft ze wel met een chlamyvriendin liggen scharen
Dan kun je er nog een trio uit slepen![]()
'T is niet altijd even makkelijk om een relatie van 3 jaar op zn gat te gooien. Maar soms en zeker in dit soort gevallen moet je voor jezelf kiezen. En.. zo zou ik i.i.g zijn.. laat je schoonouders maar is goed weten hoe de vork in de steel zit, heeft dat kind thuis ook nog wat uit te leggen over die relatie die na 3 jaar is geknapt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dit wordt een reeks
Het is gewoon zeer onwaarschijnlijk dat jullie drie jaar geneuqt hebben zonder dat je eerder iets hebt gemerkt. Een van jullie heeft het dus erg gezellig gehad met iemand anders. Als jij het niet bent is het een eenvoudige conclusie. Merkwaardig dat je dan geen punt achter de relatie wilt zetten....
Lijkt me zo klaar als een klontje. En als je dan al vreemdgaat doe het dan tenminste veilig, dan breng je en je vent niet in gevaar en hij komt er op zeker niet achterquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:39 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ja, zij kan het wel jaren hebben zonder dat ze dat weet.
Maar zij kan het niet jaren hebben zonder dat hij dat weet.
Dat is de grap.
Ze kan wel blijven hameren op dat het bij vrouwen niet zo heel duidelijk is, en dan heeft ze gelijk.
Maar bij mannen is het duidelijker en het is dermate besmettelijk dat je niet 3 jaar een relatie hebt zonder het over te geven.
Die vlieger gaat dus niet op.
Wat hebben haar ouders daar nou mee te makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:29 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
'T is niet altijd even makkelijk om een relatie van 3 jaar op zn gat te gooien. Maar soms en zeker in dit soort gevallen moet je voor jezelf kiezen. En.. zo zou ik i.i.g zijn.. laat je schoonouders maar is goed weten hoe de vork in de steel zit, heeft dat kind thuis ook nog wat uit te leggen over die relatie die na 3 jaar is geknapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |