steam022.jpgquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:33 schreef Relneger18 het volgende:
http://img.funtasticus.com/2007/nov/steam121107/steam023.jpg
Nou ik niet, ik vind die individuele apparaten ook maar niks. Veel te gezocht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten de hele Steampunk stijl als levenswijze niet zo zeer mooi vinden, maar de individuele apparaten/modificaties wel.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
haha
ik vind het wel wat hebben, tof om te zien wel, maar kom op, zo ga je niet over straat?
dat horloge is wel erg gaafquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:02 schreef Tom89 het volgende:
Er zitten echt wel gave dingen tussen.![]()
Het past alleen inderdaad niet echt in een normaal interieur en ik zou van m'n leven niet in zo'n duizend-mijlen-onder-zee-achtig huis willen wonen. En die verkleedde ventjes zijn ook wel een beetje triest...Maar dat 'cosplay' is al te groot geworden om nog de kop in te kunnen drukken
.
Dat horloge is trouwens wel erg vet (alleen ook niet echt extreem 'steampunk'...
[ afbeelding ]
Dat idee had ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2008 04:44 schreef Mitchell-K het volgende:
Doet me denken aan die film Wild west met will smith
quote:Op zondag 9 maart 2008 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die moet denken aan final fantasy characters?
waar slaat het "punk" gedeelte eigenlijk op trouwens? stoompunk? wtf?
was idd het eerste waar ik aan moest denken toen ik het topic zagquote:Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef Eltonno het volgende:
Ben benieuwd welke van die gasten als eerst met dit komt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten best lache dingen tussen.. Alleen om nou dagelijks zo rond te lopen...
Die klok en pc zien er wel gaaf uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Xebrozius het volgende:
Want nu zijn er steampunks, mensen die moderne technologie in een victoriaans jasje gieten. En nu is het nog een sub-cultuur hype in Amerika maar over een paar jaar heb hier je ook van zulke figuren rondlopen...
Voor de mensen die denken dat steampunk niet meer is dan een verkleedpartijtje, niets is minder waar. Er gaat zelfs grof geld in om, mensen spenderen uren om huidige apparatuur te 'versteampunken'. Gothics hadden een plastic schedel als asbak en een pentagram als spandoek in de woonkamer hangen. Makkelijk te negeren dus. Maar steampunk gaat een stap verder:
Typmachine:
[ afbeelding ]
Klok:
[ afbeelding ]
PC:
[ afbeelding ]
Gitaren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nou zien sommige dingen er wel cool uit, maar er hoort wel een bepaalde subcultuur bij:
http://funtasticus.com/20071112/steampunk-style-photos/
Ik dacht eerder aan:quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
was idd het eerste waar ik aan moest denken toen ik het topic zag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |