Is dat niet die zelfgebouwde wolkenkrabber van zo'n Rus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:46 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Is omgerekend zo'n 17 euro wil je zeggen
Waarom overigens stoppen bij laptops...
[ afbeelding ]
Als het een beetje populair wordt zijn dit soort dingen over een paar jaar ingepast in de IKEA hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef Elegy het volgende:
Beetje Bioshock/Jules Verne/Arcanum achtig. Het heeft wel wat, klassiek en toch technisch.
Mits een beetje met beleid zie ik liever zo'n inrichting dan de zoveelste Ikea-woning (zo riep hij, die vrijwel alles in zijn huis van Ikea heeft)
En ach, ik zie liever van die steampunks over straat dan een massa bokkeirritante studentjes met jaarclubjas die andere mensen lastigvallenIs juist leuk, in plaats van al die anonieme grijze muizen in Nederland.
Ach, dat past op zich ook wel, Ikea is zweeds, steam is stoom dus krijg je gewoon je eigen zelfbouwsauna's met een Jules Verne twistquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als het een beetje populair wordt zijn dit soort dingen over een paar jaar ingepast in de IKEA hoor
ja eng he, mensen die anders zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:08 schreef MaLo het volgende:
Ik ben echt heel verbaasd dat zoveel mensen in dit topic dit leuk vinden, ik vind dat steampunk te achterlijk voor woorden.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:46 schreef -Willempie- het volgende:
Ik moest gisteren een transport regelen naar Zweden, met een transportbedrijf wat Gothic heet.![]()
Inderdaad maar ik kwam hem toevallig tegen op die steampunk blog.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat niet die zelfgebouwde wolkenkrabber van zo'n Rus?
die band is wel WTF-worthyquote:Op zondag 30 maart 2008 19:15 schreef Godshand het volgende:
http://www.abneypark.com/2008/index.htm steampunk band....
ik vind het weinig "punk" hebben alleen..
punk is afzetten tegen deze tijd wellicht maar veel negatiever, anarchistischer... dat merk ik hier niet...
de do-it-yourself attitude klopt wel natuurlijk..
hoe dan ook, vette mods hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |