Heb me sportschoenen achterin liggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat een shit nederlands in dat mailtje zeg. komt lekker professioneel over!
@ Den Haag: hoe snel kun jij wandelen? restaurant zit nl. aan de andere kant v/het centrum!
High tea?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zie ik nu pas
Maar helaas, koffietijd is 's ochtends of 's avonds laat en als ik alleen thuis ben nooit want koffie is vies
Ik ben niet gek op chocolaquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:35 schreef Tezz het volgende:
Onbeperkt chocolade eten.
Een superheerlijke brunch op paaszondag.
Een blij kind wat in het bos naar eieren zoekt.
Een extra vrije dag..
Oke oke, jullie winnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet gek op chocola
Brunchen is hier op vrije dagen regel, geen uitzondering
Van dat blije kind, daar kan ik inkomen
Ik had ooit voor ik mijn vroege dienst begon met pasen belooft om eitjes in huis te verstoppen voor de boys.
Werd er om 11 uur gebeld naar mijn werk, ze konden ze niet vinden...
Ik was het dus helemaal vergeten![]()
Krijg het van mijn jongste nog ieder jaar met pasen te horen![]()
Dit zou overigens evengoed een aktie van mij geweest kunnen zijn. Ik ben ook in staat om essentiele dingen te vergeten......hihiquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:46 schreef DarkElf het volgende:
sorry maar ik zie die kinderen al zoeken:en
kijkend...
en Bluezz lekker aan het werk...
Wat lief!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:50 schreef Tezz het volgende:
Trouwens, om even in de paassfeer te blijven: vorig jaar zijn we in het bos paaseieren gaan zoeken. Opa en papa voorop met de hele jas vol chocola en dan stiekem hier en daar wat neer gooien terwijl dochterlief niet keek. Een superidee! Dochter verzamelde braaf alle paashazen en eieren in haar mandje en ik gaf doodleuk de reeds gevonden paashazen weer stiekem aan opa of papa die het vervolgens weer gingen verstoppen. Zo heeft ze vorig jaar vier keer dezelfde paashaas gevonden!
(ik geloof trouwens niet dat dit trucje dit jaar nog steeds werkt, ze is inmiddels al weer vijf)
Chocolade kan helemaal niet verkeerd gaan! Tenminste, ik eet het nog gewoon als het over de datum is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:17 schreef Smallish het volgende:
Hoi!
Ik heb ook niet zoveel met Pasen. Ja, vrije dag samen metextra. Ennuh, chocolade, neuh. Soms zo'n celebrationsblik, gewoon vrolijke blikken en af en toe ook lekker. Maar ik heb al meerdere keren chocola weg moeten gooien omdat het over de datum was
.
Dit zou een typische FP reactie zijn, ook gezien het informatieniveau die een lezer meerkrijgt op de FP.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Sjezus. Lekker dan. Sorry, maar dit komt op mij echt kansloos over.
Zuipsequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:15 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb weer eens een verjaardagsfeestje vanmiddag, dus ik zwaai even naar jullie! Tot vanavond!
Nee hoor, kort door de bocht oordelen is tof.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit zou een typische FP reactie zijn, ook gezien het informatieniveau die een lezer meerkrijgt op de FP.
Als je alle details wil weten vóórdat je gaat oordelen (oeps, te laat) dan stel ik voor dat je een paar SC's terug gaat lezen.
Ik heb een beetje een "over de datum" tik.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Chocolade kan helemaal niet verkeerd gaan! Tenminste, ik eet het nog gewoon als het over de datum is.
Ik moet zeggen, dat laatste tijd is mijn drang naar chocolade erg afgenomen. Maar goed ook, straks word ik nog echt obelix!
ik ben net een broodje aan het eten, bah!quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je wat triest overkomt?
- Als iedereen probeert te slapen hard rochelen en slijm in de wasbak schieten dat de volgende ochtend opgedroogd door je huisgenoten kan worden gevonden
- Je haar wassen in de wasbak, daarbij vele haren verliezen waardoor de wasbak verstopt raakt, en daarna het niet willen ontstoppen waardoor de wasbak nu niet leegloopt (niet handig in combinatie met bovenstaande)
- 13 maanden hier gewoond hebben en nog nooit ook maar iets schoongemaakt hebben van een gezamelijke ruimte (eerder excuus: 'ik woon hier pas net', gevolgd door 'ik heb geen zin' en nu voornamelijk 'ik verhuis hier bijna weg')
- Het om 7:00am met de deuren slaan als zij vertrekt hoewel herhaaldelijk is gevraagd niet zo lomp te doen en de deur zacht dicht te trekken. Met name omdat iedereen wel rekening met háár houdt.
- Het frauderen met huurcontracten zodat ze nu al 3 maanden hier illegaal woont
Sorry, maar ik ben gewend om al pratend met huisgenoten oplossingen te zoeken, maar bij deze werkt dat niet. Dan ga je gewoon exit bij mij.
Ik wilde net een foto posten van onze huidige wasbak, want ik merkte net weer dat er heel veel haar van mijn huisgenote erin ligt. Ik blijf haar er gewoon mee confronteren maar het helpt niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben net een broodje aan het eten, bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |