Nee joh, dat was al op dinsdag bekend terwijl de wedstrijd Zondag wasquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax-PSV werd rond een uur of negen zaterdagochtend bekend, volgens mij. Of vrijdagavond laat.
Toen was er al ruim een week van te voren dus sprake van eventuele stakingen.quote:Voetbaltopper Ajax-PSV is afgelast
Dinsdag 18 december 2007
Het topduel tussen Ajax en PSV gaat zondag niet door. Dat heeft burgemeester Cohen zaterdag bekend gemaakt. Door acties van de politie kan de veiligheid rond de wedstrijd niet gegarandeerd worden.
Om dezelfde reden is de wedstrijd Feyenoord-AZ afgelast. Amsterdam, Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken vochten de geplande protesten vrijdag tevergeefs bij de rechter aan.
De politiebonden ACP en ANPV benadrukten eerder al dat de acties van de politie gewoon door zouden gaan. Ze voeren actie voor een betere cao.
Ohja, want dan zijn er nog meer clubs waar jullie uit kansloos zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
kunstgras nee toch, mag ik hopen
Dat is nu ook al.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ohja, want dan zijn er nog meer clubs waar jullie uit kansloos zijn
Heerlijk die liefde van Heracles supporters naar kakkerlakkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het artikel van dinsdag de 18e meldt dat Cohen zaterdag een en ander bekend heeft gemaakt. En volgens mij was Ajax-PSV vastgesteld voor 16 december.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee joh, dat was al op dinsdag bekend terwijl de wedstrijd Zondag was
[..]
Toen was er al ruim een week van te voren dus sprake van eventuele stakingen.
quote:Volgens Voetbal International hoopt Ajax voor de langere termijn Leo van Wijk te strikken voor een van de vacante topposities, algemeen directeur danwel voorzitter. De jeugdvriend van Cruijff was jarenlang president-directeur van KLM en sinds vorig jaar tweede man in de alliantie van KLM met Air France.
Mwah dat is niet helemaal waar. Meer iets persoonlijks.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heerlijk die liefde van Heracles supporters naar kakkerlakken![]()
Klopt ik zie nu inderdaad de wedstrijd de 16de was, toch vreemd dat zo'n nieuwsbericht 2 dagen later geplaatst word. Maar ik ga er gewoon van uit dat de wedstrijd door gaatquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Maar laten we het even over voetbal gerelateerde zaken hebben. Althans, tot op zekere hoogte. Van Wijk wordt weer eens genoemd voor een functie bij Ajax. Zoals te verwachten viel.
[..]
competitie vervalsingquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Opbokken met je kut postsquote:
Eh...Ajax-Psv was toch gepland op 16 december?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[Voetbaltopper Ajax-PSV is afgelast
Dinsdag 18 december 2007
Het topduel tussen Ajax en PSV gaat zondag niet door. Dat heeft burgemeester Cohen zaterdag bekend gemaakt. Door acties van de politie kan de veiligheid rond de wedstrijd niet gegarandeerd worden.
Om dezelfde reden is de wedstrijd Feyenoord-AZ afgelast. Amsterdam, Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken vochten de geplande protesten vrijdag tevergeefs bij de rechter aan.
De politiebonden ACP en ANPV benadrukten eerder al dat de acties van de politie gewoon door zouden gaan. Ze voeren actie voor een betere cao. ]
Vrijdag avond werd bekend dat de politie ging stakenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[..]
Eh lees een paar posts terug ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef kalinho het volgende:
[..]
Eh...Ajax-Psv was toch gepland op 16 december?En dan wisten ze 2 dagen later dat het niet door ging
quote:Klopt ik zie nu inderdaad de wedstrijd de 16de was, toch vreemd dat zo'n nieuwsbericht 2 dagen later geplaatst word. Maar ik ga er gewoon van uit dat de wedstrijd door gaat
Laat maar komen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Maar laten we het even over voetbal gerelateerde zaken hebben. Althans, tot op zekere hoogte. Van Wijk wordt weer eens genoemd voor een functie bij Ajax. Zoals te verwachten viel.
[..]
Met betrekking tot wat? of zei hij voor de rest er niets over?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Cruijff komt 1 april met nieuws rondom Ajax hehe
Jordi wordt TD!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Cruijff komt 1 april met nieuws rondom Ajax hehe
Ik had op de één of andere manier in m'n hoofd zitten dat je maar een half jaar of een jaar zou gaan. Heb je je plannen gewijzigd of zit ik er nou gewoon helemaal naast?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, ik zit net te denken, als volgend seizoen er weer zoveel wedstrijden in januari zijn, misschien moet ik ff een maandje in januari vakantie in Nederland vieren.Valt me op dat dit jaar ik al 7 vakantiedagen heb opgenomen ten behoeve van voetbalwedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |