abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57181066
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ajax-PSV werd rond een uur of negen zaterdagochtend bekend, volgens mij. Of vrijdagavond laat.
Nee joh, dat was al op dinsdag bekend terwijl de wedstrijd Zondag was
quote:
Voetbaltopper Ajax-PSV is afgelast

Dinsdag 18 december 2007

Het topduel tussen Ajax en PSV gaat zondag niet door. Dat heeft burgemeester Cohen zaterdag bekend gemaakt. Door acties van de politie kan de veiligheid rond de wedstrijd niet gegarandeerd worden.
Om dezelfde reden is de wedstrijd Feyenoord-AZ afgelast. Amsterdam, Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken vochten de geplande protesten vrijdag tevergeefs bij de rechter aan.
De politiebonden ACP en ANPV benadrukten eerder al dat de acties van de politie gewoon door zouden gaan. Ze voeren actie voor een betere cao.
Toen was er al ruim een week van te voren dus sprake van eventuele stakingen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:13:51 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57181133
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
kunstgras nee toch, mag ik hopen
Ohja, want dan zijn er nog meer clubs waar jullie uit kansloos zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:14:02 #178
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57181137
Zondag gaat wel door hoor, volgende week zal alles wel plat gaan
Geef mij maar Amsterdam
pi_57181186
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat is nu ook al.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57181196
Cruijff bij NED3 weer
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57181242
quote:

[..]

Heerlijk die liefde van Heracles supporters naar kakkerlakken
pi_57181481
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Het artikel van dinsdag de 18e meldt dat Cohen zaterdag een en ander bekend heeft gemaakt. En volgens mij was Ajax-PSV vastgesteld voor 16 december.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57181511
Maar laten we het even over voetbal gerelateerde zaken hebben. Althans, tot op zekere hoogte. Van Wijk wordt weer eens genoemd voor een functie bij Ajax. Zoals te verwachten viel.
quote:
Volgens Voetbal International hoopt Ajax voor de langere termijn Leo van Wijk te strikken voor een van de vacante topposities, algemeen directeur danwel voorzitter. De jeugdvriend van Cruijff was jarenlang president-directeur van KLM en sinds vorig jaar tweede man in de alliantie van KLM met Air France.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:29:40 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57181581
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Heerlijk die liefde van Heracles supporters naar kakkerlakken
Mwah dat is niet helemaal waar. Meer iets persoonlijks.

kutclub
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57181663
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Maar laten we het even over voetbal gerelateerde zaken hebben. Althans, tot op zekere hoogte. Van Wijk wordt weer eens genoemd voor een functie bij Ajax. Zoals te verwachten viel.
[..]
Klopt ik zie nu inderdaad de wedstrijd de 16de was, toch vreemd dat zo'n nieuwsbericht 2 dagen later geplaatst word. Maar ik ga er gewoon van uit dat de wedstrijd door gaat
pi_57181984
Tzou wel competitievervalsing zijn als het niet doorgaat zondag hoor, want nu kan je er druk opgooien, als je die wedstrijd pas over een maand speelt word het een lastig verhaal denk ik zo.

Daarnaast, ik hoorde net van me pa dat Seedorf vroeger centraal achterin stond bij Ajax?

Nooit geweten
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:43:34 #187
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57182027
quote:

[..]

competitie vervalsing
pi_57182056
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

competitie vervalsing
Opbokken met je kut posts
pi_57182391
Kijken of die kankerhond van een Kesler nu ook komt met reglementaire thuisnederlagen.
pi_57183795
quote:

[..]

[Voetbaltopper Ajax-PSV is afgelast

Dinsdag 18 december 2007

Het topduel tussen Ajax en PSV gaat zondag niet door. Dat heeft burgemeester Cohen zaterdag bekend gemaakt. Door acties van de politie kan de veiligheid rond de wedstrijd niet gegarandeerd worden.
Om dezelfde reden is de wedstrijd Feyenoord-AZ afgelast. Amsterdam, Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken vochten de geplande protesten vrijdag tevergeefs bij de rechter aan.
De politiebonden ACP en ANPV benadrukten eerder al dat de acties van de politie gewoon door zouden gaan. Ze voeren actie voor een betere cao. ]

Eh...Ajax-Psv was toch gepland op 16 december? En dan wisten ze 2 dagen later dat het niet door ging
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_57183959
quote:

[..]

[..]

Vrijdag avond werd bekend dat de politie ging staken

Zaterdagmiddag zei de KNVB dat de wedstrijd maar beter niet door kon gaan
pi_57184031
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef kalinho het volgende:

[..]

Eh...Ajax-Psv was toch gepland op 16 december? En dan wisten ze 2 dagen later dat het niet door ging
Eh lees een paar posts terug ?
quote:
Klopt ik zie nu inderdaad de wedstrijd de 16de was, toch vreemd dat zo'n nieuwsbericht 2 dagen later geplaatst word. Maar ik ga er gewoon van uit dat de wedstrijd door gaat
pi_57184185
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Laat maar komen.
pi_57185965
Schrok me dood van die post Daarna zag ik dat het om Ajax-PSV gaat ipv andersom
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57186276
Cruijff komt 1 april met nieuws rondom Ajax hehe
pi_57186388
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Met betrekking tot wat? of zei hij voor de rest er niets over?
pi_57186434
Het technische plaatje
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:05:24 #198
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57186467
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Jordi wordt TD!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:10:30 #199
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57186627
Hm, ik zit net te denken, als volgend seizoen er weer zoveel wedstrijden in januari zijn, misschien moet ik ff een maandje in januari vakantie in Nederland vieren. Valt me op dat dit jaar ik al 7 vakantiedagen heb opgenomen ten behoeve van voetbalwedstrijden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:13:27 #200
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_57186731
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, ik zit net te denken, als volgend seizoen er weer zoveel wedstrijden in januari zijn, misschien moet ik ff een maandje in januari vakantie in Nederland vieren. Valt me op dat dit jaar ik al 7 vakantiedagen heb opgenomen ten behoeve van voetbalwedstrijden.
Ik had op de één of andere manier in m'n hoofd zitten dat je maar een half jaar of een jaar zou gaan. Heb je je plannen gewijzigd of zit ik er nou gewoon helemaal naast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')