abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57176217
Sjon
pi_57176222
Wat blijft het toch een held.
pi_57176343
quote:
Hij moet zeker een jaar langer blijven, al is het alleen om hem erbij te hebben voor de jonkies. Trouwens gaaf filmpje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57176402
Een moment van bij AC Milan Niet echt een succes al die Ajacieden die naar AC Milan vertrokken. Beetje jammer dat ze daar wel handenvol geld aan hebben verdiend.
pi_57176449
Het gaat zondag helemaal niet door nerds... er is staking
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_57176496
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:23 schreef Wootism het volgende:
Hihi gezellig
pi_57176571
al worden we kampioen mag sjon de schaal als eerste omhoog houden en mag ie vanmij daarna door naar een topclub
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57176604
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:26 schreef Jasza het volgende:

[..]
Hihi gezellig
Is geen bullshit, 99% dat het afgelast word door politie-staking...
pi_57176638
Ik snap niet wat die politie daarmee wilt bereiken, de sympathie zal alleen maar afnemen.
pi_57176686
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:33 schreef Wootism het volgende:

[..]

Reglementaire voor ons dan
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57176692
quote:

[..]

Dat zal best, zijn allemaal voor psv daar en beginnen hem te knijpen net zoals in December
pi_57176698
quote:
gezellig
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:38:11 #114
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57176699
quote:

[..]

Bron?
pi_57176715
quote:

[..]

Bron?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57176723
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Uh nee? Toen Ajax-PSV werd afgelast had PSV toch ook niet reglementair gewonnen of wel dan?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57176757
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
't Word verzet uiteraard,
Maar net een kerel van politie op bezoek gehad die weer zegt zondag gewoon te moeten werken, en als er staking was dat hij het allang gehoord zou hebben.....

Maargoed het blijft 99%, en wat de politie er mee wil bereiken? Het uiteraard kiezen van een dag zodat mensen er de meeste last van ondervinden.
pi_57176759
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:38 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Bron?
G(?)MTA
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57176762
quote:

-s voor jou.
pi_57176777
quote:
Gast werk jij bij youtube ofzo?
pi_57176783
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Uh nee? Toen Ajax-PSV werd afgelast had PSV toch ook niet reglementair gewonnen of wel dan?
Sarcastische opmerking, zolang ik geen officiële bron zie geloof ik er weinig van
pi_57176791
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee?

Dit is gewoon een filmpje van een speler hoor, volgens mij mag je die best posten

Stond op voetbalprimeur
pi_57176814
Martina doet deze week dus mee met de A Selectie.

Heb net de samenvatting van Jong Ajax gezien en hij geeft toch wel weer 2 assists.
Goossens maakt ook een klasse doelpunt.
In deze jongens zie ik meer toekomst dan in Bakircoglu, Rommedahl en Luque samen.
Misschien kan Marco deze 2 jongens volwaardige Ajax 1 spelers maken samen met Suarez en Leonardo.

De rechtsbuitens van dit seizoen hebben het flink verpest voor zichzelf dit seizoen.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_57176828
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:38 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Bron?
Zal nooit op zo'n korte termijn gebeuren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57176839
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

woensdag 5 maart 2008 @ 16:46:35 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57176851
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:45 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Rot op, Etienne.
-
pi_57176862
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die lampjes hopen waarschijnlijk dat er toevallig een staking plaats vind
pi_57176868
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nee?

Dit is gewoon een filmpje van een speler hoor, volgens mij mag je die best posten

Stond op voetbalprimeur
Dat mag ook best. Maar het valt me op dat áls je hier post, het altijd een filmpje van youtube is.
pi_57176898
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat mag ook best. Maar het valt me op dat áls je hier post, het altijd een filmpje van youtube is.
Valt wel mee hoor hehe, soms gooi ik er wel 1tje in als het een boeiend filmpje is
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:49:30 #130
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57176912
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Wootism het volgende:

[..]

't Word verzet uiteraard,
Maar net een kerel van politie op bezoek gehad die weer zegt zondag gewoon te moeten werken, en als er staking was dat hij het allang gehoord zou hebben.....

Maargoed het blijft 99%, en wat de politie er mee wil bereiken? Het uiteraard kiezen van een dag zodat mensen er de meeste last van ondervinden.
Natuurlijk weet die josti dat nog niet, vrijdag middernacht loopt de termijn pas af.
Ik geloof nooit dat ze op zondag dan al staken
Geef mij maar Amsterdam
pi_57176934
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Rot op, Etienne.
Sorry, sorry ik ga al!!
pi_57176939
quote:
De politievakbonden ACP en ANPV werken achter de schermen aan 'keiharde acties' als de minister eind deze week niet alsnog met een aanvaardbaar cao-bod op de proppen komt.

De politie dreigt met een algehele boycot van begeleiding bij risicowedstrijden in het betaalde voetbal. Ook de inzet bij UEFA-duels blijft dan achterwege.
Dit is het dus, vrijdagavond meer uitsluitsel.
pi_57176974
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

-s voor jou.
Haha daar dacht ik ook aan.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57176985
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Meestal word het aangekondigd inderdaad,
Alleen deze staking word 1 dag van tevoren aangekondigd of dat hij doorgaat of niet. De precise reden weet ik niet.
Het slaat in ieder geval compleet nergens op wat ze willen hoewel, als ze het doorzetten, hebben ze wel de aandacht van een grote groep mensen. Alleen niet het respect

w/e we horen het zaterdag wel.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:57:46 #135
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_57177057
Met Ajax-PSV was destijds toch ook een discussie dat mocht het niet lukken de wedstrijd binnen een x aantal weken te spelen (en er nog aan wat voorwaarden werd voldaan) de punten naar PSV zouden gaan?
Hoop absoluut niet dat dit gaat gebeuren, maar hoe zat dit toen ook alweer?

[ Bericht 0% gewijzigd door BoNi op 05-03-2008 17:03:10 ]
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_57177083
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:57 schreef BoNi het volgende:
Met Ajax-PSV was destijds toch ook een discussie dat mocht het niet lukken de wedstrijd binnen een x aantal weken te spelen (en er nog aan wat voorwaarden werd voldaan) de punten naar PSV zouden gaan?
Hoop absoluut niet dat dit niet gaat gebeuren, maar hoe zat dit toen ook alweer?
Ik dacht dat de wedstrijd binnen 2 maanden (8weken) ingehaald moest worden.
pi_57177110
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik dacht dat de wedstrijd binnen 2 maanden (8weken) ingehaald moest worden.
Ja maar de datum moet wel binnen 2 weken geprikt worden geloof ik
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:04:15 #138
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57177166
Ik mag toch hopen dat de knvb inmiddels een aantal noodscenario's klaar heeft liggen, speelt al wat maandjes nu.
Geef mij maar Amsterdam
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:05:54 #139
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_57177192
Benieuwd wat Marco voor ' dure aankopen' mag doen.
Secrets never die. Only people.
pi_57177223
Staking zou echt belachelijk zijn. PSV komt dan WEER goed weg. Werd de eerste wedstrijd nog afgelast onder Wouters en konden ze hem vele weken later inhalen met Vergoossen aan het roer. Nu zijn ze in slechte vorm en hebben ze een Europese wedstrijd doordeweeks... en dan lijken ze dus WEER goed weg te komen doordat ze Ajax opnieuw ontlopen en op een beter moment treffen. Breng anders gelijk de schaal maar naar Eindhoven
pi_57177244
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Modric!
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:10:32 #142
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_57177268
Staking zou wel lelijk zijn ja . Teringsmeris .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:10:41 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_57177271
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef BoNi het volgende:
Bij Holland Sport schemerde ook al vrij duidelijk door dat Heitinga gaat vertrekken helaas.
Altijd gezegd dat Heitinga een contract voor het leven moet tekenen bij Ajax, want hier is hij een held en op één of andere manier heb ik het gevoel dat hij nét niet de kwaliteiten heeft om met de absolute top mee te doen....

Hopelijk gaat hij mijn ongelijk bewijzen.
Dat gevoel heb ik ook, al speelt hij dit seizoen wel heel goed. Ben bang dat hij, zeker bij een club als Real Madrid, geen basisplaats zal veroveren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57177281
quote:
Harde acties
Als de minister voor vrijdag middernacht niet met een gullere bieding komt, gaan de bonden harde acties voeren, hebben ze aangekondigd. De partijen komen vrijdagmiddag weer bij elkaar.
Bron.

Onder de 'harde acties' valt dus ook het vervallen van de wedstrijd.
pi_57177282
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:04 schreef Bullebak het volgende:
Ik mag toch hopen dat de knvb inmiddels een aantal noodscenario's klaar heeft liggen, speelt al wat maandjes nu.
Die wedstrijd wordt gespeeld na de laatste speelronde, in plaats van een wedstrijd waarmee de spanning mogelijk terugkeert in de competitie, is het dan waarschijnlijk mosterd na de maaltijd.

Zou wel wat zijn.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:11:29 #146
82589 S-Two
barba macacu
pi_57177287
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
Staking zou echt belachelijk zijn. PSV komt dan WEER goed weg. Werd de eerste wedstrijd nog afgelast onder Wouters en konden ze hem vele weken later inhalen met Vergoossen aan het roer. Nu zijn ze in slechte vorm en hebben ze een Europese wedstrijd doordeweeks... en dan lijken ze dus WEER goed weg te komen doordat ze Ajax opnieuw ontlopen en op een beter moment treffen. Breng anders gelijk de schaal maar naar Eindhoven
Boehoeee, KNJB!!!
pi_57177312
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat is ook relatief, Luque is ook een dure jongen
pi_57177331
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:11 schreef S-Two het volgende:

[..]

Boehoeee, KNJB!!!
Ik geef niemand de schuld. Het komt gewoon 2x toevallig goed uit voor hun... en dat kan net het verschil zijn tussen kampioen en geen kampioen. wel CL geen CL.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:19:07 #149
82589 S-Two
barba macacu
pi_57177435
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ik geef niemand de schuld. Het komt gewoon 2x toevallig goed uit voor hun... en dat kan net het verschil zijn tussen kampioen en geen kampioen. wel CL geen CL.
Ach, ik word er gewoon een beetje moe van om altijd overal de schuld aan te geven. Als we dit seizoen zelf niet zo scheit hadden gespeeld sommige wedstrijden zaten we nu gewoon kort op PSV. Natuurlijk is dit misschien een voordeel voor ze, maar goed, de volgende keer komt het voor ons weer goed uit.
pi_57177491
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ja joh het seizoen word beslist door de wedstrijden tegen PSV!! De andere doen er niet toe. Misschien vanaf volgend seizoen een competitie met 2 teams en 2 wedstrijden?!
pi_57177563
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:19 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ach, ik word er gewoon een beetje moe van om altijd overal de schuld aan te geven. Als we dit seizoen zelf niet zo scheit hadden gespeeld sommige wedstrijden zaten we nu gewoon kort op PSV. Natuurlijk is dit misschien een voordeel voor ze, maar goed, de volgende keer komt het voor ons weer goed uit.
Inderdaad. Dat we uit tegen Sparta en VVV gelijk hebben gespeeld en zelfs bij Excelsior hebben verloren komt ook door de politie zeker?

Kom op zeg. Laat ze in eindhoven maar lekker de calimero spelen. Daar hoeven wij toch niet aan mee te doen?
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:31:29 #152
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57177678
Een blauwe boon voor elke blauwe pet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57178022
Nederlandse politie
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:51:53 #154
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_57178101
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:47 schreef _Mike_ het volgende:
Nederlandse politie
Second that

Anyway: Heitinga moet blijven. Zie zo snel geen opvolgers met het niveau van Heitinga.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_57178198
quote:
Van Geel: ik blijf bij Ajax
Martin van Geel heeft tijdens de persconferentie laten weten technisch directeur te blijven bij van Ajax. Van Geel ligt onder vuur bij Ajax door het rapport dat het algemene en technische beleid van Ajax onder de loep nam.

Van Basten sprak tijdens de persconferentie zijn steun uit voor de technisch directeur. "Ik hoop dat Van Geel blijft. Te veel wisselingen zijn niet goed voor de club. Ik denk dat we samen goed kunnen samenwerken."
Weet niet wat ik daar van moet denken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_57178332
Als ik het zo lees wordt die functie van Van Geel toch enorm uitgehold, aangezien Van Basten flink mag gaan meepraten.
pi_57178346
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:57 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Weet niet wat ik daar van moet denken
Van Geel mag zijn handtekening zetten en naar San Marco en Johan luisteren that's it
pi_57178398
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat we uit tegen Sparta en VVV gelijk hebben gespeeld en zelfs bij Excelsior hebben verloren komt ook door de politie zeker?

Kom op zeg. Laat ze in eindhoven maar lekker de calimero spelen. Daar hoeven wij toch niet aan mee te doen?
Voetbal gaat vaak om momentum. Als je naar de stand van toen keek en nu kijkt zie je dat beide wedstrijden sleutelwedstrijden zijn (rechtstreeks punten afpakken+psychologische tik). De 1ste staking was in hun voordeel en ook nu hebben ze baat bij een staking. Is gewoon een constatering (en in het PSV topic wrijven ze ook al in hun handjes). Wedstrijden tegen laagvliegers hebben hier even niks mee te maken.
pi_57178551
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Als ik het zo lees wordt die functie van Van Geel toch enorm uitgehold, aangezien Van Basten flink mag gaan meepraten.
En van Geel doet de verkoop van spelers wél erg goed, als je die bedragen ziet...
  Forum Admin woensdag 5 maart 2008 @ 18:48:49 #160
35723 crew  GGMM
pi_57179171
Ik ben benieuwd wat er volgend seizoen aangekocht gaat worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:50:48 #161
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57179225
kunstgras nee toch, mag ik hopen
pi_57179231
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat er volgend seizoen aangekocht gaat worden.

At your service
  Forum Admin woensdag 5 maart 2008 @ 18:51:40 #163
35723 crew  GGMM
pi_57179240
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat zou een schande zijn idd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:51:45 #164
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_57179246
Sowieso, ik zou geen topspelers weten die naar Nederland zouden willen. Zelfs niet voor veel geld.
pi_57179256
quote:
Heerlijk die onderbouwing altijd Jorien
pi_57179275
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
At your service
Voor de cultfactor is een team met Urzaiz, Colin, Kuffour en Sjaak natuurlijk top
  Forum Admin woensdag 5 maart 2008 @ 18:52:56 #167
35723 crew  GGMM
pi_57179276
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
At your service
Geweldige man. Hopelijk als persvoorlichter.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin woensdag 5 maart 2008 @ 18:54:23 #168
35723 crew  GGMM
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:58:13 #169
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_57179428
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Voor de cultfactor is een team met Urzaiz, Colin, Kuffour en Sjaak natuurlijk top
Als we dan ook nog Theo Janssen halen wordt het helemaal een feest.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:16:32 #171
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_57179832
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 14:21 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

John is er al uit
Heitinga wilde al na het EK van 2004 naar Spanje...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_57179939
Ajax
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57180380
Zowel het RTL nieuws als NED3 had weinig te vertellen over stakingen op de wedstrijd dag. Overigens lijkt het mij sterk dat ze het 1 dag van te voren aan zouden kondigen?
pi_57180667
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef _Mike_ het volgende:
Zowel het RTL nieuws als NED3 had weinig te vertellen over stakingen op de wedstrijd dag. Overigens lijkt het mij sterk dat ze het 1 dag van te voren aan zouden kondigen?
Ajax-PSV werd rond een uur of negen zaterdagochtend bekend, volgens mij. Of vrijdagavond laat.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57181017
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ajax-PSV werd rond een uur of negen zaterdagochtend bekend, volgens mij. Of vrijdagavond laat.
Ja omdat ze naar een oplossing gingen zoeken, de acties waren al veel eerder bekend.
pi_57181066
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nee joh, dat was al op dinsdag bekend terwijl de wedstrijd Zondag was
quote:
Voetbaltopper Ajax-PSV is afgelast

Dinsdag 18 december 2007

Het topduel tussen Ajax en PSV gaat zondag niet door. Dat heeft burgemeester Cohen zaterdag bekend gemaakt. Door acties van de politie kan de veiligheid rond de wedstrijd niet gegarandeerd worden.
Om dezelfde reden is de wedstrijd Feyenoord-AZ afgelast. Amsterdam, Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken vochten de geplande protesten vrijdag tevergeefs bij de rechter aan.
De politiebonden ACP en ANPV benadrukten eerder al dat de acties van de politie gewoon door zouden gaan. Ze voeren actie voor een betere cao.
Toen was er al ruim een week van te voren dus sprake van eventuele stakingen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:13:51 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57181133
quote:
Ohja, want dan zijn er nog meer clubs waar jullie uit kansloos zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:14:02 #178
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_57181137
Zondag gaat wel door hoor, volgende week zal alles wel plat gaan
Geef mij maar Amsterdam
pi_57181186
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat is nu ook al.
pi_57181196
Cruijff bij NED3 weer
pi_57181242
quote:

[..]

Heerlijk die liefde van Heracles supporters naar kakkerlakken
pi_57181481
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[..]

Het artikel van dinsdag de 18e meldt dat Cohen zaterdag een en ander bekend heeft gemaakt. En volgens mij was Ajax-PSV vastgesteld voor 16 december.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57181511
Maar laten we het even over voetbal gerelateerde zaken hebben. Althans, tot op zekere hoogte. Van Wijk wordt weer eens genoemd voor een functie bij Ajax. Zoals te verwachten viel.
quote:
Volgens Voetbal International hoopt Ajax voor de langere termijn Leo van Wijk te strikken voor een van de vacante topposities, algemeen directeur danwel voorzitter. De jeugdvriend van Cruijff was jarenlang president-directeur van KLM en sinds vorig jaar tweede man in de alliantie van KLM met Air France.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:29:40 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57181581
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Heerlijk die liefde van Heracles supporters naar kakkerlakken
Mwah dat is niet helemaal waar. Meer iets persoonlijks.

kutclub
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57181663
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Maar laten we het even over voetbal gerelateerde zaken hebben. Althans, tot op zekere hoogte. Van Wijk wordt weer eens genoemd voor een functie bij Ajax. Zoals te verwachten viel.
[..]
Klopt ik zie nu inderdaad de wedstrijd de 16de was, toch vreemd dat zo'n nieuwsbericht 2 dagen later geplaatst word. Maar ik ga er gewoon van uit dat de wedstrijd door gaat
pi_57181984
Tzou wel competitievervalsing zijn als het niet doorgaat zondag hoor, want nu kan je er druk opgooien, als je die wedstrijd pas over een maand speelt word het een lastig verhaal denk ik zo.

Daarnaast, ik hoorde net van me pa dat Seedorf vroeger centraal achterin stond bij Ajax?

Nooit geweten
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:43:34 #187
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57182027
quote:

[..]

competitie vervalsing
pi_57182056
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

competitie vervalsing
Opbokken met je kut posts
pi_57182391
Kijken of die kankerhond van een Kesler nu ook komt met reglementaire thuisnederlagen.
pi_57183795
quote:

[..]

[Voetbaltopper Ajax-PSV is afgelast

Dinsdag 18 december 2007

Het topduel tussen Ajax en PSV gaat zondag niet door. Dat heeft burgemeester Cohen zaterdag bekend gemaakt. Door acties van de politie kan de veiligheid rond de wedstrijd niet gegarandeerd worden.
Om dezelfde reden is de wedstrijd Feyenoord-AZ afgelast. Amsterdam, Rotterdam en de minister van Binnenlandse Zaken vochten de geplande protesten vrijdag tevergeefs bij de rechter aan.
De politiebonden ACP en ANPV benadrukten eerder al dat de acties van de politie gewoon door zouden gaan. Ze voeren actie voor een betere cao. ]

Eh...Ajax-Psv was toch gepland op 16 december? En dan wisten ze 2 dagen later dat het niet door ging
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_57183959
quote:

[..]

[..]

Vrijdag avond werd bekend dat de politie ging staken

Zaterdagmiddag zei de KNVB dat de wedstrijd maar beter niet door kon gaan
pi_57184031
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef kalinho het volgende:

[..]

Eh...Ajax-Psv was toch gepland op 16 december? En dan wisten ze 2 dagen later dat het niet door ging
Eh lees een paar posts terug ?
quote:
Klopt ik zie nu inderdaad de wedstrijd de 16de was, toch vreemd dat zo'n nieuwsbericht 2 dagen later geplaatst word. Maar ik ga er gewoon van uit dat de wedstrijd door gaat
pi_57184185
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Laat maar komen.
pi_57185965
Schrok me dood van die post Daarna zag ik dat het om Ajax-PSV gaat ipv andersom
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57186276
Cruijff komt 1 april met nieuws rondom Ajax hehe
pi_57186388
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Met betrekking tot wat? of zei hij voor de rest er niets over?
pi_57186434
Het technische plaatje
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:05:24 #198
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57186467
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Jasza het volgende:
Jordi wordt TD!
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:10:30 #199
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57186627
Hm, ik zit net te denken, als volgend seizoen er weer zoveel wedstrijden in januari zijn, misschien moet ik ff een maandje in januari vakantie in Nederland vieren. Valt me op dat dit jaar ik al 7 vakantiedagen heb opgenomen ten behoeve van voetbalwedstrijden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:13:27 #200
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_57186731
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Hm, ik zit net te denken, als volgend seizoen er weer zoveel wedstrijden in januari zijn, misschien moet ik ff een maandje in januari vakantie in Nederland vieren. Valt me op dat dit jaar ik al 7 vakantiedagen heb opgenomen ten behoeve van voetbalwedstrijden.
Ik had op de één of andere manier in m'n hoofd zitten dat je maar een half jaar of een jaar zou gaan. Heb je je plannen gewijzigd of zit ik er nou gewoon helemaal naast?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')