Die lampjes hopen waarschijnlijk dat er toevallig een staking plaats vindquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zal nooit op zo'n korte termijn gebeuren.
Dat mag ook best. Maar het valt me op dat áls je hier post, het altijd een filmpje van youtube is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee?
Dit is gewoon een filmpje van een speler hoor, volgens mij mag je die best posten![]()
Stond op voetbalprimeur
Valt wel mee hoor hehe, soms gooi ik er wel 1tje in als het een boeiend filmpje isquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat mag ook best. Maar het valt me op dat áls je hier post, het altijd een filmpje van youtube is.
Natuurlijk weet die josti dat nog niet, vrijdag middernacht loopt de termijn pas af.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
't Word verzet uiteraard,
Maar net een kerel van politie op bezoek gehad die weer zegt zondag gewoon te moeten werken, en als er staking was dat hij het allang gehoord zou hebben.....
Maargoed het blijft 99%, en wat de politie er mee wil bereiken? Het uiteraard kiezen van een dag zodat mensen er de meeste last van ondervinden.
Sorry, sorry ik ga al!!quote:
Dit is het dus, vrijdagavond meer uitsluitsel.quote:De politievakbonden ACP en ANPV werken achter de schermen aan 'keiharde acties' als de minister eind deze week niet alsnog met een aanvaardbaar cao-bod op de proppen komt.
De politie dreigt met een algehele boycot van begeleiding bij risicowedstrijden in het betaalde voetbal. Ook de inzet bij UEFA-duels blijft dan achterwege.
Meestal word het aangekondigd inderdaad,quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zal nooit op zo'n korte termijn gebeuren.
Ik dacht dat de wedstrijd binnen 2 maanden (8weken) ingehaald moest worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:57 schreef BoNi het volgende:
Met Ajax-PSV was destijds toch ook een discussie dat mocht het niet lukken de wedstrijd binnen een x aantal weken te spelen (en er nog aan wat voorwaarden werd voldaan) de punten naar PSV zouden gaan?
Hoop absoluut niet dat dit niet gaat gebeuren, maar hoe zat dit toen ook alweer?
Ja maar de datum moet wel binnen 2 weken geprikt worden geloof ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wedstrijd binnen 2 maanden (8weken) ingehaald moest worden.
Modric!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Benieuwd wat Marco voor ' dure aankopen' mag doen.
Dat gevoel heb ik ook, al speelt hij dit seizoen wel heel goed. Ben bang dat hij, zeker bij een club als Real Madrid, geen basisplaats zal veroveren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef BoNi het volgende:
Bij Holland Sport schemerde ook al vrij duidelijk door dat Heitinga gaat vertrekken helaas.
Altijd gezegd dat Heitinga een contract voor het leven moet tekenen bij Ajax, want hier is hij een held en op één of andere manier heb ik het gevoel dat hij nét niet de kwaliteiten heeft om met de absolute top mee te doen....
Hopelijk gaat hij mijn ongelijk bewijzen.
Bron.quote:Harde acties
Als de minister voor vrijdag middernacht niet met een gullere bieding komt, gaan de bonden harde acties voeren, hebben ze aangekondigd. De partijen komen vrijdagmiddag weer bij elkaar.
Die wedstrijd wordt gespeeld na de laatste speelronde, in plaats van een wedstrijd waarmee de spanning mogelijk terugkeert in de competitie, is het dan waarschijnlijk mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:04 schreef Bullebak het volgende:
Ik mag toch hopen dat de knvb inmiddels een aantal noodscenario's klaar heeft liggen, speelt al wat maandjes nu.
Boehoeee, KNJB!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
Staking zou echt belachelijk zijn. PSV komt dan WEER goed weg. Werd de eerste wedstrijd nog afgelast onder Wouters en konden ze hem vele weken later inhalen met Vergoossen aan het roer. Nu zijn ze in slechte vorm en hebben ze een Europese wedstrijd doordeweeks... en dan lijken ze dus WEER goed weg te komen doordat ze Ajax opnieuw ontlopen en op een beter moment treffen. Breng anders gelijk de schaal maar naar Eindhoven
Dat is ook relatief, Luque is ook een dure jongenquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:05 schreef PizzaSalami het volgende:
Benieuwd wat Marco voor ' dure aankopen' mag doen.
Ik geef niemand de schuld. Het komt gewoon 2x toevallig goed uit voor hun... en dat kan net het verschil zijn tussen kampioen en geen kampioen. wel CL geen CL.quote:
Ach, ik word er gewoon een beetje moe van om altijd overal de schuld aan te geven. Als we dit seizoen zelf niet zo scheit hadden gespeeld sommige wedstrijden zaten we nu gewoon kort op PSV. Natuurlijk is dit misschien een voordeel voor ze, maar goed, de volgende keer komt het voor ons weer goed uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld. Het komt gewoon 2x toevallig goed uit voor hun... en dat kan net het verschil zijn tussen kampioen en geen kampioen. wel CL geen CL.
Ja joh het seizoen word beslist door de wedstrijden tegen PSV!! De andere doen er niet toe. Misschien vanaf volgend seizoen een competitie met 2 teams en 2 wedstrijden?!quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld. Het komt gewoon 2x toevallig goed uit voor hun... en dat kan net het verschil zijn tussen kampioen en geen kampioen. wel CL geen CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |