Ah.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65766
Wat een kutgrap.
Je naam is Sjonnie Heitinga.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef De.Kromme het volgende:
Heeft Sjonnie dat zelf geschreven?
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef De.Kromme het volgende:
Heeft Sjonnie dat zelf geschreven?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je naam is Sjonnie Heitinga.....
Hei-tin-ga, dat is je naam
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een afscheid met een titel.
En een basisplek bij Man Untd of Barca.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun hem wel een afscheid met een titel.
Van Geel zit er tegen die tijd niet meer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef De.Kromme het volgende:
Rare situatie overigens.
Van Basten wil dus flink inkopen, terwijl jullie al erg veel spelers gehaald hebben afgelopen jaar. Dan zullen er daarvan ook weer flink wat moeten vertrekken, maar Van Geel zit er dan nog steeds.
Kun je over 1,5 a 2 jaar weer van voren af aan beginnen, stel dan ook een nieuwe TD aan. Dit is echt half schoon schip maken...
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Hij is wel goed maar het is geen Maldini of Puyol. Liverpool zou een mooie club zijn voor hem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef BoNi het volgende:
Bij Holland Sport schemerde ook al vrij duidelijk door dat Heitinga gaat vertrekken helaas.
Altijd gezegd dat Heitinga een contract voor het leven moet tekenen bij Ajax, want hier is hij een held en op één of andere manier heb ik het gevoel dat hij nét niet de kwaliteiten heeft om met de absolute top mee te doen....
Hopelijk gaat hij mijn ongelijk bewijzen.
Zie je geen kont meer van terug.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:45 schreef PizzaSalami het volgende:
Zitten we van de zomer weer met 50 miljoen ofzo.
Dat word gebruikt voor het salaris van Luquequote:Op woensdag 5 maart 2008 14:59 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waar is het geld van Sneijder en Babel?
Heitingaquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heitinga is een stoere jongen en dan kom jij met zo een smiley. wtf ej?
Mag ie samen met Chivu het centrum vormenquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nette brief. Ik kan het hem niet kwalijk nemen als hij verder gaat kijken. Hij komt zeker weten terug
Klik eens op die link.quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:45 schreef w00h00 het volgende:
Waar komt die brief vandaan?
Dat zal waarschijnlijk niet gaan gebeurenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:43 schreef toma het volgende:
[..]
En een basisplek bij Man Untd of Barca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |