Xco promoquote:BODYSHAKE® staat voor:
Een unieke trainingsprikkel
Makkelijk uitvoerbare bewegingen (ook voor mannen!)
De nieuwste en beste muziek
Gemotiveerde instructeurs en klanten
Up-to-date trainingsleer
Hoogwaardige marketing tools
De voordeligste prijs/kwaliteitverhouding
Wat is BODYSHAKE®?
BODYSHAKE® is jouw 45 minuten los gaan! Tijdens deze ultieme buik en rugtraining wordt er gebruik gemaakt van een buis (Xco-Trainer®) met een bewegende massa erin. Door de verschillende maten kan iedereen op zijn of haar eigen niveau trainen. Op de klinkende beats van de laatste hits schud je alle stress van je af en voel je direct het effect van deze vernieuwende training. De training heeft een vaste cyclus waarbij elke drie maanden de muziek en de bewegingsroutine worden vernieuwd.
De kracht van BODYSHAKE®
De kracht van BODYSHAKE® ligt in de eenvoud van de bewegingen in combinatie met de werking van de buis. Doordat de bewegende massa in de buis heen en weer beweegt, ontstaat er een unieke impact op het lichaam. Als reactie op het telkens uit balans brengen van het lichaam worden de spieren en het bindweefsel continue aangespannen. Je zult versteld staan van de impact die je creëert, telkens weer. De training is gericht op spierversteviging, afslanken, verbetering van de conditie, een betere houding en heel veel FUN!
Voor wie is BODYSHAKE®?
BODYSHAKE® is geschikt voor iedereen. Jong of wat ouder, beginnend of gevorderd, man of vrouw instappen in een BODYSHAKE® training is altijd mogelijk. Er kan gekozen worden uit diverse maten buizen variërend van S tot en met XL. Wist u dat onderzoek heeft uitgewezen dat heel veel mannen deze training heel goed kunnen volgen en deze perfect aan sluit op hun trainingsdoelen.ernieuwd.
Met BODYSHAKE® beleef je maximaal sportplezier!
Volgens mij nihil, mijn moeder is een Xco instructrice. En naar mijn weten is het alleen een merk naamquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Adelante het volgende:
Oké, OP in elkaar geflanst omdat ik nog geen topic kon vinden. Ben sinds een week of twee samen met m'n vriendin begonnen aan BODYSHAKE lessen en na wat bezwaar tegen de gay-cocktail-shake moves, moet ik zeggen dat het wel een programma is waarbij je je buik- en rugspieren na afloop echt prima voelt.
Binnenkort gaan ze het hier op de sportschool ook combineren met buitenlessen
Meer mensen die deze lessen volgen? Of misschien iemand die weet wat precies het verschil is tussen Xco en BODYSHAKE?
Neequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:51 schreef got.rice het volgende:
Is dit weer zo'n telsel artikel?
Je voelt het toch wel hoor, mits je het goed doetquote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef ivosnivo het volgende:
Hahaha dit soort ongein werkt toch niet....
Als ik dagelijks 15 minuten met mn lul op het bureau sla voel ik dat ook goed.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je voelt het toch wel hoor, mits je het goed doet
Het is meer voor spierversterking, hetzelfde geldt voor Pilatesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef NED het volgende:
[..]
Als ik dagelijks 15 minuten met mn lul op het bureau sla voel ik dat ook goed.
Dat wil echter nog niet zeggen dat ik er ook van afval en dergelijke
Die hebben geenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:07 schreef LasTeR het volgende:
Wat is er ooit gebeurd met hardlopen, push-ups en sit-ups?
quote:Hoogwaardige marketing tools
Als ik 1000 herhalingen maak met een elastiekje tussen me vingers voel ik ook wel iets denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je voelt het toch wel hoor, mits je het goed doet
WHHAHAHHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef NED het volgende:
[..]
Als ik dagelijks 15 minuten met mn lul op het bureau sla voel ik dat ook goed.
Dat wil echter nog niet zeggen dat ik er ook van afval en dergelijke
Ach laat die mannen toch, die weten er toch niks van.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:10 schreef TheClown1 het volgende:
het lijkt verdacht veel op telsell maar ff 1 keer meegedaan en is leuk, goede training op zich.ook al kijken andere manne naar je en zegge wat a gayboy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |