Het is meer de link mensen uit een boeren gat, en niets gewend zijn/niets accepteren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:50 schreef ruud.nl het volgende:
Ik snap de link hiphop en muziek niet zo, terwijl ik wel in een stad woon.
Toch raar volk die boerenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef Jekoos het volgende:
Behalve mijn vriendjes uit het boeren gat, die gingen op hem zeiken![]()
dankjequote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
Best veel tekst.. Maar ik heb het toch even gelezen
quote:
Mensen die uit een boeren gat komen en denken dat de stad dom isquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die muziek afspelen via hun telefoon zonder gebruik te maken van oordoppen verdienen een nekschot.
Helemaal mee eens, kan me er zo aan ergeren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die muziek afspelen via hun telefoon zonder gebruik te maken van oordoppen verdienen een nekschot.
Buiten op straat cared dat niet, in de bus tram of metro is het quank0rvervelend ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, kan me er zo aan ergeren.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:50 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Buiten op straat cared dat niet, in de bus tram of metro is het quank0rvervelend ja.
Gadver, op straat dat je van die marrokaantjes hebt die van die arabische herrie opzettenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:50 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Buiten op straat cared dat niet, in de bus tram of metro is het quank0rvervelend ja.
Dat is om te showenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen op de fiets muziek luisteren met hun mobieltje?
Als je oordoppen in doet hoor je het toch veel beter?
ROT OP KUT BREEZERquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:21 schreef sc00p het volgende:
Ja towhh G-G-g-unitt ik heb ook dikke SPEAKUUHRS in me scoetahh dan kan ik rond boekUUh door de stad en dan muzuuk knallen jeweets
I don't care.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef Jekoos het volgende:
[..]
sc00p is cool. jij moet oprotten want jij verneukt me topic
ik blijk niet de enige te zijn die nederhop mooi vindquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:26 schreef thejack het volgende:
Maar nu snap ik nog steeds niet waarom hij blij is!!!
wat boeit het jou uberhaubt als je nederlandsetaal kut vind.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
Het is Frans Bauer, en niet Bouwer.
En hip hop zuigt. Nederlandse al helemaal.
Ik vind hip hop in het Nederlands kut ja. In alle talen vind ik hip hop kut, dus ja. Dat wil toch niet zeggen dat ik Nederlands een kuttaal vind, of wel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:35 schreef Jekoos het volgende:
[..]
wat boeit het jou uberhaubt als je nederlandsetaal kut vind.
Wees niet zo een smart-assquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind hip hop in het Nederlands kut ja. In alle talen vind ik hip hop kut, dus ja. Dat wil toch niet zeggen dat ik Nederlands een kuttaal vind, of wel?
Jij wel zo te zien.
Men o men...met zullke namen neem je het toch niet meer serieus????...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:43 schreef Paramnesia het volgende:
Sticks en Delic![]()
![]()
Sticky Steez![]()
Freaky Rico![]()
Dippy Delic![]()
![]()
![]()
(no homo)
Opgezwolle ik mis jullie![]()
Tsja, Turbonegro en Revolting Cocks waren al bezet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef OreoAddict het volgende:
[..]
Men o men...met zullke namen neem je het toch niet meer serieus????...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |