Ja kijk ik woon hier in een boeren gat. Mensen zijn niets gewend en ik kom uit de stad.
Daar hebben we probleem 1. De stad.
De stad is iets onbekends voor mensen uit een boeren gat.
De stad is viesbah

willen ze niks van hebben.
Goed nu ga ik naar school in een iets grotere plaats hier vlak bij (zonder tegenwind een uur fietsen)
Nu kwamen we, want we fietsen altijd met een groepje vanuit het gat hier, fietsten we dus richting de bewoonde wereld. Eenmaal aangekomen in een van de eerste woonwijken (soort sloppenwijk) kwamen we meer mensen tegen.
Mensen uit "de grote plaats", mensen die "niet van hier" zijn, mensen die STADS zijn

dat vind ik geen probleem, maar mijn homeboys uit het boeren gat natuurlijk wel.
Toen kwam er op gegeven moment een jongen aan, op de fiets. Een dood normaal mannetje. Gewoon zoals jij en ik.
Alleen hij had een mobieltje in zijn hand, een mobieltje met mp3 functie, een mobieltje waar een liedje uit kwam.
Nu krijgen we probleem 2: muziek. In het boeren gat luisteren ze eigenlijk alleen maar nederlandstalige (zuip)muziek like bouke, frans bouwer of boudewijn de groot

hiphop KENNEN ZE DUS NIET
Die dood gewone jongen, op die normale fiets, met zijn normale mobieltje, draaide de intro, jawel let op, hij draaide de intro van het album Fakkeltijd van Sticks & Delic. GE-WEL-DIG eindelijk iemand in mijn omgeving die WEL deze muziek mooi vind. Behalve mijn vriendjes uit het boeren gat, die gingen op hem zeiken
doegh

ter verduidelijking, dit is de albumhoes van Fakkeltijd:
[ Bericht 3% gewijzigd door Jekoos op 05-03-2008 11:23:30 ]